fbpx

Pojedyncze aktywności do farmaceutów

Pojedyncze aktywności to działania proponowane wtedy, kiedy budżet klienta nie pozwala na realizację kampanii albo gdy jemu samemu zależy na prostym lub (i) szybkim działaniu o szerokim zasięgu. Jest to tańsza, lecz równie skuteczna alternatywa kampanii. 

Pojedyncze aktywności do farmaceutów tworzone przez 3PG wyróżnia:

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat pojedynczych aktywności do farmaceutów, czytaj dalej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możemy promować Twój produkt – skontaktuj się z nami mailowo, telefoniczne lub uzupełniając formularz.

Zapytaj o pojedyncze aktywności dla swojego produktu​

Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Kluczowe założenia

Pojedyncze aktywności do farmaceutów: co możesz dzięki nim osiągnąć?

Pojedyncze aktywności nastawione na dotarcie do farmaceutów z wybranym komunikatem mają na celu przede wszystkim przekazanie go farmaceutom i utrwalenie go w świadomości pracowników aptek. Dzięki działaniom marketingowym farmaceuta dowie się np. o organizowanym konkursie,  zmianach dotyczących składu/ilości leku lub suplementu w opakowaniu. Pozna jego przewagi nad konkurencyjnymi wyrobami medycznymi i otrzyma wiedzę niezbędną w procesie rekomendacji. Pozwalają na proste i szybkie dotarcie do farmaceutów. 

 

Przekazanie informacji produktowej farmaceutom

Pojedyncze działania marketingowe umożliwiają bezpośrednie dotarcie z komunikatem do pracowników aptek. Działania te oparte są na wysyłce bezpośrednich wiadomości lub umieszczeniu komunikatu w formie graficznej w kanale komunikacji chętnie odwiedzanym przez farmaceutów.

Utrwalenie komunikatu w umysłach farmaceutów

Dzięki możliwościom, jakie oferują pojedyncze aktywności do farmaceutów, komunikat może zostać w trwały sposób utrwalony w umysłach pracowników aptek. Jest to szybki sposób na dotarcie do farmaceutów z komunikatem.

Edukacja profesjonalistów

Pojedyncze działania marketingowe zapewniają równie skuteczne, jak w przypadku kampanii dotarcie z informacjami edukacyjnymi do farmaceutów. Umożliwiają tym samym skuteczniejszą rekomendację i poznanie przewag produktów marki nad konkurencją.

Tańsza alternatywa kampanii

Wybór jednego kanału komunikacji jest rozwiązaniem tańszym niż wykorzystanie pełnego wachlarzu możliwości, jakie niesie ze sobą kampania. Jest to równie skuteczne rozwiązanie jednak niewymagające tak wysokiego wkładu finansowego.

CZy wiesz, że naszym kampaniom zaufali M.IN.:
Wyzwanie

Proste i szybkie dotarcie z komunikatem do farmaceutów

Pojedyncze aktywności to działania marketingowe, które pozwolą na szybkie i skuteczne dotarcie z komunikatem marketingowym do farmaceutów, może stanowić wyzwanie. Wiąże się to z potrzebą zweryfikowania wykorzystywanych baz kontaktowych oraz ich aktualności. Wykorzystywane komunikaty muszą być dostosowane do potrzeb farmaceutów i być odpowiedzią na potrzeby pracowników aptek. Firmy farmaceutyczne, którym zależy na skutecznym dotarciu bez konieczności wykorzystania kilku kanałów komunikacji, muszą zmierzyć się z obecnością licznych, nieaktywnych baz kontaktowych oraz niedopasowanych do farmaceutów kanałów dotarcia.  

Nieaktualne bazy danych, do których nie należą farmaceuci praktycy

Powoduje to

Brak aktywnych baz danych przyczynia się do braku skuteczności pojętych działań. Mimo założonego wysokiego budżetu i wysłania komunikatu do obszernej bazy, działanie będzie nieskuteczne jeśli osobami należącymi do niej nie będą farmaceuci. 

