fbpx

Dedykowany nakład podręczników WF – Wyposażenie farmaceutycznych biblioteczek

Podręcznik to nie tylko skuteczny nośnik wiedzy, ale i komunikatów marketingowych. Może także pełnić funkcję prezentu przekazywanego farmaceutom podczas wizyt przedstawicielskich. Chcesz dowiedzieć się czym jest dedykowany nakład podręcznika Wydawnictwa Farmaceutycznego? Jak wykorzystać podręcznik do reklamy swoich produktów? Czytaj dalej.   

Podręcznik zawierający treść sponsorowaną

Zastanawiasz się, czy warto tworzyć podręczniki dla farmaceutów zawierające treść sponsorowaną? Masz obawy, że koszty przerosną zyski? Nie jesteś pewien, czy farmaceuci chcą czytać podręczniki sponsorowane? Koszt podręczników tworzonych we współpracy wydaje Ci się za wysoki, by mogły być przekazywane przez przedstawicieli? Wydawnictwo Farmaceutyczne oraz raporty przygotowane przez 3PG stanowią odpowiedź na wszystkie twoje wątpliwości.  

Materiały reklamowe dla farmaceutów

Książki wydawnictwa farmaceutycznego cieszą się dużym powodzeniem z uwagi na użyteczny charakter materiałów. Pracownicy aptek wykazują większe zainteresowanie produktami, które mogą wykorzystać podczas codziennej pracy i nie pełnią funkcję zbieraczy kurzu. Odpowiedzią na rosnącą potrzebę edukacji pracowników aptek jest tworzenie materiałów marketingowych w oparciu o realne potrzeby farmaceutów.  

Z badań przeprowadzonych przez 3PG (2019) wynika, że ponad 80% badanych farmaceutów jest zdania, że treści sponsorowane zamieszczone w materiałach edukacyjnych mogą być wartościowe. Farmaceuci chętnie wykorzystują je podczas pracy, ponieważ nawet książki tworzone we współpracy z firmami farmaceutycznymi są w pełni obiektywnymi materiałami edukacyjnymi.  

Dedykowany nakład podręcznika Wydawnictwa Farmaceutycznego to nakład, w którym umieszczone są reklamy poszczególnych produktów. Drukowany jest na specjalne zamówienie firmy farmaceutycznej. Jego treść tworzona jest przez autorów podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego – farmaceutów praktyków.  

Warunkiem niezbędnym do stworzenia dedykowanego nakładu podręcznika konieczne jest  stworzenie zlecenia na dedykowany nakład wymaga zamówienia min. 1 tys. sztuk książek w tym formacie.  

Książka jako upominek marketingowy dla farmaceuty

Farmaceuci nam ufają. Dbamy, aby wszystkie treści sponsorowane zostały oznaczone w sposób czytelny i jednoznaczny dla odbiorcy. Treść jest oznaczona zgodnie z ogólnopolskimi standardami dotyczącymi oznakowania materiałów tworzonych we współpracy. Reklamy umieszczane w podręcznikach nie naruszają wartości edukacyjnej przekazu. Właśnie dlatego tak chętnie wybierane są przez farmaceutów. Pracownicy aptek mają pewność, że książki Wydawnictwa Farmaceutycznego to przede wszystkim zbiór cennej wiedzy, w przystępnym dla czytelnika formacie. 

Producent leku lub suplementu wykupuje możliwość reklamy w dedykowanym nakładzie podręcznika Wydawnictwa, jednak reklama musi być zgodna ze stanem faktycznym, a informacje w niej zawarte nie mogą wprowadzać w błąd konsumenta.  

W książce znajdują się zarówno całostronicowe reklamy graficzne, jak i reklamy w formie tekstowej. Firma farmaceutyczna dokonując zakupu dedykowanego nakładu podręcznika Wydawnictwa Farmaceutycznego ma możliwość umieszczenia dowolnej reklamy produktu, która może zostać stworzona na specjalne zamówienie klienta przez autorów podręcznika lub przez niego dostarczona. 

Wsparcie pracy przedstawicieli – prezent dla farmaceuty

Książki Wydawnictwa farmaceutycznego to materiały cieszące się aprobatom farmaceutów z całego świata. Farmaceuci doceniają fakt, że tworzone są przez praktyków i nie zawierają fałszywych informacji, lecz bazują na rzeczywistych badaniach. W związku z rosnącą potrzebą podążania za zmianami na rynku farmaceutycznym firmy farmaceutyczne zaczynają odczuwać potrzebę przekazywania farmaceutom czegoś więcej niż tylko kubków i długopisów – wiedzy.

Dedykowany nakład podręcznika stanowi świetny przykład kompleksowych materiałów edukacyjnych dla farmaceutów. Jest to podręcznik pełen obiektywnych treści przydatnych za pierwszym stołem. Reklamy w nim zawarte nie wpływają na jakość materiału, jednocześnie stanowiąc świetny dodatek informujący o sponsorze podręcznika oraz oferowanych produktach, które stanowią odpowiedź na konkretne problemy zdrowotne pacjenta.  

Chcesz stworzyć materiały dla przedstawicieli, które będą chętnie wykorzystywane przez pracowników aptek? Sprawdź jakie możliwości oferuje Wydawnictwo Farmaceutyczne. Nie zwlekaj. Wspólnie dobierzemy rodzaj materiałów marketingowych dopasowanych do Twoich potrzeb. Skontaktuj się z nami https://3pg.pl/kontakt/

Sprawdź nasze case study

Case study – Kampania omnichannel dla leku przeciwbólowego

Czytaj →

Case study – Wdrożenie usługi Przeglądu domowej apteczki dla sieci aptek

Czytaj →

Case study – Dedykowany nakład podręcznika dla firmy farmaceutycznej

Czytaj →

Case study – Kampania leku na przeziębienie

Czytaj →

Case study – Mailing z doniesieniem i konkurs dla farmaceutów

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)

Więcej wpisów

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić,
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu
Czytaj →
Scroll to Top