Na naszym blogu przeczytasz o rozwiązaniach i możliwościach promocji produktów do farmaceutów. W naszych artykułach skupiamy się na potrzebach farmaceutów i ich oczekiwaniach względem komunikacji marketingowej od firm.
Badanie ACR+A to kluczowy element skutecznej kampanii produktowej, które pozwala na głębsze zrozumienie potrzeb farmaceutów. Dzięki przeprowadzanym ankietom, identyfikujemy rzeczywiste bariery i obiekcje, co umożliwia ...
Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, czy polecą oni dany produkt ...
Wiedza potrzebna w codziennej pracy w aptece jest bardzo obszerna i nieustannie ulega zmianom. Wielu pracowników aptek doskonale zdaje sobie z tego sprawę i chce ...
Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca w swoim portfolio produkty o różnych kategoriach dostępności w aptece. ...
Co zrobić, by zwiększyć market share swojego produktu? Jak sprawić, by więcej farmaceutów polecało Twój produkt w aptece? Aż 84,4% farmaceutów twierdzi, że to wiedza ...
Farmaceuci chcący poszerzać swoje kompetencje mają dziś wiele możliwości edukowania się. Każda z form ma swoje mocne strony i udogodnienia, ale także wady i ograniczenia ...
Jeżeli organizacja byłaby domem, to wiedza byłaby fundamentem. Każda organizacja musi wyposażyć pracownika w wiele elementów, a najważniejszym z nich jest wiedza. Bez niej indywidualne ...
Jako firma jesteśmy obecni na rynku już od lat, dzięki czemu mamy duże doświadczenie w uzgadnianiu merytorycznych aspektów kampanii z działami naukowymi firm farmaceutycznych. Wypracowaliśmy wewnętrzny ...
Współpracując z naszymi klientami, szczególnie dbamy o to, by zapewnić im realne i dokładne wyniki przeprowadzanych kampanii. Dlatego też za każdym razem weryfikujemy skuteczność prowadzonych ...
Farmaceuta, podobnie jak lekarz ma bezpośredni wpływ na zdrowie pacjenta, uczestnicząc w procesie jego leczenia. Reklama kierowana do lekarzy przeniesiona na grunt farmaceutyczny to częsta ...
Rola przedstawiciela farmaceutycznego jest bardzo istotna. Pełni on funkcję pośrednika między firmą farmaceutyczną a pracownikami aptek. Przedstawiciele firm farmaceutycznych odwiedzają apteki regularnie w celu utrzymania ...
Stworzenie szkolenia wpływającego na realne zmiany w postrzeganiu przez farmaceutów komunikacji z farmaceutami nie jest łatwe. Zależy Ci na przygotowaniu przedstawiciela do komunikacji z farmaceutami? ...
Szkolenie farmaceutów z wiedzy produktowej jest nieodłącznym elementem wsparcia procesu rekomendacji. Wzbogacenie wizyt przedstawicielskich wymaga zastosowania rozwiązań, które cenione będą przez farmaceutów pracujących w aptekach ...
Prezenty od przedstawicieli stanowią istotne źródło promocji. Jak już zapewne wiesz przedstawiciel to post łączący firmę z farmaceutami, dlatego też jego rola jest tak cenna ...
Chcesz stworzyć materiał marketingowy, które będzie odpowiadał potrzebom Twojego produktu i jednocześnie zostanie na długo zapamiętany przez farmaceutów? Zakup zestawu książek przewyższa Twój budżet? Rozwiązaniem, ...
Karty podarunkowe stają się coraz popularniejszą opcją prezentową. Wykorzystywane podczas różnych okoliczności pełnią funkcję upominku idealnego. Podczas gdy przy wyborze materiału edukacyjnego istnieje ryzyko, że ...
Podręcznik to nie tylko skuteczny nośnik wiedzy, ale i komunikatów marketingowych. Może także pełnić funkcję prezentu przekazywanego farmaceutom podczas wizyt przedstawicielskich. Chcesz dowiedzieć się czym ...
Podręcznik stanowi świetne dopełnienie aptecznej biblioteczki. Oparty na wiedzy i umiejętnościach farmaceutów praktyków jest jednym z najcenniejszych źródeł wiedzy dostępnej w wersji papierowej. Podręcznik może ...
Wybór idealnego upominku dla farmaceuty nie jest prosty. Przedstawiciel pełniący funkcję pośrednika pomiędzy farmaceutą, a firmą powinien w jakiś sposób pozostać w pamięci farmaceuty po ...
Tworzenie kampanii wymaga podjęcia wielu kroków. Opracowanie sposobu dotarcia do klientów oraz wyboru formy przekazu może okazać się czasochłonne. Brak danych oraz określonej struktury może ...
Farmaceuci chętnie wykorzystują różne formaty treści w celu pozyskiwania informacji branżowych. Media poświęcone tematyce związanej bezpośrednio z farmacją umożliwiają im pozyskanie rzetelnych i sprawdzonych informacji ...
Kampanie marketingowe do farmaceutów różnią się znacząco od kampanii do pacjentów. Charakteryzuje je pośredni kanał komunikacji. Ich celem jest przekonanie farmaceuty do rekomendacji produktu pacjentowi, ...