Weryfikacja skuteczności sprawdzana w badaniu – realnie sprawdzamy, czy przekonaliśmy farmaceutów

Współpracując z naszymi klientami, szczególnie dbamy o to, by zapewnić im realne i dokładne wyniki przeprowadzanych kampanii. Dlatego też za każdym razem weryfikujemy skuteczność prowadzonych działań, na podstawie badań wśród aktywnych zawodowo farmaceutów. W artykule wyjaśniamy, jaką metodą się posługujemy.

Same wyświetlenia nie mają wartości

Każdy może zagwarantować Ci skuteczność kampanii, opierając się wyłącznie na nabitych wyświetleniach. Mimo, że docieramy do dużej grupy farmaceutów, uważamy, że same wyświetlenia nie mają wartości. Co z tego, że farmaceuta dowie się o Twoim produkcie, jeśli nie będzie do niego przekonany i nie będzie rekomendować go w aptece? Z tego powodu zawsze weryfikujemy skuteczność dotarcia treści do farmaceutów, sprawdzając ją w obiektywnych badaniach. Dzięki temu jesteśmy w stanie określić, jak na przestrzeni kampanii zmieniło się postrzeganie Twojego produktu.

Badanie przed i po

Przed startem jakichkolwiek działań, realizujemy badanie referencyjne wśród grupy kilkudziesięciu farmaceutów. Sprawdzamy w ten sposób, czy znają oni oferowany przez Ciebie produkt, czy są do niego przekonani oraz czy wiedzą, w jaki sposób go rekomendować. Robimy to po to, by po zakończeniu kampanii móc wykazać Ci realną zmianę, którą udało nam się przeprowadzić. Po zakończeniu kampanii, przeprowadzamy kolejne badanie wśród farmaceutów, którzy mieli styczność z naszą kampanią. Dzięki temu jesteśmy w stanie zweryfikować, jak zmieniło się postrzeganie konkretnego produktu wśród farmaceutów i otrzymujemy realne dane na temat tego, czy kampania była na tyle skuteczna, że przekonała ich do rekomendowania preparatu.

Jak wygląda badanie?

Obydwa badania przeprowadzamy za pomocą metody CAWI, czyli techniki badawczej, która opiera się na dostarczeniu respondentowi ankiety internetowej. Jest to jedna z najbardziej powszechnych metod zbierania informacji. Jest prosta i uniwersalna, więc łatwo dotrzeć do dużej grupy osób. Dzięki tej metodzie wielu użytkowników otrzymuje kwestionariusz jednocześnie, dzięki czemu możemy szybko zgromadzić dużą ilość danych. CAWI jest również ekonomiczna i nie wymaga wysokich kosztów realizacji, ponieważ nie są potrzebne żadne dodatkowe narzędzia.

Badania przeprowadzamy w grupie kilkudziesięciu farmaceutów, którzy są aktywni zawodowo w aptece i na co dzień pracują z pacjentami. Całość badania trwa około 10 minut i jest w stu procentach obiektywne. Za udział w nim nie oferujemy wynagrodzenia, dlatego żaden czynnik nie wpływa na jakość odpowiedzi.

Porozmawiajmy

Dodaj nagłówek (1200 x 1200 px) (8)

Mateusz Szczybyło

Business Development Manager

Więcej wpisów

Czym jest metodologia ACRA?

Wiedza na temat produktu ma największy wpływ na rekomendacje pacjentowi. Skuteczna edukacja HCP wymaga dobrego …

Weryfikacja skuteczności sprawdzana w badaniu – realnie sprawdzamy, czy przekonaliśmy farmaceutów

Współpracując z naszymi klientami, szczególnie dbamy o to, by zapewnić im realne i dokładne wyniki …

Współpraca z działem naukowym – czyli stała kontrola nad redakcją treści

Jako firma jesteśmy obecni na rynku już od lat, dzięki czemu posiadamy duże doświadczenie w …

Marketing edukacyjny – postaw na współczesne podejście

Co zrobić, by zwiększyć market share swojego produktu? Jak sprawić, by więcej farmaceutów polecało Twój …

Jak zarządzamy wiedzą w 3PG?

Jeżeli organizacja byłaby domem, to wiedza byłaby fundamentem Każda organizacja musi wyposażyć pracownika w wiele …

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat.

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca …

Przewiń do góry