fbpx

Opracowanie merytoryczne na temat produktu

Opracowanie merytoryczne na temat produktu to usługa, której celem jest wparcie działu naukowego klienta poprzez stworzenie na zamówienie gotowych materiałów niezbędnych do pracy nad promocją leku/suplementu. Materiały te mogą zostać wykorzystane jako wkład merytoryczny do innych wtórnych treści lub na potrzeby szkolenia przedstawicieli. Mogą także pełnić funkcję treści dających świeże spojrzenie na produkt lub jego składniki.

Opracowanie merytoryczne na temat produktu przez 3PG wyróżnia:

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat opracowania merytorycznego o produkcie, czytaj dalej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możemy wesprzeć Twój dział naukowy- skontaktuj się z nami mailowo, telefoniczne lub uzupełniając formularz.

Zapytaj o opracowanie merytoryczne na temat produktu

Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Kluczowe założenia

Opracowanie merytoryczne na temat produktu: co możesz dzięki nim osiągnąć?

W ramach realizacji zlecenia umożliwiamy stworzenie materiałów marketingowych oraz edukacyjnych przygotowanych przez wykwalifikowanych redaktorów Wydawnictwa Farmaceutycznego, farmaceutów praktyków i jednocześnie członków działu naukowego 3PG. Co możesz dzięki nim osiągnąć i jakie korzyści mogą przynieść dla Twojej firmy?

Przekazanie informacji produktowej farmaceutom

Materiały stworzone przez zespół redaktorów naukowych 3PG pozwalają określić jak najwięcej grup docelowych pacjentów, którym warto polecać produkt i poprzeć to uzasadnieniem z literatury naukowej.

Utrwalenie komunikatu w umysłach farmaceutów

Przygotowane przez nas materiały zachęcą farmaceutów do rekomendacji. Posiadamy pomysły na nowe treści, które mogłyby promować w skuteczny sposób produkt i jednocześnie zachęcić farmaceutów do rekomendacji.

Edukacja profesjonalistów

Dzięki materiałom przygotowanym przez 3PG firma będzie mieć możliwość wyposażenia przedstawicieli w podręczny materiał, który mogą pokazać lub przedstawić farmaceucie.

Poznanie potrzeb farmaceutów

Materiały stworzone przez farmaceutów praktyków pozwolą pracownikom Twojej firmy lepiej poznać potrzeby aptekarzy, dzięki czemu lepiej dopasują komunikat marketingowy do odbiorców.

CZy wiesz, że naszym kampaniom zaufali M.IN.:
Wyzwanie

Stworzenie wsparcia merytorycznego działu naukowego

Wyzwaniem jest stworzenie wysokiej jakości materiałów w na temat produktu, które będą stanowić wsparcie merytoryczne dla wewnątrz firmowego działu naukowego. Materiały te pełnią funkcję wkładu merytorycznego do innych wtórnych treści, tworzone są na potrzeby szkolenia przedstawicieli, dają świeże spojrzenie na produkt lub jego składniki.

Brak świeżego spojrzenia na tworzone materiały i zrozumienia potrzeb farmaceutów

Powoduje to

Dział naukowy potrzebuje świeżego spojrzenia na tworzone treści. Aktualnie wykorzystywane schematy nie przynoszą korzyści, w efekcie czego mimo podjętych starań nie ma zauważalnych efektów. 

Dział naukowy jest przeciążony, potrzebuje wsparcia w tworzeniu wsadu merytorycznego do tworzonych treści

Powoduje to

Przeciążenie działu naukowego skutkuje brakiem pomysłu na nowe angażujące materiały oraz niewykorzystaniem pełnego potencjału firmy.

Brak wyraźnie wyróżnionych cech produktu

Powoduje to

Brak zebranych w jednym miejscu produktów, ich cech, które są największym zagrożeniem dla ich promocji, albo przeciwnie, szansą na wyróżnienie powoduje ograniczenie dla działu marketingu, który na tej podstawie mógłby stworzyć wysokiej jakości materiały.

Rozwiązanie

Skorzystaj z naszych usług

W ramach realizacji zlecenia umożliwiamy stworzenie materiałów marketingowych oraz edukacyjnych przygotowanych przez wykwalifikowanych redaktorów Wydawnictwa Farmaceutycznego, farmaceutów praktyków i jednocześnie członków działu naukowego 3PG.

W swoim portfolio posiadamy kilka rodzajów formatów treści edukacyjnych przeznaczonych do celów wewnętrznych firmy, które ułatwią pracę nad promocją produktu.

Porozmawiajmy o tym, jak sprawić by farmaceuci polecali Twoje produkty

Profile pacjentów

Profile pacjentów to opracowanie tabelaryczne dla jednego lub kilku produktów, które uczą farmaceutów tego, komu można je polecić.

Dzięki nim farmaceuta/technik szybciej dopasuje produkt do pacjenta odwiedzającego aptekę oraz zrozumie różnice – co komu rekomendować i kiedy.

Profile pacjentów mogą być dystrybuowane osobno jako ulotka reklamowa, może też być naklejona na okładkę podręcznika czy stanowić część broszury wręczanej w aptece.

Warto wybrać to działanie, jeżeli chcesz:

  • Przedstawić, którzy pacjenci najbardziej skorzystają na zastosowaniu produktu,
  • Wyjaśnić, którym pacjentom warto polecać produkt z określonej linii,
  • Przedstawić graficznie różnice między produktami danej linii.

