Dotarcie do farmaceutów

Przeprowadzimy dla Ciebie pełną kampanię lub pojedyncze działania marketingowe, nawet jeśli masz mało czasu na promocję.

strona 3PG grafiki (5)
ZAUFALI NAM M.IN.
ZAUFALI NAM M.IN.

Jakie korzyści z tej usługi czerpią nasi klienci?

Korzyści

Zasięg w wielu kanałach

Przeprowadzimy dla Ciebie działania promocyjne w różnorodnych kanałach (portal edukacyjny, mailing, media społecznościowe). Gwarantujemy zasięg wśród zweryfikowanych profili farmaceutów.

Media z zaufaniem w branży

Wszystkie działania prowadzimy dla Ciebie w mediach, które od lat cieszą się dużym zaufaniem wśród farmaceutów.

kampania omnichannel

Raporty z efektów działań

Zawsze opieramy się na faktach, zarówno w publikacjach, jak i we współpracy. Najważniejsze jest dla nas transparentne podejście, dlatego otrzymasz od nas szczegółowe raporty z efektami działań.

Dowiedz się wiedzęcej o usłudze

Dotarcie do farmaceutów

Zaufanie wśród pracowników aptek budowaliśmy na przestrzeni lat. Doskonale znamy ich potrzeby i wiemy, jak na nie odpowiedzieć. Prowadząc działania promocyjne dla Twojego produktu docieramy do różnych grup farmaceutów, oferując im dostosowane do nich formaty treści.

Docieramy do realnych i zweryfikowanych osób, które na co dzień pracują z pacjentami. Posiadamy największy portal edukacyjny, własne czasopismo internetowe oraz aktywne i tętniące życiem media społecznościowe. Nie tylko nabijamy wyświetlenia, ale przeprowadzamy zmianę podejścia farmaceutów do Twojego produktu, którą potwierdzamy badaniem.

Poznaj cechy naszej usługi

Cechy

Największy portal edukacyjny

Posiadamy największy portal edukacyjny dla farmaceutów, który budzi zaufanie w branży.

Duża baza mailowa

Docieramy do realnych osób, które na co dzień pracują z pacjentami. Nasza baza to wyłącznie zweryfikowane adresy aktywnych zawodowo farmaceutów.

Internetowe czasopismo

Posiadamy własne czasopismo internetowe, które udostępniamy co 2 tygodnie. Na Twoje życzenie możemy umieścić w nim dodatkowe materiały specjalne.

Aktywny Facebook

Działania marketingowe prowadzimy w aktywnych profilach na Facebooku. Dzięki temu docieramy z promocją do dużej grupy osób, które są zainteresowane publikacjami.

Różnorodny Instagram

Jako nieliczni w branży posiadamy swoje kanały na Instagramie. Jest to medium, które skupia głównie młodszych odbiorców, co pozwala nam docierać do różnych grup farmaceutów.

Grupy dyskusyjne

Prowadzimy również działania marketingowe w grupach dyskusyjnych. Pozwala to na aktywizację odbiorców i natychmiastowy feedback.

Porozmawiajmy o tym, jak na nowo spojrzeć na Twoją obecność na rynku

strona 3PG grafiki (9)
opracowywanych typów treści
0 +
Zrealizowanych projektów tworzenia treści
0 +
Liczba farmaceutów, do których dotarły nasze treści
0 +
Poznaj to, co nas wyróżnia

Sprawdź, czemu wybierają nas klienci

Poznaj nasz punkt widzenia

Blog

Jakie pytania zadajemy podczas badania ACR+A

Co osiągniesz dzięki metodologii ACR+A? Metodologia ACR+A to sposób tworzenia kampanii produktowej, który umożliwia osiągnięcie bardziej świadomej i celowej komunikacji ...
Czytaj →

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, ...
Czytaj →

Co motywuje farmaceutę do edukowania się?

Wiedza potrzebna w codziennej pracy w aptece jest bardzo obszerna i nieustannie ulega zmianom. Wielu pracowników aptek doskonale zdaje sobie ...
Czytaj →

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca w swoim portfolio produkty o ...
Czytaj →