Blog o pharmamarketingu

Na naszym blogu przeczytasz o rozwiązaniach i możliwościach promocji produktów do farmaceutów. W naszych artykułach skupiamy się na potrzebach farmaceutów i ich oczekiwaniach względem komunikacji marketingowej od firm.   

  • Wszystkie
  • 3PG
  • 3PG - wyjaśnia!
  • ACRA
  • Content
  • Czego chcą farmaceuci
  • Dane 3PG
  • Kampanie produktowe
  • Przedstawiciele farmaceutyczni
  • Uncategorized
Wszystkie
  • Wszystkie
  • 3PG
  • 3PG - wyjaśnia!
  • ACRA
  • Content
  • Czego chcą farmaceuci
  • Dane 3PG
  • Kampanie produktowe
  • Przedstawiciele farmaceutyczni
  • Uncategorized
Zdjęcie wyróżniające - format 3PG wyjaśnia! (3)

Jakie pytania zadajemy podczas badania ACR+A

Co osiągniesz dzięki metodologii ACR+A? Metodologia ACR+A to sposób tworzenia kampanii produktowej, który umożliwia osiągnięcie bardziej świadomej i celowej komunikacji z farmaceutami. Metodologia, opiera się ...
Czytaj →
Format Dane 3PG obrazek wyróżniający (1)

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →
portal (13)

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, czy polecą oni dany produkt ...
Czytaj →
motywacja-farmaceuta

Co motywuje farmaceutę do edukowania się?

Wiedza potrzebna w codziennej pracy w aptece jest bardzo obszerna i nieustannie ulega zmianom. Wielu pracowników aptek doskonale zdaje sobie z tego sprawę i chce ...
Czytaj →
praca-w-aptece

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca w swoim portfolio produkty o różnych kategoriach dostępności w aptece.  ...
Czytaj →
metodologia-ACRA-kampania

Marketing edukacyjny – postaw na współczesne podejście

Co zrobić, by zwiększyć market share swojego produktu? Jak sprawić, by więcej farmaceutów polecało Twój produkt w aptece? Aż 84,4% farmaceutów twierdzi, że to wiedza ...
Czytaj →
pozyskiwanie-wiedzy-farmaceuta

W jaki sposób farmaceuci zdobywają wiedzę?

Farmaceuci chcący poszerzać swoje kompetencje mają dziś wiele możliwości edukowania się. Każda z form ma swoje mocne strony i udogodnienia, ale także wady i ograniczenia ...
Czytaj →
pozyskiwanie-wiedzy

Jak zarządzamy wiedzą w 3PG?

Jeżeli organizacja byłaby domem, to wiedza byłaby fundamentem. Każda organizacja musi wyposażyć pracownika w wiele elementów, a najważniejszym z nich jest wiedza. Bez niej indywidualne ...
Czytaj →
współpraca-dział-naukowy

Współpraca z działem naukowym – czyli stała kontrola nad redakcją treści

Jako firma jesteśmy obecni na rynku już od lat, dzięki czemu mamy duże doświadczenie w uzgadnianiu merytorycznych aspektów kampanii z działami naukowymi firm farmaceutycznych. Wypracowaliśmy wewnętrzny ...
Czytaj →
kanały-komunikacji

Weryfikacja skuteczności sprawdzana w badaniu – realnie sprawdzamy, czy przekonaliśmy farmaceutów

Współpracując z naszymi klientami, szczególnie dbamy o to, by zapewnić im realne i dokładne wyniki przeprowadzanych kampanii. Dlatego też za każdym razem weryfikujemy skuteczność prowadzonych ...
Czytaj →
farmaceuta-w-aptece

W cieniu KOL’a, czyli jak NIE wygląda komunikacja do farmaceutów

Farmaceuta, podobnie jak lekarz ma bezpośredni wpływ na zdrowie pacjenta, uczestnicząc w procesie jego leczenia. Reklama kierowana do lekarzy przeniesiona na grunt farmaceutyczny to częsta ...
Czytaj →
materialy-od-przedstawicieli

Rodzaje materiałów od przedstawiciela, które farmaceuta wykorzysta w codziennej pracy

Rola przedstawiciela farmaceutycznego jest bardzo istotna. Pełni on funkcję pośrednika między firmą farmaceutyczną a pracownikami aptek. Przedstawiciele firm farmaceutycznych odwiedzają apteki regularnie w celu utrzymania ...
Czytaj →
szkolenie-przedstawiciel-farmaceutyczny

Szkolenie dla przedstawicieli – Co zrobić, żeby wiedza została na dłużej?

