Na naszym blogu przeczytasz o rozwiązaniach i możliwościach promocji produktów do farmaceutów. W naszych artykułach skupiamy się na potrzebach farmaceutów i ich oczekiwaniach względem komunikacji marketingowej od firm.
Komunikacja firm farmaceutycznych do pracowników aptek wymaga stworzenia oraz wytypowania odpowiednich komunikatów. Komunikat jest kluczowym elementem dialogu. To, w jaki sposób zostanie skonstruowany, może przyczyniać ...
Branża farmaceutyczna jest wymagającym obszarem, jeśli chodzi o kierowanie skutecznych treści marketingowych. Dobór kanału dotarcia do farmaceutów może okazać się wyzwaniem dla firm farmaceutycznych. Chcesz ...
Farmaceuci to wpływowe grupy odbiorców. Ich zadania nie kończą się na wydaniu leku. Pełnią funkcję zarówno doradczą, jak i sprzedażową. Dlatego też firmy farmaceutyczne skupiają ...
Farmaceuci, podobnie jak klasyczni użytkownicy sieci każdego dnia spotykają się z ogromną ilością treści o zabarwieniu marketingowych. Bombardowani materiałami sponsorowanymi omijają je szerokim łukiem. Istnieje ...
Farmaceuci to grupa odbiorców ceniąca sobie treści wysokiej jakości. Materiały do farmaceutów, by mogły być uznane za wartościowe muszą być wyposażone w informacje niezbędne podczas ...
Tworzenie kampanii to proces czasochłonny i wymagający. Każdy jego element odpowiada za powodzenie całości. 3PG bazuje tylko i wyłącznie na faktach. Jesteśmy farmaceutami, tworzymy raporty, ...
Każda kampania marketingowa produktu składa się z trzech podstawowych etapów – planowanie, realizacja oraz podsumowanie. Realizacja kampanii jest kluczowa, jednak bez odpowiedniego planowania nie przyniesie ...
Tekst stanowi bazową formę komunikacji marketingowej. Jest jednym z najpopularniejszych form przekazywania informacji. Wykorzystywany jest zarówno do bieżącej komunikacji, jak i przekazu marketingowego. Tekst stanowi ...
Wideo stanowi jedną z alternatywnych rozwiązań dla tradycyjnych form pisanych. Treści wideo stanowią jeden z nieodłącznych elementów content marketingu. Przy ich pomocy firma może dostarczyć ...
Skuteczny i powtarzalny sposób budowania wiedzy i zaufania farmaceuty na temat produktu? Przestań zgadywać, jakie materiały powinny znajdować się w treści marketingowej. Sprawdź czym są, ...
Spotkanie koncepcyjne to spotkanie między przedstawicielami firmy Pharma marketingowej, podczas którego omawiana jest wspólna wizja projektu. Rozwiewane są wszelkie wątpliwości dotyczące projektu kampanii. Chcesz dowiedzieć ...
Wizyta przedstawicielska jest istotnym elementem promocji. Skutecznie przeprowadzona jest także kluczowym czynnikiem wpływającym na częstotliwość oraz liczbę rekomendacji produktu przez farmaceutę. Znalezienie wspólnego języka między ...
Farmaceuci to wpływowe grupy odbiorców. Ich zadania nie kończą się na wydaniu leku. Pełnią funkcję zarówno doradczą, jak i sprzedażową. Dlatego też firmy farmaceutyczne skupiają ...
Kampanie marketingowe do farmaceutów charakteryzują się pośrednią formą komunikacji. Ich celem jest przekonanie farmaceuty do rekomendacji produktu pacjentowi, który ostatecznie ma dokonać jego zakupu. W ...
Wiedza na temat produktu ma największy wpływ na rekomendacje pacjentowi. Skuteczna edukacja HCP wymaga dobrego zrozumienia ich potrzeb i motywacji. Dowiedz się, jak to robimy ...
Jako firma jesteśmy obecni na rynku już od lat, dzięki czemu posiadamy duże doświadczenie w uzgadnianiu merytorycznych aspektów kampanii z działami naukowymi firm farmaceutycznych. Wypracowaliśmy ...