Zeszyty Apteczne – zbiór praktycznych case study prosto z apteki

Prezenty od przedstawicieli stanowią istotne źródło promocji. Jak już zapewne wiesz przedstawiciel to post łączący firmę z farmaceutami, dlatego też jego rola jest tak cenna w organizacji. Zależy Ci na ciągłym dostarczaniu farmaceutom wysokiej jakości materiałów w różnych formatach? Sprawdź jakie możliwości gwarantuje Wydawnictwo Farmaceutyczne. Czytaj dalej.

Zwiększ dotarcie materiałów marketingowych do farmaceutów

Wybór formy dystrybucji materiału marketingowego stanowi wyzwanie dla firm, które planują dotarcie do farmaceutów na szeroką skalę. Format elektroniczny umożliwia zapoznanie z treścią promocyjną z dowolnego urządzenia mobilnego, lecz format drukowany stanowi świetne dopełnienie wizyty przedstawicielskiej. Wybór formatu spełniającego wszystkie potrzeby wymaga analizy i odpowiedniej oceny, pod kątem roli, jaką mają pełnić.

Materiał marketingowy w dwóch formatach

Rozwiązaniem idealnym jest wybór materiału, który może występować zarówno w formacie drukowanym, jak i online do pobrania przez farmaceutę i odczytu z dowolnego urządzenia mobilnego. Zeszyty Apteczne to seria publikacji dostępna w dwóch formatach. Dystrybucja w wersji papierowej umożliwia zwiększenie zasięgu treści w wybranych przez klienta regionach oraz zapoznanie się z materiałem w innej formie. Dystrybucja online umożliwia dotarcie do farmaceutów z całej Polski, bez względu na to, gdzie aktualnie się znajdują.

Jest to format, w których na przykładzie konkretnego pacjenta, omówiony został doboru preparatu w danym schorzeniu. Jest to źródło skondensowanej wiedzy dostępne w formie elektronicznej do bezpłatnego pobrania lub w formacie papierowym.  Zeszyt zawiera metryczkę pacjenta, rozpoznanie, zasady doboru preparatu, algorytm postępowania w aptece, przegląd preparatów, omówienie przypadku, checklistę konsultacji w aptece, a także rozszerzoną informację o produkcie/marce.

Firma może stworzyć materiał we współpracy z nami stając się jego głównym partnerem, jednocześnie otrzymując prawo do jego wydruku na szeroką skalę oraz dystrybucji w formie online. Dzięki temu sama decyduje, w jakiej formie materiał dotrze do farmaceutów. Możliwości dystrybucji w dowolnym okresie po zakupie zapewniają firmie możliwość wspierania farmaceutów cały rok.

Klient będący partnerem Zeszytów Aptecznych otrzymuje możliwość umieszczenia w nim treści w formie graficznej, w wersji całostronicowej. Dodatkowo jego logo umieszczone jest na stronie poświęconej partnerom wydania. Firma posiada możliwość zlecenia projektu grafiki promocyjnej umieszczonej w e-book’u, jak i przesłanie gotowego projektu.

Dlaczego warto? – Wsparcie pracy przedstawicieli

Zeszyty Apteczne to rozwiązanie, które stanowi idealne rozwiązanie dla firm poszukujących materiałów dostępnych w dwóch formatach, których dodruk oraz dystrybucja online będzie możliwa w dowolnym momencie po zakupie. Jest to świetne rozwiązanie dla firm, które chcą dysponować materiałem marketingowym w różnej formie i móc w każdej chwili użyć go ponownie.

Funkcjonalna forma zeszytu oraz zawarta w nich wiedza są wysoko cenione przez farmaceutów. Dzięki zawartej w materiale marketingowej części edukacyjnej opartej na przykładach z pracy za pierwszym stołem farmaceuta zyskuje wszystko, co najcenniejsze z punktu widzenia jego rozwoju. Zeszyty apteczne skonstruowane są w taki sposób, by farmaceuta mógł wrócić do nich w każdej chwili i uzyskać wiedzę niezbędną w procesie rekomendacji produktu.

Praktyczne Case study – Wzbogacenie współpracy z sieciami aptek

Zeszyty Apteczne to cenne źródło komunikacji do farmaceutów i jednocześnie wysoko jakościowy materiał promocyjny. Wybór tego formatu w celu promocji produktu sprawdzi się w przypadku, gdy firmie zależy na szerokiej dystrybucji materiału. Zeszyty apteczne to format bogaty w źródła wiedzy niezbędne podczas pracy za pierwszym stołem. Jego łatwa i szybka dystrybucja online sprawią, że mogą dotrze do każdego farmaceuty w Polsce.

Posiadasz już sprecyzowane potrzeby? Wiesz, że jest to format, który może spełnić Twoje założenia dotyczące promocji marki lub pojedynczego produktu? Wypełnij brief na https://3pg.pl/brief/, a my resztę zrobimy za Ciebie.

Sprawdź nasze case study

Case study – Wzbogacenie współpracy z sieciami aptek

Czytaj →

Case study – Materiały edukacyjne dla firmy tworzącej produkty na bazie miodu

Czytaj →

Case study – Nakład podręczników dla producenta leków przeciwbólowych

Czytaj →

Case study – Nakład podręczników dla sieci aptek

Czytaj →

Case study – Mailing z doniesieniem i konkurs dla farmaceutów

Czytaj →

Więcej wpisów

Jakie pytania zadajemy podczas badania ACR+A

Co osiągniesz dzięki metodologii ACR+A? Metodologia ACR+A to sposób tworzenia kampanii produktowej, który umożliwia osiągnięcie ...
Czytaj →

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →