fbpx

Bon na wiedzę  – upominek idealnie dopasowany do potrzeb farmaceuty 

Karty podarunkowe stają się coraz popularniejszą opcją prezentową. Wykorzystywane podczas różnych okoliczności pełnią funkcję upominku idealnego. Podczas gdy przy wyborze materiału edukacyjnego istnieje ryzyko, że wybrana pozycja znajduje się już na farmaceutycznym regale, z kartą upominkową to farmaceuta decyduje o tym, na jaki zakup się zdecyduje. Posiadacz karty może wybierać z całego asortymentu wydawnictwa, co dodatkowo upominek uatrakcyjnia. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat prezentu od przedstawicieli dla farmaceutów w formie vouchera? Czytaj dalej.  

Jaki upominek przekazać farmaceucie podczas wizyty przedstawiciela w aptece?

Wybór odpowiedniego prezentu dla farmaceuty może okazać się problematyczny. Wizyty przedstawicielskie odbywają się na terenie całej Polski, uniemożliwia to dopasowanie prezentu do potrzeb wybranej apteki czy farmaceuty. Prezenty powinny być zatem uniwersalne, tak aby móc odpowiedzieć na potrzebę różnych placówek aptecznych.  

Bon do Wydawnictwa Farmaceutycznego lub platformy Farmaceuta.pro to dokument o określonej wartości, stanowiący podstawę do dokonania zakupów za zapisaną w nim kwotę. Pełni rolę karty podarunkowej i może być przekazywany farmaceutom podczas wizyty przedstawicielskiej. Charakteryzuje go elegancka oprawa i użyteczna forma. Karty podarunkowe w 3PG firma może dodatkowo spersonalizować, co sprawia, że bon zyskuje dodatkowo na atrakcyjności jako materiał marketingowy od przedstawiciela.  

Upominek dla farmaceuty od przedstawiciela – bon do na wiedzę

Bon może zawierać logo firmy, krótką informację o sponsorze bonu lub o prowadzonej kampanii, w ramach której został przyznany. Personalizacja odbywa się po uzgodnieniu projektu z grafikiem 3PG i jest w pełni bezpłatna. Bon opatrzony jest informacją na temat sponsora, o ile firma wyrazi chęć i zgodę na umieszczenie materiału reklamowego. Wszelkie zmiany w obrębie szaty graficznej projektu odbywają się po uzgodnieniu z firmą farmaceutyczną. Ekspozycja jest widoczna i umieszczona w wybranej przez klienta przestrzeni bonu.  

Bony występują w różnych wariantach cenowych. Wartość bonu ustalana jest na podstawie rozmów z przedstawicielami firm farmaceutycznych, którzy dokonują ich zakupu. W przypadku bonów przekazywanych przez firmy farmaceutyczne farmaceutom kwota ta nie może przekraczać 100zł.  

Zakup dokonany przy pomocy bonu nie różni się od zakupu dokonanego w formie standardowej. Jeśli produkt, którego zakupu farmaceuta chce dokonać, przekracza wartość bonu, może dokonać dopłaty. Bony mogą występować w wersji papierowej lub elektronicznej, co dodatkowo wpływa na poziom ich atrakcyjności. Farmaceuta może wykorzystać je przez cały rok wpisując kod umieszczony na bonie. Dzięki czemu sam może wybrać upominek, który go zainteresuje. Wyboru może dokonać spośród dziesiątek książek dostępnych na stronie Wydawnictwa lub w przypadku bonu na stronę Farmaceuta.pro materiałów dla farmaceutów, lub kursów.  

Vouchery mogą zostać wykorzystane jako forma nagrody w konkursie oraz jako prezent od przedstawiciela. Pełnią funkcję upominku, który trwale zostaje zapamiętany przez farmaceutę i buduje w jego oczach partnerską wizję firmy. Jest to zawsze trafiony prezent, ponieważ farmaceuta sam wybiera, jakie materiały chciałby zakupić przy wykorzystaniu bonu. Firma zyskuje miano dbającej o farmaceutę oraz otwartej na zgłaszane przez pracowników aptek potrzeby. Rośnie rozpoznawalność marki oraz jej pozytywny odbiór przez farmaceutów.  

Wsparcie współpracy z sieciami aptek – bon dla farmaceuty

Bon stanowi świetny format upominku dla farmaceutów z całej polski, bez względu na typ apteki, czy preferencje dotyczące wykorzystywanej w pracy literatury. Farmaceuta ma możliwość wyposażenia biblioteczki w indywidualny, dopasowany do jego potrzeb sposób, poprzez wybór jednej spośród dziesiątek pozycji wydawnictwa lub odbyć dowolny kurs doszkalający dostępny na platformie Farmaceuta.pro. Może zostać wykorzystany na wiele sposobów, jako upominek w ramach wygranej w konkursie lub podczas wizyt przedstawicielskich. Jest to materiał, który z pewnością każdemu przypadnie do gustu.  

Chcesz stworzyć materiały dla przedstawicieli, które będą chętnie wykorzystywane przez pracowników aptek? Sprawdź jakie możliwości oferuje Wydawnictwo Farmaceutyczne. Nie zwlekaj. Wspólnie dobierzemy rodzaj materiałów marketingowych dopasowanych do Twoich potrzeb.   Wypełnij brief na https://3pg.pl/brief/

Sprawdź nasze case study

Case study – Program edukacyjny dla leku z wysoką zawartością magnezu​

Czytaj →

Case study – Wzbogacenie współpracy z sieciami aptek

Czytaj →

Case study – Kampania omnichannel dla leku przeciwbólowego

Czytaj →

Case study – Szkolenie dla przedstawicieli w formie online ​

Czytaj →

Case study – Szkolenie dla przedstawicieli producenta żelu stomatologicznego

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)

Więcej wpisów

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ...
Czytaj →
Scroll to Top