fbpx

Współpraca z działem naukowym – czyli stała kontrola nad redakcją treści

Jako firma jesteśmy obecni na rynku już od lat, dzięki czemu posiadamy duże doświadczenie w uzgadnianiu merytorycznych aspektów kampanii z działami naukowymi firm farmaceutycznych. Wypracowaliśmy wewnętrzny proces tworzenia i weryfikowania tworzonych treści, dzięki czemu przygotowywane przez nas materiały charakteryzują się najwyższą jakością. W artykule wyjaśniamy, jak to robimy.

Redaktor naukowy 3PG, sprawujący kontrolę nad redakcją

Na przestrzeni lat wytworzyliśmy stały, powtarzalny proces tworzenia i weryfikacji treści. Nad całą redakcją stałą kontrolę sprawuje wyspecjalizowany redaktor naukowy. Dyrektor ds. naukowych 3PG – mgr farm. Konrad Tuszyński jest w stałym kontakcie z działem naukowym i redaktorami. Czuwa nad sprawnym przebiegiem procesu powstawania treści i jakością tworzonych materiałów.

Stały zespół redaktorów naukowych

Jako firma posiadamy własny dział naukowy, złożony ze stałych redaktorów specjalizujących się w tworzeniu treści dla pracowników aptek. Nie korzystamy z usług zewnętrznych copywriterów, którzy piszą masowe treści dla portali o zdrowiu i urodzie. Materiały, które tworzymy powstają, dzięki pracy wyspecjalizowanych ekspertów, działających w branży od lat.

Własny standard jakości treści

Wypracowaliśmy własny standard procesu tworzenia i weryfikacji treści, zarówno pod względem merytorycznym, jak i językowym. W naszej firmie obowiązuje standard PCS (Pharmaceutical Credibility System/ Farmacja Oparta na Faktach) – czyli autorski system certyfikacji treści farmaceutycznych, umożliwiający weryfikację wiarygodności opracowań i prelekcji związanych z farmacją.

Zgodnie ze standardem PCS, tworząc treści opieramy się o poniższe kryteria:

  • Oparcie na faktach.

Opracowanie powinno być poparte najlepszymi dostępnymi dowodami naukowymi. Prace przeglądowe nie mogą być cytowane jako dowód na skuteczność lub bezpieczeństwo preparatu. Niedopuszczalne jest prezentowanie opinii lub informacji opartych o dowody anegdotyczne.

  • Aktualność.

Treść powinna opierać się o najnowsze wytyczne, przeglądy systematyczne i metaanalizy.

  • Uczciwość w reklamie.

Wykład, opracowanie i prezentacja są w czytelny oznaczone jako sponsorowane.

  • Kompetencja.

Opracowanie zostało przygotowane pod nadzorem eksperta w danej dziedzinie z wykształceniem kierunkowym.

  • Niestosowanie marketingu negatywnego.

Opracowanie sponsorowane nie może stawiać w złym świetle celowo innego produktu.

Stała współpraca z ekspertami ze świata medycyny, farmacji i prawa

Tworzenie treści wspierają także eksperci ze świata medycyny i prawa, którzy wzbogacają naszą farmaceutyczną perspektywę o swoją wiedzę i doświadczenie.

Sprawdź nasze case study

Case study – Szkolenie dla przedstawicieli producenta żelu stomatologicznego

Czytaj →

Case study – Program edukacyjny dla leku z wysoką zawartością magnezu​

Czytaj →

Case study – Podręczniki z naklejką reklamową dla producenta żywności specjalistycznej

Czytaj →

Case study – Kampania dla produktów odżywczych

Czytaj →

Case study – Szkolenie dla przedstawicieli w formie online ​

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)

Więcej wpisów

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ...
Czytaj →
Scroll to Top