fbpx

Content na zewnętrzne platformy

Content to niezwykle istotny element strony. Content marketing jest jedną z najskuteczniejszych form komunikacji z odbiorcami. Przygotowanie treści specjalistycznych na platformy edukacyjne tworzony jest w celu zwiększenie liczby odwiedzin na stronie oraz dotarcie do farmaceutów. 

Content tworzony przez 3PG wyróżnia:

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat tworzonego przez nas contentu tworzonego do farmaceutów, czytaj dalej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możemy promować Twój produkt – skontaktuj się z nami mailowo, telefoniczne lub uzupełniając formularz.

Zapytaj o content na platformę Twojej marki​

Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Kluczowe założenia

Content edukacyjny na wewnętrzne platformy: co dzięki niemu osiągniesz?

Content jest narzędziem, które daje wiele możliwości. Wykorzystanie go w marketingu jest powszechnym zabiegiem. W widoczny sposób pozwala na utrwalenie informacji marketingowych i przyczynia się do wzrostu rozpoznawalności produktu. Merytoryczne treści, umieszczone na stronie przyczyniają się do pozyskiwania klientów i zwiększenia jej wiarygodności.

 

Zbudowanie wizerunku marki specjalistycznej

Stworzone przez nas materiały edukacyjne wyróżniają się na tle innych treści. Stworzone są przez farmaceutów praktyków, oparte na najnowszych badaniach. Dzięki wysokiej jakości contentowi dostępnemu na platformie Twojej marki zbudujesz wizerunek marki specjalistycznej.

Zdobycie zaufania farmaceutów

Materiały tworzone przez redaktorów 3PG, sygnowane nazwiskami farmaceutów praktyków cieszą się zaufaniem wśród pracowników aptek. Dzięki umieszczeniu materiałów stworzonych przez redaktorów 3PG na platformie wewnętrznej marki zyskasz zaufanie profesjonalistów i podniesiesz poziom wiarygodności publikowanych na niej treści.

Przekazanie informacji produktowych pracownikom aptek

Wysokiej jakości content stworzony przez redaktorów 3PG pozwoli Ci na przekazanie informacji produktowych pracownikom aptek w atrakcyjny sposób. Dzięki temu chętniej będą polecać Twój produkt.

Przekazanie informacji marketingowych

Sprawdzimy, że komunikaty marketingowe zawarte w przekazanych przez nas materiałach dotrą do farmaceutów. Nauczymy ich komu, kiedy i dlaczego rekomendować Twój preparat.

CZy wiesz, że naszym kampaniom zaufali M.IN.:
Wyzwanie

Tworzenie nowych i angażujących treści o produktach marki

Wyzwanie, z jakim zmagają się nasi klienci to potrzeba tworzenia nowych i angażujących treści o swoich produktach. Problematyczne staje się stworzenie nowych materiałów, które zarówno przyciągną uwagę farmaceuty, jak i przekażą cenne informacje. Ilość pomysłów jest ograniczona, a potrzeba dostarczania nowych materiałów wciąż wrasta.

Brak pomysłów na nowe angażujące treści na platformę

Powoduje to

Brak różnorodności i ciekawych materiałów dostępnych na platformie powoduje, że przestaję ona spełniać swoje cele marketingowe. Spada zainteresowanie farmaceutów dostarczanymi treściami. 

Niezaspokojona potrzeba tworzenia nowych treści na platformę

Powoduje to

Platforma pozbawiona nowych i atrakcyjnych dla farmaceutów treści nie przyciąga nowych czytelników, wskutek czego nie docierają do nich komunikaty marketingowe.

Niedopasowanie treści do potrzeb farmaceutów

Powoduje to

Farmaceuci nie chętnie korzystają z materiałów nieodpowiadających na ich realne potrzeby i niewpływających na jakość ich pracy za pierwszym stołem. 

Rozwiązanie

Zlecenie stworzenia materiałów firmie zewnętrznej

Rozwiązaniem proponowanym w przypadku braku pomysłu na tworzenie nowych treści jest zatrudnienie copywriterów lub zlecenie stworzenia materiałów marketingowych firmie zewnętrznej.

Tworzenie treści dla farmaceutów różni się od komunikacji do lekarzy i pacjentów. Kluczowe jest zrozumienie potrzeb pracowników aptek i wyzwań, z jakimi mierzą się podczas przeprowadzania procesu rekomendacji i pracy za pierwszym stołem.

Porozmawiajmy o tym, jak sprawić by farmaceuci polecali Twoje produkty

strona 3PG grafiki (9)

Wybór firmy tworzącej content dla farmaceutów

Rekomendujemy wybór firmy, w której redaktorami są farmaceuci praktycy. Osoby nie tylko związane z marketingiem, ale także bezpośrednio pracą za pierwszym stołem. Treści tworzone przez copywriterów nie oddadzą charakteru materiałów tworzonych od farmaceutów dla farmaceutów.

