fbpx

Reprint z wybranej publikacji wydawnictwa – Alternatywa dla podręcznika

Chcesz stworzyć materiał marketingowy, które będzie odpowiadał potrzebom Twojego produktu i jednocześnie zostanie na długo zapamiętany przez farmaceutów? Zakup zestawu książek przewyższa Twój budżet? Rozwiązaniem, które możemy Ci zaproponować to reprint wybranego rozdziału z jednego z podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego.  

Materiały edukacyjne dla farmaceutów – wsparcie pracy przedstawicieli

Firmy wielokrotnie zmagają się  z problemem dotyczącym wyboru materiałów marketingowych dla farmaceutów. Koszt zakupu wybranej książka przewyższa budżet, jaki maksymalnie firma może przeznaczyć na zakup prezentu, który następnie przekazywany byłby pracownikom aptek podczas wizyt przedstawicielskich. Warunki ustawowe wartości materiału marketingowego przekazywanego podczas wizyt przedstawicielskich ograniczają swobodę firm farmaceutycznych, którym zależy na wyborze określonego modelu książki.  

Reprint z wybranej publikacji wydawnictwa – prezenty od przedstawicieli

Rozwiązaniem problemu dotyczącego przekraczającej ustawowo dozwolonej wartości upominków dla przedstawicieli jest zakup reprintu dowolnego rozdziału z wybranego podręcznika. Jest to rozwiązanie tańsze i jednocześnie umożliwiające wprowadzenie zmian w postaci np. przeglądu preparatów w wybranym dodrukowanym rozdziale. Wybór rozdziału oraz jego modyfikacja ustalane są po konsultacji z klientem i umożliwiają pełną dowolność, przy założeniu niezmienności wiarygodności materiału.  Składem oraz przygotowaniem reprintu zajmuje się dział naukowy 3PG, dzięki czemu klient otrzymuje gotowy materiał wraz z wprowadzonymi zmianami.   

Skondensowana formuła zeszytu umożliwi farmaceucie powrót do treści podczas pracy za pierwszym stołem oraz szybkie wyszukanie najważniejszych informacji. Dodatkowo jest to ciekawa alternatywa dla firmy, której szczególnie zależy na wybranych rozdziałach z podręcznika, a nie chce dokonywać zakupu całej publikacji. 

Kiedy warto wybrać reprint z wybranej publikacji wydawnictwa?

Reprint to idealne rozwiązanie dla firm poszukujących materiału marketingowego w pełni dopasowanego do profilu produktu. Dobór rozdziału z podręcznika może nastąpić w ramach konsultacji z działem naukowym lub poprzez wytypowanie przez firmę odpowiadającego fragmentu.  

Reprint, który szczególnie zwraca uwagę wielu firm jest reprint podręcznika Leki pierwszego wyboru. Leki pierwszego wyboru to prawdziwy bestseller 2022 roku i najbardziej ceniony podręcznik wśród farmaceutów. Jest to najszybciej wyprzedana książka z naszego magazynu, obecnie nie dostępna już na stronie Wydawnictwa, a jedynie jako dedykowany nakład w formie dodruku lub wspomnianego już reprintu. Podręcznik stanowi odpowiedź na setki nurtujących farmaceutów pytań dotyczących doboru odpowiedniego preparatu.  

Reprint podręcznika Leki pierwszego wyboru to dedykowana publikacja zawierająca rozdziały z podręcznika dotyczące wybranych schorzeń. Jest to skondensowane źródło wiedzy, które dodatkowo możemy wzbogacić tabelką z porównaniem preparatów lub informacją marketingową na temat Twojego leku. Taka forma bestsellera równie szybko, jak klasyczny podręcznik przypadła farmaceutom do gustu. Każdy rozdział reprintu zawiera najważniejsze informacje na temat wybranego problemu zdrowotnego i sposobu jego leczenia. Dzięki tak zaplanowanej strukturze farmaceuta otrzyma wszystkie niezbędne informacje do przeprowadzenia rekomendacji.

Podręcznik czy reprint wybranej pozycji? – Wsparcie edukacyjne dla farmaceutów

Dokonanie wyboru pomiędzy reprintem a podręcznikiem może nie być tak proste. Kiedy jednak warto się na niego zdecydować? Gdy firmie zależy na wyborze kilku książek, w szczególności wybranych rozdziałów, lecz nie posiada wystarczającego budżetu. W tym przypadku jest to idealne rozwiązanie, ponieważ pozwala na stworzenie kilku reprintów w postaci wybranych rozdziałów wytypowanych książek. Rozkładając zakup w czasie, firma zyskuje zarówno wysokiej jakości materiały, jak i nienadszarpnięty budżet na nie przeznaczony. 

Dodatkowo wybór reprintu okaże się trafnym rozwiązaniem, gdy materiał przekazywany farmaceucie musi spełniać określone warunki dotyczące jego wartości tak jak w przypadku upominków przekazywanych podczas wizyt przedstawicielskich w aptekach. W takim wypadku warto zdecydować się na reprint zarówno ze względów praktycznych, jak i ustawowych. Firma nie musi rezygnować z wybranego podręcznika, gdy jego cena przewyższa ustawowe 100 zł.  

Reprint – źródło skondensowanej wiedzy

Reprint stanowi niewątpliwie wysokiej jakości źródło skondensowanej wiedzy, której format odpowiada na zgłaszane przez firmy potrzeby. Sprawdzi się zarówno jako materiał przekazywany podczas wizyt przedstawicielskich, jak i nagroda w ramach organizowanego konkursu. Reprint jest ciekawą i równie cenioną przez farmaceutów alternatywą do podręcznika na bazie, którego powstał. Możliwość dopełnienia reprintu informacją produktową powoduje, że jest to skuteczny nośnik komunikatu marketingowego skierowanego do farmaceutów.

Zastanawiasz się nad zakupem reprintu? Posiadasz już wybraną pozycję Wydawnictwa Farmaceutycznego, lecz Twoja firma nie dysponuje wystarczającym budżetem? Skontaktuj się z nami, a zaproponujemy dla Ciebie idealne rozwiązanie – https://3pg.pl/brief/

 

 

Sprawdź nasze case study

Case study – Nakład podręczników dla sieci aptek

Czytaj →

Case study – Materiały edukacyjne dla firmy tworzącej produkty na bazie miodu

Czytaj →

Case study – Podręczniki z naklejką reklamową dla producenta żywności specjalistycznej

Czytaj →

Case study – Wdrożenie usługi Przeglądu domowej apteczki dla sieci aptek

Czytaj →

Case study – Reklama displayowa aerozolu na skórę do odkażania

Czytaj →

Więcej wpisów

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ...
Czytaj →