Umiejscowienie banerów w miejscach, których głównymi odbiorcami nie są farmaceuci

Powoduje to

Publikacja banerów umożliwia utrwalenie wizerunku marki lub produktu. Jednak, aby baner osiągnął swój cel musi zostać zauważony przez farmaceutę. Umieszczanie reklam na stronach nienastawionych na dotarcie do farmaceutów nie przyczyni się do zwiększenia ich świadomości na temat produktu. 

Komunikaty nienastawione na dotarcie do pracowników aptek 

Powoduje to

Treści omawiające aspekty nie będące istotne podczas pracy za pierwszym stołem nie zostaną zauważone przez pracowników aptek, a komunikaty nie zostaną przez nich utrwalone. 

Rozwiązanie

Skorzystaj z naszych usług

Jak można przeciwdziałać nieskutecznym działaniom marketingowym i nadmiernemu przepaleniu budżetu? Sposobów jest kilka, sprawdź co możemy dla Ciebie zrobić:

  • przygotujemy treści promujące Twój produkt, które będą chętnie przyswajane przez pracowników aptek
  • stworzymy komunikat marketingowy skierowany na potrzeby farmaceutów, omawiający zagadnienia, które ich zainteresują, jednocześnie przekazując wiedzę produktową
  • udostępnimy wybrany przez Ciebie komunikat marketingowy do farmaceutów

Porozmawiajmy o tym, jak sprawić by farmaceuci polecali Twoje produkty

strona 3PG grafiki (9)

Opracowanie treści na platformę marki

Treści dostarczane przez 3PG są opracowywane przez zespół redaktorów, który są farmaceutami praktykami i są szkoleni w tworzeniu materiałów edukacyjnych dla farmaceutów i treści promocyjnych dla klientów. Każdy redaktor jest współautorem podręczników i kursów dla farmaceutów.

Treści mogą mieć formę zarówno:

  • artykułu przedstawiającego w sposób atrakcyjny zagadnienia związane z Twoim produktem
  • krótkiego angażującego wideo dotyczącego preparatu lub schorzenia
  • szkolenia w formie slajdów, które umożliwi szerszą edukacje farmaceutom odwiedzającym portal

 Zakup treści edukacyjnych stworzonych przez redaktorów 3PG jest rozwiązaniem dla Ciebie jeśli:

  • zależy Ci na pozyskaniu wysokiej jakości contentu na platformę wewnętrzną Twojej marki, który przekona farmaceutów do rekomendacji produktu
  • chcesz skorzystać z usług redaktorów będących jednocześnie farmaceutami praktykami i twórcami materiałów edukacyjnych do farmaceutów

Promocja treści na portalu opieka.farm

Jedną z możliwości dotarcia do pracowników aptek w ramach pojedynczych aktywności jest publikacja treści edukacyjnych na portalu branżowym poświęconym wsparciu farmaceutów podczas pracy za pierwszym stołem. Materiały edukacyjne wyposażone w praktyczne wskazówki i ciekawostki skutecznie przyciągają szerokie grono odbiorców.

Portal opieka.farm skierowany jest do farmaceutów, a treści na nim zamieszczane odpowiadają na potrzeby pracowników aptek. Publikacja na portalu umożliwia wykorzystanie różnych form treści do, których należą:

  • artykuły wyposażone w praktyczne wskazówki, tabele i schematy
  • krótkie angażującego wideo,
  • szkolenia w formie pokazu slajdów

Portal opieka.farm to największy portal edukacyjny dla farmaceutów w Polsce. Obejmuje ponad 3000 praktycznych opracowań tekstowych i nagrań. Notuje miesięcznie ponad 280 000 wyświetleń.

