case study
Mailing z doniesieniem - konkurs dla farmaceutów

o kliencie
Firma farmaceutyczna organizująca konkurs dla farmaceutów
Firma poszukiwała szybkich sposobów dotarcia do
farmaceutów, aby przekazać informacje o prowadzonym konkursie dla produktu i zachęcić do wzięcia w nim udziału. Klient chciał, aby komunikat dotarł bezpośrednio do pracowników aptek, by mogli się z nim indywidualnie zapoznać.
Wyzwanie
Dotarcie do farmaceutów za sprawą prowadzonego konkursu
Największym wyzwaniem klienta było dotarcie do jak największej liczby farmaceutów z informacją o nowym produkcie poprzez prowadzony konkurs. Klient chciał, aby farmaceuci zgłaszali się do udziału w nim i jednocześnie zapoznali się ze specyfiką i właściwościami leku.
Rozwiązanie
Mailing z doniesieniem na portalu opieka.farm
Naszą rekomendacją była publikacja doniesienia na portalu opieka.farm oraz jego wysyłka w mailingu do bazy ponad 18 000 farmaceutów i techników farmaceutycznych.
Portal opieka.farm cieszy się ogromną popularnością wśród farmaceutów. Wykorzystanie portalu do publikacji doniesienia może przyczynić się do zwiększenia zasięgu komunikatu, który firma chce przekazać.
Proces
Stworzenie maila oraz wysyłka komunikatu do farmaceutów
Proces wysyłki mailingu obejmował stworzenie treści doniesienia oraz akceptacji jej przez klienta. Następy krok obejmował przygotowanie kreacji maila, który został wysłany do pracowników aptek. Mailing został dostarczony do bazy mailingowej 3PG zawierającej ponad 18 000 kontaktów do farmaceutów i techników farmaceutycznych.

Aktywna baza kontaktów do farmaceutów
Baza kontaktów, którą wykorzystujemy w mailingu jest na bieżąco aktualizowana. Aktywność bazy sprawdzana jest poprzez współczynnik otwarć maili oraz dostarczonych wiadomości. Baza kontaktów pochodzi z bazy użytkowników portalu, dzięki czemu mamy pewność, że należą do niej farmaceuci praktycy.



Doniesienie publikowane na największym portalu edukacyjnym dla farmaceutów
Mailing z doniesieniem jest szybkim sposobem dostarczenia informacji farmaceutom. Doniesienie jest publikowane na portalu opieka.farm, który w pełni poświęcony jest wiedzy niezbędnej podczas pracy za pierwszym stołem. Dzięki wykorzystaniu doniesienia opublikowanego na opieka.farm ważną informację przeczytają także farmaceuci odwiedzający portal.

REZULTAT
Przekazanie informacji o organizowanym konkursie
Rezultatem podjętych działań było dotarcie do szerokiego grona farmaceutów, którzy dowiedzieli się o organizowanym konkursie i wzięli w nim udział. Jednocześnie farmaceuci zdobyli wiedzę na temat produktu, którego dotyczył konkurs. Odnotowana liczba impresji wyniosła 16 026, natomiast zasięg kampanii mailingowej ponad 5 000 odsłon.
Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów.
