fbpx

Podręcznik z naklejką – Wsparcie współpracy z sieciami aptek

Podręcznik stanowi świetne dopełnienie aptecznej biblioteczki. Oparty na wiedzy i umiejętnościach farmaceutów praktyków jest jednym z najcenniejszych źródeł wiedzy dostępnej w wersji papierowej. Podręcznik może pełnić także funkcję upominku dla farmaceuty podczas wizyt przedstawicielskich i jednocześnie materiału marketingowego. Chcesz dowiedzieć się czym jest podręcznik z naklejką Wydawnictwa Farmaceutycznego? Jak wykorzystać podręcznik do reklamy swoich produktów? Czytaj dalej.  

Czego chcą farmaceuci? – Wsparcie współpracy z sieciami aptek

Nauka nieustannie ewoluuje. Dzięki pracy naukowców i badaczy wciąż nabywamy informacje dotyczące zmian wprowadzanych w przemyśle farmaceutycznym. Niektóre dotychczasowe przekonania zostają obalone lub zaktualizowane. Potrzeba edukacji i dostępu do najnowszych informacji z branży, wciąż dla farmaceutów pozostaje priorytetowa. Jak firmy farmaceutyczne mogą to wykorzystać? 

Odpowiedzią na rosnącą potrzebę edukacji pracowników aptek jest tworzenie materiałów marketingowych w oparciu o realne potrzeby farmaceutów. Podręczniki o tematyce farmaceutycznej stanowią świetne dopełnienie klasycznych upominków oferowanych przez przedstawicieli podczas wizyt w aptece.  

Niestety z uwagi minimalną liczbę nakładu oraz czas i ilość zasobów ludzkich, w postaci osób nadzorujących cały proces potrzebny na stworzenie podręcznika, nie każda firma może pozwolić sobie na podjęcie się takiego projektu.  

Materiały marketingowe cenione przez farmaceutów

Podręcznika z naklejką to specjalna oferta dla firm farmaceutycznych, która jest odpowiedzią na potrzebę sygnalizowaną Wydawnictwu Farmaceutycznemu przez właścicieli mniejszych firm i sieci aptek.  Podręcznik z naklejką jest idealnym rozwiązaniem dla firm, które nie chcą tworzyć podręcznika we współpracy lub potrzebują ograniczoną liczbę egzemplarzy, mniejszą niż 1 tys. sztuk.  

Stworzenie podręcznika z naklejką nie wymaga tak dużego zaangażowania ze strony firmy farmaceutycznej, jak przygotowanie podręcznika we współpracy. Jedynym wymaganiem, aby zamówienie mogło zostać zrealizowane, jest obecność na stanie magazynowym  wybranej liczby książek. Firma farmaceutyczna dokonuje zakupu wybranej liczby podręczników w celu ich oklejenia. W przypadku braku wybranej liczby książek 3PG może zaoferować zakup innej partii. Książki z naklejką nie są drukowane na zamówienie, z uwagi na brak wymaganej ilości minimalnej sztuk. 

Dedykowany nakład, a podręcznik z naklejką

Różnica pomiędzy dedykowanym nakładem a podręcznikiem z naklejką jest znacząca. W przeciwieństwie do dedykowanego nakładu podręcznika jedynym elementem sponsorowanym jest reklama z tyłu podręcznika, która ma postać całostronicowej naklejki. Jej wielkość jest w pełni dostosowana do powierzchni, którą ma za zadanie pokryć. Naklejki umieszczane na okładce podręczników przygotowane są przez wyspecjalizowanego grafika oraz drukowane przez drukarnię, z którą współpracujemy.  

Treść podręcznika z naklejką, tak jak i dedykowanego nakładu jest w pełni obiektywna. Reklama produktu umieszczona na okładce jest w pełni dostosowana do potrzeb firmy zamawiającej, jednak nie wpływa na jakość ani obiektywność treści w nim zawartych. Dbamy, aby treści tworzone przez naszych redaktorów były w pełni zgodne z aktualnymi badaniami.  

Ekspozycja produktu w materiałach edukacyjnych dla farmaceutów

Ekspozycja reklamy klienta odbywa się przy pomocy reklamy umieszczonej na tylnej okładce w formie naklejki. Klient sam może zadecydować, czy chce, aby wybrana reklama była tworzona na zlecenie firmy przez grafika 3PG, czy przekazana w formie gotowego projektu. Grafika umieszczona na naklejce wzbogacona jest o treść omawiającą preparat lub krótkie hasło reklamowe, w zależności od indywidualnych potrzeb klienta.  

Firma farmaceutyczna może wykorzystać nakład z naklejką jako jedną z form promocji. Książki mogą pełnić funkcję zarówno marketingową, jak i dydaktyczną. Jest to tańsza, ale równie efektywna forma promocji, jednocześnie spełniająca funkcję materiału edukacyjnego, który będzie wykorzystywany podczas codziennej pracy w aptece. Nakład  z naklejką stanowi świetne źródło reklamy dla firmy i możliwość wizualnego przedstawienia informacji o produkcie.  

Książki, które czytają farmaceuci

Książki Wydawnictwa farmaceutycznego są chętnie wykorzystywane przez farmaceutów z całej Polski. W związku z rosnącą potrzebą podążania za zmianami na rynku farmaceutycznym, pracownicy aptek  coraz częściej sięgają materiały otrzymywane od przedstawicieli firm farmaceutycznych, które umożliwiają nim zdobycie cennych informacji dotyczących wybranego schorzenia.  

Książki z naklejką są świetną alternatywą dla dedykowanego nakładu, gdy firma nie posiada wystarczającego budżetu lub nie odczuwa konieczności drukowania wymaganej ilości pozycji.  Chcesz stworzyć materiały dla przedstawicieli, które będą chętnie wykorzystywane przez pracowników aptek? Sprawdź jakie możliwości oferuje Wydawnictwo Farmaceutyczne. Nie zwlekaj. Wspólnie dobierzemy rodzaj materiałów marketingowych dopasowanych do Twoich potrzeb. 

Sprawdź nasze case study

Case study – Wzbogacenie współpracy z sieciami aptek

Czytaj →

Case study – Kampania leku na przeziębienie

Czytaj →

Case study – Reklama displayowa aerozolu na skórę do odkażania

Czytaj →

Case study – Kampania dla produktów odżywczych

Czytaj →

Case study – Materiały edukacyjne dla firmy tworzącej produkty na bazie miodu

Czytaj →

Więcej wpisów

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ...
Czytaj →