fbpx

Jak zarządzamy wiedzą w 3PG?

Jeżeli organizacja byłaby domem, to wiedza byłaby fundamentem. Każda organizacja musi wyposażyć pracownika w wiele elementów, a najważniejszym z nich jest wiedza. Bez niej indywidualne predyspozycje zatrudnionych oraz perfekcyjne stanowiska pracy nie przyniosą zamierzonych efektów. W 3PG w pierwszej kolejności stawiamy na budowanie wiedzy w organizacji. Zależy nam na tym, by każda osoba zaangażowana w proces miała pełną wiedzę na jego temat – aby rozumiała jego cel, etapy oraz umiała zastosować wypracowane procedury. Takie podejście nie tylko usprawnia przebieg wszystkich trwających projektów, ale też daje pracownikom poczucie komfortu, bezpieczeństwa i sprawczości.

Dlaczego wiedza?

Wiedza jest w DNA naszej organizacji. Nie wyobrażamy sobie innej drogi dla firmy obsługującej branżę farmaceutyczną. Komunikowanie się na linii farmaceuta – firma farmaceutyczna wymaga od nas pełnego zrozumienia zasad funkcjonowania tej niszy, występujących w niej niuansów i problemów, z którymi spotykają się zarówno nasi klienci, jak i odbiorcy. Budowanie wiedzy daje organizacji przewagę konkurencyjną i przekłada się na osiągane efekty. Dzięki temu, że nasi pracownicy są świetnie wyszkoleni, jako firma działamy skuteczniej i wydajniej niż przed wdrożeniem dobrych praktyk związanych z zarządzaniem wiedzą.

Jak osiągamy rezultaty?

Podstawowym narzędziem do zarządzania wiedzą w naszej organizacji jest nasza wewnętrzna platforma e-learningowa 3PG Skills. Każdy pracownik otrzymuje dostęp do treści uniwersalnych dla wszystkich osób w firmie, takich jak obsługa poczty czy systemu planowania zadań. Oprócz tego pracownikom udostępniane są kursy istotne z perspektywy konkretnych stanowisk. W ten sposób personalizujemy ścieżkę rozwoju każdego członka zespołu 3PG.

Widok głównego panelu na platformie 3PG Skills

Kursy mają formę lekcji wideo lub instruktaży opatrzonych licznymi podglądowymi grafikami. Każdy z kursów podzielony jest na wygodne moduły. Wewnętrzna nawigacja w kursie pozwala na kontrolowanie, na jakim etapie pozyskiwania wiedzy jest dany pracownik. Dzięki temu unikamy chaosu i przy wznowieniu kursu pracownik od razu widzi, w którym miejscu zakończył naukę poprzednim razem.

Widok panelu kursu na platformie 3PG Skills

Dostęp do kursów online umożliwia pracownikom sprawdzenie istotnych informacji w każdej chwili. Jest to szczególnie ważne dla osób, które dopiero rozpoczynają pracę w 3PG i na początku mają wiele pytań. Platforma e-learningowa znacznie usprawnia proces onboardingu. Dzięki temu nie ma konieczności, by przełożony wiele razy tłumaczył proces każdej nowej osobie. Czas poświęcany pracownikom indywidualnie wykorzystujemy na odpowiadanie na ewentualne pytania oraz rozszerzanie wiedzy o elementy wykraczające poza ramy podstawowego kursu.

Sprawdź nasze case study

Case study – Wdrożenie usługi Przeglądu domowej apteczki dla sieci aptek

Czytaj →

Case study – Nakład podręczników dla producenta leków przeciwbólowych

Czytaj →

Case study – Mailing z doniesieniem i konkurs dla farmaceutów

Czytaj →

Case study – Kampania dla produktów odżywczych

Czytaj →

Case study – Podręczniki z naklejką reklamową dla producenta żywności specjalistycznej

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)

Więcej wpisów

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić,
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu
Czytaj →
Scroll to Top