W odróżnieniu od innych portali na rynku, na opieka.farm treści dopasowane są  w pełni do potrzeb pracowników aptek. Promując produkt na portalu opieka.farm klient ma więc pewność, że jego komunikaty trafią do pracowników aptek i zostaną przez nich wykorzystane. Portal opieka.farm jest zaufanym medium w środowisku farmaceutycznym, co dodatkowo wpływa na jego wiarygodność.

Misją portalu jest ułatwianie farmaceutom codziennej pracy w aptece poprzez dostarczanie treści edukacyjnych oraz niezbędnych narzędzi. Farmaceuta znajdzie tam wszystko, czego potrzebuje w pracy za pierwszym stołem, a klient pewność, że odbiorcy portalu zapoznają się z materiałem. Kluczową zaletą portalu jest fakt, że klient ma pewność, że jego odbiorcy do czynni zawodowo farmaceuci i technicy farmaceutyczni.

Promocja na portalu opieka.farm będzie idealnym rozwiązaniem dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz dotrzeć z informacjami edukacyjnymi do farmaceutów, by mogli skuteczniej polecać Twój produkt oraz poznać jego przewagi nad konkurencją
  • chcesz mieć pewność, że odbiorcami materiałów edukacyjnych są pracownicy aptek

Wysyłka mailingu wraz z reklamą graficzną

Wysyłka mailingu to działanie oparte na wysyłce wiadomości tekstowych bezpośrednio do pracowników aptek.  Pozyskanie aktywnej bazy kontaktowej oraz jej ciągła aktualizacja są kluczowe do powodzenia tego działania.

W 3PG posiadamy bazę ponad 18 000 kontaktów do farmaceutów i techników farmaceutycznych, którzy jednocześnie są odbiorcami treści naszego portalu. 

Format maila umożliwia zamieszczenie zarówno treści w formie tekstowej, jak i graficznej. Aby w pełni wykorzystać potencjał mailingu konieczne jest stworzenie komunikatu, który zaciekawi pracowników aptek oraz przesłanie treści komunikatu do zweryfikowanej grupy odbiorców.
 

Mailing z reklamą graficzną szybkim sposobem dostarczenia informacji farmaceutom. Reklama jest wysyłana do całej bazy pracowników aptek, a jej graficzna forma dodatkowo przyciąga uwagę farmaceutów. 

Wybierz to działanie jeśli:

  • posiadasz gotową reklamę graficzną i zależy Ci na szerokiej jej dystrybucji
  • chcesz przekierować farmaceutę do artykułu lub treści na blogu, dzięki której zdobędzie wiedzę na temat dolegliwości i proponowanego na jej zwalczenie produktu

Wysyłka mailingu z doniesieniem

Mailing z doniesieniem jest szybkim sposobem dostarczenia informacji farmaceutom. Doniesienie jest publikowane na portalu opieka.farm oraz wysyłane do bazy farmaceutów i techników farmaceutycznych. Dzięki temu ważną informację przeczytają także farmaceuci odwiedzający portal, co dodatkowo wpłynie na utrwalenie komunikatów w ich umysłach. W 3PG posiadamy szeroką bazę zweryfikowanych odbiorców. Korzystając z naszych usług masz pewność, że komunikat trafi do farmaceutów. 

 Powinieneś wybrać to działanie, jeśli chcesz:

  • przekazać farmaceutom wiadomość marketingową w formie tekstowej,
  • aby ta sama treść pojawiła się też na portalu w dziale aktualności jako doniesienie,
  • poinformować farmaceutów o zmianach dotyczących np. wielkości opakowań leku, nowym wskazaniu, swichu Rx na OTC lub nowym poziomie refundacji.

Przeczytaj case study

Mailing z doniesieniem – konkurs dla farmaceutów

Wysyłka komunikatów marketingowych w formie SMS/MMS

Wysyłka SMS/MMS polega na rozesłaniu do bazy kontaktów telefonicznych krótkich wiadomości zawierających komunikat marketingowy bezpośrednio na telefon komórkowy farmaceuty.

