case study
Materiały edukacyjne dla firmy tworzącej produkty na bazie miodu

o kliencie
Firma farmaceutyczna wprowadzająca nowe produkty na rynek
Firma poszukiwała wsparcia edukacyjnego związanego z wprowadzeniem na rynek produktów marki. Potrzebowała materiałów na temat składników zawartych w produktach marki, które opracowane byłyby przez niezależną firmę, której redaktorami byliby farmaceuci praktycy.
Wyzwanie
Przygotowanie atrakcyjnych treści dla farmaceutów
Głównym wyzwaniem jest przedstawienie treści związanych ze składnikami zawartymi w produktach marki w trzech modułach tematycznych w sposób atrakcyjny dla farmaceutów. Opracowane treści miały zostać poparte literaturą naukową, a materiały nie miały pełnić funkcji czysto marketingowej.
Rozwiązanie
Przedstawienie wyrobów na bazie miodu jako alternatywy dla leków syntetycznych
Naszą propozycją było wsparcie merytoryczne farmaceutów w formie opracowania materiałów na temat składników zawartych w produktach marki. Celem materiałów było przedstawienie ich korzyści dla pacjenta oraz przewag konkurencyjnych w formie atrakcyjnego contentu opartego o wiarygodną literaturę naukową.
Proces
Proces tworzenia pakietu materiałów edukacyjnych
Proces obejmował opracowanie pakietu materiałów na temat składników zawartych w produktach marki, do których należały 2 prezentacje w szacie graficznej 3PG dotyczące:
- Zastosowania miodu i naturalnych składników w leczeniu infekcji górnych dróg oddechowych.
- Miód, cynk i ekstrakty roślinne a wzmożona aktywność fizyczna, przeziębienie i rekonwalescencja po przebytej infekcji.
5 One pagerów o właściwościach składników zawartych w produktach marki oraz 3 opracowania tekstowe na temat:
- Zastosowania miodu i naturalnych składników w leczeniu infekcji górnych dróg oddechowych.
- Właściwościach terapeutycznych miodu, propolisu, babki lancetowatej i innych naturalnych składników.
- Miodu, cynku i ekstraktów roślinnych a wzmożonej aktywności fizycznej, przeziębienie i rekonwalescencja po przebytej infekcji.
zawartych w produktach marki.

Treści stworzone przez farmaceutów praktyków
Materiały edukacyjne tworzone przez redaktorów 3PG oparte są na najnowszych doniesieniach oraz badaniach zaczerpniętych z literatury naukowej, ale także wiedzy i doświadczeniu zdobytym za pierwszym stołem. Dzięki czemu są atrakcyjnym źródłem wiedzy dla farmaceutów.



Format materiałów dostosowany do potrzeb farmaceutów
Materiały edukacyjne stworzone dla klienta cechowały się wysokim stopniem użyteczności. Krótka, lecz skoncentrowana formuła stanowiła odpowiedź na realne potrzeby farmaceutów, którzy mogliby, by wykorzystać je podczas pracy za pierwszym stołem.

REZULTAT
Zwiększenie świadomości na temat właściwości prozdrowotnych miodu
Rezultatem podjętych działań było stworzenie materiałów, które przyczyniły się do zwiększenia świadomości na temat właściwości miodu w leczeniu dolegliwości związanych z przeziębieniem, a także rozpoznawalności nowych produktów marki.
Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów.