W 3PG specjalizujemy się w tworzeniu treści. Nie powielamy, lecz tworzymy wysoko jakościowe materiały. Klient nie musi przejmować się brakiem pomysłu na nowe treści produktowe, ponieważ my wszystkim się zajmujemy. Przygotujemy formaty i propozycje tematów artykułów i wideo, a następnie opracujemy je w taki sposób, by były przydatne podczas codziennej pracy w aptece, a nie nużące dla farmaceuty. Co jest dla nas kluczowe – rolę redaktorów pełnią osoby na co dzień pracujące za pierwszym stołem.

Dzięki przygotowaniu wysokiej jakości materiałów edukacyjnych użytkownicy platformy chcą częściej i chętniej na nią wracać. Pozwala to na pogłębienie ich wiedzy produktowej oraz dotarcie z komunikatem do szerszego grona odbiorców zainteresowanych prezentowanymi treściami.

Przeczytaj case study

Content na zewnętrzną platformę znanej firmy farmaceutycznej

 

Przygotowanie platformy do publikacji treści

Przed rozpoczęciem działań zawsze kierujemy do klientów zapytanie o platformę, na której publikowana ma być treść oraz założenia, jakie ma spełniać. Wybór rodzaju treści bywa uzależniony od możliwości platformy, ale także dotychczas publikowanych materiałów. Naszym zadaniem jest zapoznanie się z aktualnymi rodzajami materiałów i udzielenie ewentualnej porady dotyczącej wyboru formy przekazu. 

Przygotowanie treści specjalistycznych wymaga ustalenia miejsca ich publikacji. Platformy wewnętrzne firm powinny być dopasowane do potrzeb farmaceutów i przygotowane pod publikację kolejnych materiałów. Konieczne jest przygotowanie strony pod publikację wideo.

Stoisz przed wyzwaniem wyboru formatu treści spośród dostępnych na rynku? Przed zleceniem stworzenia contentu na platformę wewnętrzną kluczowe jest ustalenie formatu materiału reklamowego. Powinieneś zwrócić uwagę na wymagania każdego z nich oraz przystosowanie strony do publikacji, szczególnie w przypadku contentu w formacie wideo.

Wybór formatu treści na platformę

Wybór formatu treści może odbyć się wewnętrznie, po ustaleniu przez firmę farmaceutyczną, jaki rodzaj i format treści jest najchętniej czytany lub odtwarzany przez użytkowników platformy. Firma może skorzystać z bazy formatów proponowanej przez firmę zewnętrzną lub zlecić stworzenie contentu na podstawie już wykorzystywanych formatów treści.

Treści powinny posiadać przede wszystkim charakter użytkowy. Materiały oparte na praktycznych przykładach wzmacniają odbiór i są chętniej przyswajane przez farmaceutów. Rekomendujemy wykorzystywanie treści opartych na doświadczeniu i wiedzy pracowników aptek.

W 3PG gwarantujemy przygotowanie zarówno treści w formie artykułu, jak i wideo. Specjalizujemy się w tworzeniu treści specjalistycznych oraz posiadamy odpowiednie do tego narzędzia. Posiadamy w pełni wyposażone studio, które umożliwia nam przygotowanie wysokiej jakości materiałów wideo. Stawiamy przede wszystkim na praktyczne przykłady i udział farmaceutów. Przykładowe materiały znaleźć można na naszym portalu skierowanym do pracowników aptek – opieka.farm.

Na treściach zjedliśmy zęby. Przygotowywane przez farmaceutów praktyków i jednocześnie twórców podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego cieszą się niezwykłą popularnością. Nasze materiały sygnowane nazwiskami polskich farmaceutów stanowią atrakcyjne, przystępne i pożądane źródło wiedzy dla aptekarzy, a także świetne źródło informacji marketingowych o produkcie.

Porozmawiajmy o tym, jak sprawić by farmaceuci polecali Twoje produkty

strona 3PG grafiki (9)

Przygotowanie materiałów na platformy zewnętrzne

3PG oferuje przygotowanie treści specjalistycznych na wewnętrzne platformy edukacyjne. Materiały przygotowane przez naszych redaktorów przygotowane są w sposób atrakcyjny dla farmaceutów, aby chcieli do nich wracać i chętnie się z nimi zapoznawać.

Gwarantujemy terminowość publikacji oraz wysoką jakość materiałów tworzonych przez redaktorów Wydawnictwa Farmaceutycznego. Są to osoby wyspecjalizowane w tworzeniu treści do farmaceutów.

Przygotowując treści, skupiamy się przede wszystkim na ich wartości edukacyjnej, tak aby niosły realną wartość dla farmaceuty.