Wysyłka SMS jest trafnym rozwiązaniem w przypadku chęci przekazania farmaceucie krótkiej informacji np. o zapisie na webinar lub organizowanym konkursie. Możliwa jest także wysyłka wiadomości MMS, zawierających reklamę w formie graficznej. Atutem tej formy komunikacji marketingowej jest dotarcie z informacją bezpośrednio na telefon farmaceuty, który może podzielić się nią z innym pracownikiem apteki. 

3PG bazuje na zbiorze informacji kontaktowych pozyskiwanych z rejestracji na portalu, która weryfikowana jest po prawie wykonywania zawodu, dzięki czemu posiada pewność, że komunikat trafia bezpośrednio do pracownika apteki. Wysyłka wiadomości SMS odbywa się przy pomocy odpowiedniego programu, a baza kontaktów sprawdzana i aktualizowana jest na bieżąco. 

 

Warto wybrać tą aktywność, jeżeli zależy Ci na jak najszybszym dostarczeniu informacji z komunikatem marketingowym do indywidualnych pracowników aptek, np. dotyczącej:

  • nadchodzącego szkolenia czy konferencji,
  • powrotu preparatu do obrotu,
  • zmianie kategorii dostępności na OTC,
  • nowej ceny preparatu.

Reklamy graficzne zamieszczone na portalu skierowanym do pracowników aptek

Reklama displayowa to graficzne przedstawienie komunikatu reklamowego. Reklama może kierować na stronę/podstronę Twojej marki, na której umieszczone są informacje na temat produktu. Występować może w dwóch wariantach:

  •  Animowane lub statyczne bannery Są grafikami dostępnymi w różnych miejscach na portalu lub stronie internetowej. Stanowią istotny element promocji treści, produktu lub linii produktów. Banery są być dostępne na stronie głównej w nagłówku strony, na środku strony oraz we wpisach.
  • Pop-up – To grafika pojawiająca się po upływie kilku sekund po otwarciu portalu. Pop-up na dostępny na stronie głównej blokuje inne działania do chwili jego wyłączenia.

Reklamy graficzne w formie banerów lub pop-upów cechują się wysoką skutecznością. Komunikat przedstawiony w graficznej formie jest atrakcyjną formą przekazania informacji dla farmaceutów. 

Oferujemy zarówno stworzenie projektu baneru, jak i jego publikację w mediach branżowych firmy. Firma farmaceutyczna podejmując się współpracy z 3PG w ramach kampanii banerowej otrzymuje potwierdzenie skuteczności poprzez przedstawienie odpowiednich raportów i danych. Umieszczenie baneru na portalu skierowanym do farmaceutów dodatkowo wpływa na skuteczność dotarcia do wybranej grupy odbiorców. Produkt zyskuje na popularności, a jego wizerunek zostaje utrwalony.

W ramach współpracy oferujemy także stworzenie projektu reklamy displayowej, jeśli klient dostarczy key visual. Posiadamy wykwalifikowany zespół graficzny odpowiedzialny za przygotowywanie reklam umieszczanych na portalu opieka.farm. Reklama graficzna umieszczona na portalu cieszyć się będzie potwierdzoną skutecznością. Opieka.farm to portal w pełni poświęcony pracownikom aptek i zweryfikowanej grupie odbiorców. 

Warto wybrać to działanie, jeżeli klient:

  • wybierz to działanie jeśli posiadasz gotową reklamę graficzną i zależy Ci na szerokiej jej dystrybucji,
  • chcesz przekierować farmaceutę do artykułu lub treści na blogu, dotyczącej Twojego produktu
 

Konkurs z atrakcyjnymi nagrodami

Konkurs z nagrodami to świetna forma wsparcia farmaceutów w edukacji i zdobywaniu wiedzy produktowej. Konkurs dotyczyć może produktów marki oraz ich zastosowania. Farmaceuci chętnie biorą udział w konkursach w ramach, których mogą zdobyć atrakcyjne nagrody jednoczenie nabywając wiedzę na temat właściwości leku. 

