fbpx

case study

Materiały edukacyjne dla firmy tworzącej produkty na bazie miodu

o kliencie

Firma farmaceutyczna wprowadzająca nowe produkty na rynek

Firma poszukiwała wsparcia edukacyjnego związanego z wprowadzeniem na rynek produktów marki. Potrzebowała materiałów na temat składników zawartych w produktach marki, które opracowane byłyby przez niezależną firmę, której redaktorami byliby farmaceuci praktycy. 

Wyzwanie

Przygotowanie atrakcyjnych treści dla farmaceutów

Głównym wyzwaniem jest przedstawienie treści związanych ze składnikami zawartymi w produktach marki w trzech modułach tematycznych w sposób atrakcyjny dla farmaceutów. Opracowane treści miały zostać poparte literaturą naukową, a materiały nie miały pełnić funkcji czysto marketingowej. 

Rozwiązanie

Przedstawienie wyrobów na bazie miodu jako alternatywy dla leków syntetycznych

Naszą propozycją było wsparcie merytoryczne farmaceutów w formie opracowania materiałów na temat składników zawartych w produktach marki. Celem materiałów było przedstawienie ich korzyści dla pacjenta oraz przewag konkurencyjnych w formie atrakcyjnego contentu opartego o wiarygodną literaturę naukową. 

Proces

Proces tworzenia pakietu materiałów edukacyjnych

Proces obejmował opracowanie pakietu materiałów na temat składników zawartych w produktach marki, do których należały 2 prezentacje w szacie graficznej 3PG dotyczące: 

  • Zastosowania miodu i naturalnych składników w leczeniu infekcji górnych dróg oddechowych.
  • Miód, cynk i ekstrakty roślinne a wzmożona aktywność fizyczna, przeziębienie i rekonwalescencja po przebytej infekcji.

5 One pagerów o właściwościach składników zawartych w produktach marki oraz 3 opracowania tekstowe na temat:

  • Zastosowania miodu i naturalnych składników w leczeniu infekcji górnych dróg oddechowych.
  • Właściwościach terapeutycznych miodu, propolisu, babki lancetowatej i innych naturalnych składników.
  • Miodu, cynku i ekstraktów roślinnych a wzmożonej aktywności fizycznej, przeziębienie i rekonwalescencja po przebytej infekcji. 
    zawartych w produktach marki.
Projekt bez tytułu (5) — kopia

Treści stworzone przez farmaceutów praktyków

Materiały edukacyjne tworzone przez redaktorów 3PG oparte są na najnowszych doniesieniach oraz badaniach zaczerpniętych z literatury naukowej, ale także wiedzy i doświadczeniu zdobytym za pierwszym stołem. Dzięki czemu są atrakcyjnym źródłem wiedzy dla farmaceutów.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Format materiałów dostosowany do potrzeb farmaceutów

Materiały edukacyjne stworzone dla klienta cechowały się wysokim stopniem użyteczności. Krótka, lecz skoncentrowana formuła stanowiła odpowiedź na realne potrzeby farmaceutów, którzy mogliby, by wykorzystać je podczas pracy za pierwszym stołem.

REZULTAT

Zwiększenie świadomości na temat właściwości prozdrowotnych miodu

Rezultatem podjętych działań było stworzenie materiałów, które przyczyniły się do zwiększenia świadomości na temat właściwości miodu w leczeniu dolegliwości  związanych z przeziębieniem, a także rozpoznawalności nowych produktów marki.

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów. ​

strona-3PG-grafiki-9-3.png
Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Więcej

Poznaj pozostałe case study naszych klientów

Case study – Kampania omnichannel dla leku przeciwbólowego

Czytaj →

Case study – Materiały edukacyjne dla producenta maści przeciwbólowych

Czytaj →

Case study – Szkolenie dla przedstawicieli producenta żelu stomatologicznego

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top