Wybór formatu treści - artykułu

W 3PG posiadamy bazę formatów artykułów edukacyjnych opracowanych na podstawie analizy potrzeb użytkowników portalu takich jak:

  • Artykuł z serii „Wyjaśniamy!” omawia wąski zakres tematyczny, skupiający się wokół jednej problematyki w obrębie artykułu. Celem artykułu „Wyjaśniamy” jest w sposób szczegółowy objaśnienie przedstawianego zagadnienia, by był on zrozumiały dla farmaceuty i mógł uzyskać dzięki niemu wiedzę na określony temat.
  • „Ścieżka rekomendacji” to format omawiający produkt/substancję dostępną bez recepty oraz sposób jej bezpiecznej rekomendacji. Umożliwia przedstawienie wszystkich niezbędnych danych dotyczących leku/suplementu, które przyczynią się do wzrostu stopnia rekomendacji produktu.
  • Artykuł „Analiza produktu i opinia redakcji” to artykuł, który pozwala w sposób kompleksowy zapoznać się z analizą wybranego leku/suplementu z perspektywy farmaceuty, co dodatkowo może wpłynąć na jego wiarygodność.
  • „Case study” to artykuł, którego pierwszy etap oparty jest na przedstawieniu problematyki w postaci “opowieści” z apteki. Wyposażony jest w komentarz oraz praktyczną wskazówkę, która pomaga jeszcze lepiej zrozumieć, jak należy postępować, gdy wystąpi wymieniona w artykule sytuacja. Umożliwia przedstawienie sposobu rekomendacji w przystępny dla farmaceuty sposób, jednocześnie promując produkt i jego właściwości.
  • Opracowania prawne i doniesienia branżowe – w naszej ofercie posiadamy także treści z zakresu wiedzy ogólnej o świecie farmacji. Artykuły, które mają za zadanie poruszać najważniejsze kwestie związane z pracą w aptece, aktualnościami, kwestiami prawnymi, a także humorem aptecznym.

Wybór formatu treści - wideo

Wideo wykorzystujemy, gdy wybrane zagadnienie należy objaśnić słownie lub przedstawić w formie instruktarzowej.  Umożliwia dokładne omówienie produktu wraz z jego prezentacją.

Nasza oferta zakłada przygotowanie zarówno treści w wybranych przez klienta formatach, jak i tych wypracowanych przez lata naszej działalności.

  • Wideo „Co warto przekazać pacjentowi?” – jest to format, w którym w sposób kompleksowy możemy omówić produkt oraz informacje przydatne farmaceucie podczas jego rekomendacji.
  • Wideo “Wyjaśniamy” ma na celu omówienie trudnego lub kontrowersyjnego tematu z zakresu farmacji w przystępny dla odbiorcy sposób, powiązanego z obszarem zainteresowania marki.
  • Wideo wykład – jest to format wideo omawiający wybrane zagadnienie z dziedziny farmacji. Wykład przeprowadzony jest w profesjonalnym studio przez farmaceutę praktyka. Może dotyczyć produktu/linii preparatów lub schorzenia.

Publikacja treści

Publikacja treści odbywa się po stronie podmiotu zarządzającego platformą. W przypadku stron i portali firm lub sieci następuje przekazanie materiałów osobom odpowiedzialnym za ich implementacje. Proces odbywa się na poziomie wewnętrznym i nie wymaga udziału firmy marketingowej.

ZAUFALI NAM M.IN.

POZNAJ 3PG

Poznaj nas lepiej i dowiedz się, czemu wybierają nas topowe firmy farmaceutyczne

Szerokie dotarcie do farmaceutów

Dzięki wysokiej jakości przygotowanym treściom i dopasowaniu tematyki artykułów do potrzeb farmaceutów zyskujesz możliwość szerokiego dotarcia do farmaceutów

Angażujące treści dla farmaceutów

Dostarczamy farmaceutom angażujących i merytorycznych treści, które sprawiają, że chętnie rekomendują Twój produkt.

Redaktorzy to farmaceuci

Tworzone przez nas treści sygnowane są nazwiskami polskich farmaceutów praktyków, co dodatkowo wpływa na wzrost ich autorytetu w oczach farmaceutów

Poznaj cechy naszej usługi

Elementy contentu na zewnętrzne platformy

Materiały marketingowo- edukacyjne

Stworzymy materiały edukacyjne wraz z elementami marketingowymi na temat produktu tak, by zbudować jego, jak największą świadomość wśród farmaceutów.

Uwypuklenie przewagi konkurencyjnej

Uświadomimy farmaceutów o cechach Twojego produktu, których nie posiadają konkurencyjne preparaty.

Praktyczne treści dla farmaceutów

Wiemy, czego potrzebują farmaceuci, dlatego przygotujemy materiały, które będą odpowiedzią na te potrzeby.

Odświeżymy twoją stronę

Treści przygotowane przez farmaceutów praktyków, redaktorów Wydawnictwa Farmaceutycznego pozwolą na nadanie farmaceutom nowego spojrzenia na Twoją platformę.

Komunikacja dostosowana do potrzeb farmaceutów

Nasze materiały Tworzone są przez specjalistów. Dokonując zakupu contentu w 3PG, masz pewność, że jest on dopasowany do potrzeb pracowników aptek.

Komunikat dopasowany do potrzeb farmaceuty

Skupiamy się na tym, by komunikat zawarty w artykule był w pełni czytelny i docierał do farmaceuty, czego efektem będą zwiększone rekomendacje.

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top