fbpx

case study

Mailing z doniesieniem - konkurs dla farmaceutów

o kliencie

Firma farmaceutyczna organizująca konkurs dla farmaceutów

Firma poszukiwała szybkich sposobów dotarcia do
farmaceutów, aby przekazać informacje o prowadzonym konkursie dla produktu i zachęcić do wzięcia w nim udziału. Klient chciał, aby komunikat dotarł bezpośrednio do pracowników aptek, by mogli się z nim indywidualnie zapoznać. 

Wyzwanie

Dotarcie do farmaceutów za sprawą prowadzonego konkursu

Największym wyzwaniem klienta było dotarcie do jak największej liczby farmaceutów z informacją o nowym produkcie poprzez prowadzony konkurs. Klient chciał, aby farmaceuci zgłaszali się do udziału w nim i jednocześnie zapoznali się ze specyfiką i właściwościami leku. 

Rozwiązanie

Mailing z doniesieniem na portalu opieka.farm

Naszą rekomendacją była publikacja doniesienia na portalu opieka.farm oraz jego wysyłka w mailingu do bazy ponad 18 000 farmaceutów i techników farmaceutycznych.

Portal opieka.farm cieszy się ogromną popularnością wśród farmaceutów. Wykorzystanie portalu do publikacji doniesienia może przyczynić się do zwiększenia zasięgu komunikatu, który firma chce przekazać.

Proces

Stworzenie maila oraz wysyłka komunikatu do farmaceutów

Proces wysyłki mailingu obejmował stworzenie treści doniesienia oraz akceptacji jej przez klienta. Następy krok obejmował przygotowanie kreacji maila, który został wysłany do pracowników aptek. Mailing został dostarczony do bazy mailingowej 3PG zawierającej ponad 18 000 kontaktów do farmaceutów i techników farmaceutycznych. 

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Aktywna baza kontaktów do farmaceutów

Baza kontaktów, którą wykorzystujemy w mailingu jest na bieżąco aktualizowana. Aktywność bazy sprawdzana jest poprzez współczynnik otwarć maili oraz dostarczonych wiadomości. Baza kontaktów pochodzi z bazy użytkowników portalu, dzięki czemu mamy pewność, że należą do niej farmaceuci praktycy.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Doniesienie publikowane na największym portalu edukacyjnym dla farmaceutów

Mailing z doniesieniem jest szybkim sposobem dostarczenia informacji farmaceutom. Doniesienie jest publikowane na portalu opieka.farm, który w pełni poświęcony jest wiedzy niezbędnej podczas pracy za pierwszym stołem. Dzięki wykorzystaniu doniesienia opublikowanego na opieka.farm ważną informację przeczytają także farmaceuci odwiedzający portal.

REZULTAT

Przekazanie informacji o organizowanym konkursie

Rezultatem podjętych działań było dotarcie do szerokiego grona farmaceutów, którzy dowiedzieli się o organizowanym konkursie i wzięli w nim udział. Jednocześnie farmaceuci zdobyli wiedzę na temat produktu, którego dotyczył konkurs. Odnotowana liczba impresji wyniosła 16 026, natomiast zasięg kampanii mailingowej ponad 5 000 odsłon.

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów. ​

strona-3PG-grafiki-9-3.png
Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Więcej

Poznaj pozostałe case study naszych klientów

Case study – Interaktywne case study podczas cyklów spotkań dla farmaceutów

Czytaj →

Case study – Kampania dla leku probiotycznego

Czytaj →

Case study – Kampania dla produktów odżywczych

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top