Konkurs wzbogacony o materiały marketingowe, które przyczynią się do poszerzania wiedzy farmaceuty jest atrakcyjnym rozwiązaniem w ramach prowadzonych działań marketingowych. 

Oferujemy zorganizowanie konkursu z nagrodami dla personelu aptecznego, który nie tylko pozwoli na zdobycie ciekawych nagród wraz umieszczoną reklamą producenta, ale także na poszerzenie wiedzy produktowej przez pracowników aptek. Konkurs może mieć formę:

  • samego quizu,
  • slajdów z quizem,
  • wideo z quizem,
  • artykułu z quizem.

Nagrodami mogą być:

  • gadżety dostarczone przez klienta,
  • podręczniki Wydawnictwa Farmaceutycznego z naklejoną reklamą marki na okładce,
  • vouchery do kursów e-learningowych na platformie Farmaceuta.pro.
Konkurs stanowi alternatywę dla klasycznego wykładu. Aktywizuje uczestników i sprawia, że chętniej nabywają wiedzę produktową. Atrakcyjne nagrody przyczyniają się zarówno do dodatkowego poszerzenia wiedzy na temat produktu, jak i budują pozytywny wizerunek marki. 
 

Wybierz to działanie jeśli:

  • chcesz zwiększyć ekspozycję produktu lub brandu w oczach personelu aptecznego 
  • zależy Ci na zwiększeniu ilości osób biorących udział w wydarzeniu 
  • chcesz zwiększyć zaangażowanie farmaceutów na wewnętrznej platformie Twojej marki
 

Porozmawiajmy o tym, jak sprawić by farmaceuci polecali Twoje produkty

strona 3PG grafiki (9)
ZAUFALI NAM M.IN.

POZNAJ 3PG

Poznaj nas lepiej i dowiedz się, czemu wybierają nas topowe firmy farmaceutyczne

Szerokie dotarcie do farmaceutów

Prowadząc aktywności marketingowe skupiamy się na osiągnięciu jak największego zasięgu. Cel ten realizujemy poprzez wykorzystanie kanałów komunikacji, w których przebywają farmaceuci.

Angażujące treści dla farmaceutów

Dostarczamy farmaceutom angażujących i merytorycznych treści, które sprawiają, że chętnie rekomendują Twój produkt.

Dotarcie bezpośrednio do pracowników aptek

Dzięki wykorzystaniu wysyłki mailingu lub SMS mamy pewność, że komunikat dotarł bezpośrednio do farmaceuty z nasze bazy, która regularnie jest aktualizowana.

Poznaj cechy naszej usługi

Elementy pojedynczych aktywności marketingowych

Twój brand na pierwszym miejscu

Przeprowadzimy promocję produktu tak, by zbudować jego jak największą świadomość wśród farmaceutów.

Uwypuklenie przewagi konkurencyjnej

Uświadomimy farmaceutów o cechach Twojego produktu, których nie posiadają konkurencyjne preparaty.

Praktyczne treści dla farmaceutów

Wiemy, czego potrzebują farmaceuci, dlatego przygotujemy materiały, które będą odpowiedzią na te potrzeby.

Obecność w aktywnych portalach i mediach

Działania promocyjne prowadzimy w różnorodnych portalach i mediach, które tętnią życiem i mają zaangażowanych odbiorców.

Komunikacja dostosowana do potrzeb farmaceutów

Wykorzystujemy różne kanały komunikacji i formaty treści, dopasowane do różnorodnych grup pracowników aptek.

Zapewnione dotarcie do farmaceutów

Skupiamy się na tym, by osiągnąć jak największy zasięg. W tym celu wykorzystujemy kanały, do których farmaceuci mają zaufanie.

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top