Stworzenie szkolenia wpływającego na realne zmiany w postrzeganiu przez farmaceutów komunikacji z farmaceutami nie jest łatwe. Zależy Ci na przygotowaniu przedstawiciela do komunikacji z farmaceutami? ...
Czytaj →
wsparcie-farmaceutow

Jak skutecznie wykorzystać czas między zmianami w aptece?

Szkolenie farmaceutów z wiedzy produktowej jest nieodłącznym elementem wsparcia procesu rekomendacji. Wzbogacenie wizyt przedstawicielskich wymaga zastosowania rozwiązań, które cenione będą przez farmaceutów pracujących w aptekach ...
Czytaj →
wsparcie-wspolprac-z-farmaceutami

Zeszyty Apteczne – zbiór praktycznych case study prosto z apteki

Prezenty od przedstawicieli stanowią istotne źródło promocji. Jak już zapewne wiesz przedstawiciel to post łączący firmę z farmaceutami, dlatego też jego rola jest tak cenna ...
Czytaj →
edukcja-farmaceuty

Reprint z wybranej publikacji wydawnictwa – Alternatywa dla podręcznika

Chcesz stworzyć materiał marketingowy, które będzie odpowiadał potrzebom Twojego produktu i jednocześnie zostanie na długo zapamiętany przez farmaceutów? Zakup zestawu książek przewyższa Twój budżet? Rozwiązaniem, ...
Czytaj →
prezent-dla-farmaceuty

Bon na wiedzę  – upominek idealnie dopasowany do potrzeb farmaceuty 

Karty podarunkowe stają się coraz popularniejszą opcją prezentową. Wykorzystywane podczas różnych okoliczności pełnią funkcję upominku idealnego. Podczas gdy przy wyborze materiału edukacyjnego istnieje ryzyko, że ...
Czytaj →
praca-w-aptece

Dedykowany nakład podręczników WF – Wyposażenie farmaceutycznych biblioteczek

Podręcznik to nie tylko skuteczny nośnik wiedzy, ale i komunikatów marketingowych. Może także pełnić funkcję prezentu przekazywanego farmaceutom podczas wizyt przedstawicielskich. Chcesz dowiedzieć się czym ...
Czytaj →
edukacja-farmaceuty

Podręcznik z naklejką – Wsparcie współpracy z sieciami aptek

Podręcznik stanowi świetne dopełnienie aptecznej biblioteczki. Oparty na wiedzy i umiejętnościach farmaceutów praktyków jest jednym z najcenniejszych źródeł wiedzy dostępnej w wersji papierowej. Podręcznik może ...
Czytaj →
upominek-dla-farmaceuty

Upominki od przedstawicieli dla farmaceutów – Co musisz wiedzieć?

Wybór idealnego upominku dla farmaceuty nie jest prosty. Przedstawiciel pełniący funkcję pośrednika pomiędzy farmaceutą, a firmą powinien w jakiś sposób pozostać w pamięci farmaceuty po ...
Czytaj →
metodologia-autorska-ACRA

Jak zmierzyć poziom wskaźników ACRA?

Tworzenie kampanii wymaga podjęcia wielu kroków. Opracowanie sposobu dotarcia do klientów oraz wyboru formy przekazu może okazać się czasochłonne. Brak danych oraz określonej struktury może ...
Czytaj →
nośniki-komunikatów-do-farmaceutów

Rodzaje nośników komunikatów do farmaceutów

Farmaceuci chętnie wykorzystują różne formaty treści w celu pozyskiwania informacji branżowych. Media poświęcone tematyce związanej bezpośrednio z farmacją umożliwiają im pozyskanie rzetelnych i sprawdzonych informacji ...
Czytaj →
pharma-marketing

Jak mierzyć skuteczność kampanii online do farmaceutów?

Kampanie marketingowe do farmaceutów różnią się znacząco od kampanii do pacjentów. Charakteryzuje je pośredni kanał komunikacji. Ich celem jest przekonanie farmaceuty do rekomendacji produktu pacjentowi, ...
Czytaj →