Blog o pharmamarketingu

Na naszym blogu przeczytasz o rozwiązaniach i możliwościach promocji produktów do farmaceutów. W naszych artykułach skupiamy się na potrzebach farmaceutów i ich oczekiwaniach względem komunikacji marketingowej od firm.   

  • Wszystkie
  • 3PG
  • 3PG - wyjaśnia!
  • ACRA
  • Content
  • Czego chcą farmaceuci
  • Dane 3PG
  • Kampanie produktowe
  • Przedstawiciele farmaceutyczni
Wszystkie
  • Wszystkie
  • 3PG
  • 3PG - wyjaśnia!
  • ACRA
  • Content
  • Czego chcą farmaceuci
  • Dane 3PG
  • Kampanie produktowe
  • Przedstawiciele farmaceutyczni
dobór-komunikatów

Proces przygotowania i doboru komunikatów do farmaceutów

Komunikacja firm farmaceutycznych do pracowników aptek wymaga stworzenia oraz wytypowania odpowiednich komunikatów. Komunikat jest kluczowym elementem dialogu. To, w jaki sposób zostanie skonstruowany, może przyczyniać ...
Czytaj →
kanały-komunikacji

Dlaczego warto wykorzystywać różne kanały komunikacji do farmaceutów?

Branża farmaceutyczna jest wymagającym obszarem, jeśli chodzi o kierowanie skutecznych treści marketingowych. Dobór kanału dotarcia do farmaceutów może okazać się wyzwaniem dla firm farmaceutycznych. Chcesz ...
Czytaj →
treści-do-farmaceutów

Z jakimi treściami musi zetknąć się farmaceuta w aptece, by polecić produkt pacjentowi?

Farmaceuci to wpływowe grupy odbiorców. Ich zadania nie kończą się na wydaniu leku. Pełnią funkcję zarówno doradczą, jak i sprzedażową. Dlatego też firmy farmaceutyczne skupiają ...
Czytaj →
tworzenie-treści-do-farmaceutów

Jak stworzyć skuteczne materiały sponsorowane, by farmaceuci chcieli je czytać?

Farmaceuci, podobnie jak klasyczni użytkownicy sieci każdego dnia spotykają się z ogromną ilością treści o zabarwieniu marketingowych. Bombardowani materiałami sponsorowanymi omijają je szerokim łukiem. Istnieje ...
Czytaj →
tworzenie-kampanii

Czego chcą farmaceuci? Rodzaje treści, które pomogą Ci dotrzeć do pracowników aptek?

Farmaceuci to grupa odbiorców ceniąca sobie treści wysokiej jakości. Materiały do farmaceutów, by mogły być uznane za wartościowe muszą być wyposażone w informacje niezbędne podczas ...
Czytaj →
tworzenie-kampanii-produktowej

Jak tworzymy kampanie produktowe w 3PG?

Tworzenie kampanii to proces czasochłonny i wymagający. Każdy jego element odpowiada za powodzenie całości. 3PG bazuje tylko i wyłącznie na faktach. Jesteśmy farmaceutami, tworzymy raporty, ...
Czytaj →
kampania-produktowa

Tworzenie kampanii to proces

Każda kampania marketingowa produktu składa się z trzech podstawowych etapów – planowanie, realizacja oraz podsumowanie. Realizacja kampanii jest kluczowa, jednak bez odpowiedniego planowania nie przyniesie ...
Czytaj →
praca-zdalna

Kiedy warto wykorzystać tekst w komunikacji do farmaceutów?

Tekst stanowi bazową formę komunikacji marketingowej. Jest jednym z najpopularniejszych form przekazywania informacji. Wykorzystywany jest zarówno do bieżącej komunikacji, jak i przekazu marketingowego. Tekst stanowi ...
Czytaj →
video-w-komunikacji

Kiedy warto wykorzystać wideo w komunikacji do farmaceutów?

Wideo stanowi jedną z alternatywnych rozwiązań dla tradycyjnych form pisanych. Treści wideo stanowią jeden z nieodłącznych elementów content marketingu. Przy ich pomocy firma może dostarczyć ...
Czytaj →

Co określają wskaźniki ACRA i co oznacza ich niski lub wysoki poziom?

Skuteczny i powtarzalny sposób budowania wiedzy i zaufania farmaceuty na temat produktu? Przestań zgadywać, jakie materiały powinny znajdować się w treści marketingowej. Sprawdź czym są, ...
Czytaj →
spotkanie-koncepycjne

Dlaczego spotkanie koncepcyjne jest kluczowe dla skuteczności kampanii? 

Spotkanie koncepcyjne to spotkanie między przedstawicielami firmy Pharma marketingowej, podczas którego omawiana jest wspólna wizja projektu. Rozwiewane są wszelkie wątpliwości dotyczące projektu kampanii. Chcesz dowiedzieć ...
Czytaj →
przedstawiciel-w-aptece

Co musi wiedzieć przedstawiciel firmy farmaceutycznej, żeby farmaceuta postrzegał go jako partnera do rozmowy?

Wizyta przedstawicielska jest istotnym elementem promocji. Skutecznie przeprowadzona jest także kluczowym czynnikiem wpływającym na częstotliwość oraz liczbę rekomendacji produktu przez farmaceutę. Znalezienie wspólnego języka między ...
Czytaj →
farmaceuta-w-aptece

Z jakimi treściami na temat produktu musi zetknąć się farmaceuta, by go polecić w aptece?

Farmaceuci to wpływowe grupy odbiorców. Ich zadania nie kończą się na wydaniu leku. Pełnią funkcję zarówno doradczą, jak i sprzedażową. Dlatego też firmy farmaceutyczne skupiają ...
Czytaj →
spotkanie-firmowe

Jak nie wróżąc z fusów stworzyć skuteczną kampanię do farmaceutów? 

Kampanie marketingowe do farmaceutów charakteryzują się pośrednią formą komunikacji. Ich celem jest przekonanie farmaceuty do rekomendacji produktu pacjentowi, który ostatecznie ma dokonać jego zakupu. W ...
Czytaj →
badanie-ACRA

Czym jest metodologia ACRA?

Wiedza na temat produktu ma największy wpływ na rekomendacje pacjentowi. Skuteczna edukacja HCP wymaga dobrego zrozumienia ich potrzeb i motywacji. Dowiedz się, jak to robimy ...
Czytaj →
współpraca-dział-naukowy

Współpraca z działem naukowym – czyli stała kontrola nad redakcją treści

Jako firma jesteśmy obecni na rynku już od lat, dzięki czemu posiadamy duże doświadczenie w uzgadnianiu merytorycznych aspektów kampanii z działami naukowymi firm farmaceutycznych. Wypracowaliśmy ...
Czytaj →