Porównanie z preparatami konkurencyjnymi

Porównanie z preparatami konkurencyjnymi​ stanowi tabelaryczne zestawienie produktu klienta z konkurencyjnymi preparatami, ze wskazaniem słabych i mocnych stron na tle konkurencji. Jest to rozwiązanie, które nie tylko pomoże Ci poznać lepiej konkurencje, ale także przewagi Twojej firmy. 

Wybierz to działanie, jeżeli chcesz:

  • zebrać w jednym miejscu produkty i ich cechy, które są największym zagrożeniem dla ich promocji, albo przeciwnie, szansą na wyróżnienie,
  • poznać perspektywę farmaceuty – na co zwraca uwagę podczas doboru produktu.

Ścieżka rekomendacji produktu

Ścieżka rekomendacji to format omawiający preparat bez recepty pod kątem możliwości bezpiecznej i skutecznej rekomendacji, która nie jest oparta wyłącznie o wiedzę z ChPL, ale wzbogacona o profile pacjentów, którym można polecić produkt, a także praktyczne wskazówki. Ma format atrakcyjnej wizualnie ścieżki.

 

Warto wybrać to działanie, jeżeli zależy Ci na:

  • określeniu grup docelowych grup pacjentów, którym warto polecać produkt i poprzeć to uzasadnieniem z literatury naukowej,
  • podsumować najważniejsze informacje dla farmaceutów,
  • wyposażyć przedstawicieli w podręczny materiał, który mogą pokazać lub przedstawić farmaceucie.

Prezentacja e-detailingowa

Prezentacja e-detailingowa to atrakcyjne graficznie slajdy prezentujące istotne dla farmaceuty informacje, które mogą być wykorzystywane na potrzeby szkolenia przedstawicieli, jak i jako materiały do prezentowania farmaceutom w aptece.

Warto wybrać to działanie, jeżeli:

  • nie posiadasz jeszcze takiego materiału, a potrzebujesz szybko przeszkolić przedstawicieli,
  • zależy Ci na pozyskaniu materiału do prezentacji na tablecie w aptece,
  • potrzebujesz opracowania stworzonego z perspektywy farmaceuty-praktyka, które będzie graficznie atrakcyjne i poparte w 100% literaturą naukową.

Przeczytaj case study

Materiały edukacyjne dla firmy tworzącej produkty na bazie miodu

 

Opracowanie na temat składników produktu

Opracowanie na temat składników to wkład merytoryczny do innych materiałów. Przewidziany jest dla produktów, które zawierają więcej niż jedną substancję czynną. Ma format one-pagera z ilustracjami lub opracowania tekstowego, w którym każde twierdzenie jest poparte literaturą. W pakiecie klient otrzymuje także ponumerowane pliki PDF z publikacjami naukowymi, które są cytowane.

Wybierz to działanie jeśli:

  • chce promować suplement diety, kosmetyk lub wyrób medyczny, który zawiera wiele składników, i oczekuje ciekawego opracowania na temat każdego z nich oraz ich kompozycji,
  •  potrzebuje analizy składu preparatu, którą wykorzysta w innych materiałach

Porozmawiajmy o tym, jak sprawić by farmaceuci polecali Twoje produkty

ZAUFALI NAM M.IN.

POZNAJ 3PG

Poznaj nas lepiej i dowiedz się, czemu wybierają nas topowe firmy farmaceutyczne

Świeże podejście

Uzupełniamy dział naukowy świeżym spojrzeniem na produkt i jego przewagi konkurencyjne

Szerokie dotarcie do farmaceutów

Dzięki wysokiej wartości materiałów edukacyjnych stanowiących wsad merytoryczny do materiałów marketingowych firmy zwiększamy dotarcie do farmaceutów w całej Polsce.

Wysokiej jakości treści

Dostarczamy wysokiej jakości merytorycznych treści tworzone przez farmaceutów praktyków, stanowiące podstawę prowadzonych działań marketingowych

Poznaj cechy naszej usługi

Elementy opracowań merytorycznych na temat produktu

Twój brand na pierwszym miejscu

Materiały stworzone przez 3PG będą odpowiadać na potrzeby twojego brandu, którego rola będzie uwydatniona.

Uwypuklenie przewagi konkurencyjnej

Uświadomimy farmaceutów o cechach Twojego produktu, których nie posiadają konkurencyjne preparaty.

Praktyczne treści

Wiemy, czego potrzebują farmaceuci, dlatego przygotujemy materiały, które będą odpowiedzią na te potrzeby i będą stanowić solidne wsparcie dla Twojego działu naukowego.

Wsparcie działu naukowego

Dzięki naszym materiałom odciążysz dział naukowy i stworzysz na podstawie przygotowanych przez nas treści promocję do farmaceutów.

Nowe spojrzenie na produkt

Materiały przygotowane przez 3PG gwarantują stworzenie nowego spojrzenia na potrzeby farmaceutów oraz tworzone materiały.

Zapewnione dotarcie do farmaceutów

Dzięki przygotowanym przez nas materiałom pełniącym funkcję wsadu dla materiałów działu naukowego dotrzesz jeszcze skuteczniej do farmaceutów.

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)