fbpx

Weryfikacja skuteczności sprawdzana w badaniu – realnie sprawdzamy, czy przekonaliśmy farmaceutów

Współpracując z naszymi klientami, szczególnie dbamy o to, by zapewnić im realne i dokładne wyniki przeprowadzanych kampanii. Dlatego też za każdym razem weryfikujemy skuteczność prowadzonych działań, na podstawie badań wśród aktywnych zawodowo farmaceutów. W artykule wyjaśniamy, jaką metodą się posługujemy.

Same wyświetlenia nie mają wartości

Każdy może zagwarantować Ci skuteczność kampanii, opierając się wyłącznie na nabitych wyświetleniach. Mimo że docieramy do dużej grupy farmaceutów, uważamy, że same wyświetlenia nie mają wartości. Co z tego, że farmaceuta dowie się o Twoim produkcie, jeśli nie będzie do niego przekonany i nie będzie rekomendować go w aptece? Z tego powodu zawsze weryfikujemy skuteczność dotarcia treści do farmaceutów, sprawdzając ją w obiektywnych badaniach. Dzięki temu jesteśmy w stanie określić, jak na przestrzeni kampanii zmieniło się postrzeganie Twojego produktu.

Badanie przed i po

Przed startem jakichkolwiek działań, realizujemy badanie referencyjne wśród grupy kilkudziesięciu farmaceutów. Sprawdzamy w ten sposób, czy znają oni oferowany przez Ciebie produkt, czy są do niego przekonani oraz, czy wiedzą, w jaki sposób go rekomendować. Robimy to po to, by po zakończeniu kampanii móc wykazać Ci realną zmianę, którą udało nam się przeprowadzić. Po zakończeniu kampanii przeprowadzamy kolejne badanie wśród farmaceutów, którzy mieli styczność z naszą kampanią. Dzięki temu jesteśmy w stanie zweryfikować, jak zmieniło się postrzeganie konkretnego produktu wśród farmaceutów i otrzymujemy realne dane na temat tego, czy kampania była na tyle skuteczna, że przekonała ich do rekomendowania preparatu.

Jak wygląda badanie?

Obydwa badania przeprowadzamy za pomocą metody CAWI, czyli techniki badawczej, która opiera się na dostarczeniu respondentowi ankiety internetowej. Jest to jedna z najbardziej powszechnych metod zbierania informacji. Jest prosta i uniwersalna, więc łatwo dotrzeć do dużej grupy osób. Dzięki tej metodzie wielu użytkowników otrzymuje kwestionariusz jednocześnie, dzięki czemu możemy szybko zgromadzić dużą ilość danych. CAWI jest również ekonomiczna i nie wymaga wysokich kosztów realizacji, ponieważ nie są potrzebne żadne dodatkowe narzędzia.

Badania przeprowadzamy w grupie kilkudziesięciu farmaceutów, którzy są aktywni zawodowo w aptece i na co dzień pracują z pacjentami. Całość badania trwa około 10 minut i jest w stu procentach obiektywne. Za udział w nim nie oferujemy wynagrodzenia, dlatego żaden czynnik nie wpływa na jakość odpowiedzi.

Sprawdź nasze case study

Case study – Szkolenie dla przedstawicieli producenta żelu stomatologicznego

Czytaj →

Case study – Wdrożenie usługi Przeglądu domowej apteczki dla sieci aptek

Czytaj →

Case study – Nakład podręczników dla sieci aptek

Czytaj →

Case study – Program edukacyjny dla leku z wysoką zawartością magnezu​

Czytaj →

Case study – Podręczniki z naklejką reklamową dla producenta żywności specjalistycznej

Czytaj →

Więcej wpisów

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ...
Czytaj →