Przetestuj naszą metodologię ACR+A
Dzięki badaniom postrzegania produktu przez farmaceutę jesteśmy w stanie zidentyfikować okazje komunikacyjne, dzięki czemu możemy efektywnie rozlokować budżet.
Przeprowadzenie badania jest darmowe i niezobowiązujące.
Zamów bezpłatne badanie jeżeli chcesz:
- dowiedzieć się jak Twój produkt jest postrzegany przez farmaceutów
- zaplanować działania do farmaceutów
- weryfikacja skuteczności dotyczących działań
Wypełnij formularz
Co się stanie po wypełnieniu formularza?
Wypełnienie formularza uruchamia proces, a Ty jesteś o krok bliżej do wzrostu częstości Twojego produktu wśród farmaceutów. Jeszcze tylko szybkie 4 kroki i Twój produkt jest top of mind w świadomości farmaceutów.
4 kroki, żeby dowidzieć się, co hamuję farmaceutów przed częstszą rekomendacja Twojego produktu i co możesz z tym zrobić.
Kontakt
Po wypełnieniu formularza skontaktuje się z Tobą jeden z naszych Key Account Managerów, aby poznać Twoje potrzeby oraz wyzwania.
Przeprowadzanie badania
Przeprowadzamy badanie na naszym panelu badawczym, składającym się z farmaceutów i techników farmaceutycznych, którzy pracują w aptekach ogólnodostępnych.
Przedstawienie wyników
Na spotkaniu przedstawiamy wyniki wraz z możliwościami zastosowania ich w praktyce.
Raport
Po prezentacji wyników przesyłamy wyniki z badania oraz wnioski wraz z rekomendacjami do użytku klienta.
Co zyskujesz dzięki badniu ACR+A?
Metodologia ACR+A pozwala poznać dokładnie bariery, które powstrzymują farmaceutów przed częstszą rekomendacją produktu. Dzięki temu klient wie, na jakie aspekty wiedzy o produkcie powinien kłaść nacisk podczas komunikacji z farmaceutami. Optymalizuje swój budżet, bo nie tworzy komunikatów z informacjami, które farmaceuci już posiadają. Badania ACR+A w ten sposób zapewniają mu świeże spojrzenie na produkt okiem pracowników aptek.
Efektywne wykorzystanie budżetu marketingowego
Dzięki metodologii ACR+A, klient jest w stanie efektywniej wykorzystać swój budżet marketingowy. Poprzez identyfikację luk w wiedzy farmaceutów, jego komunikaty nie polegają na powtarzaniu tych informacji, które farmaceuci już mają. Jego komunikaty przekazują to co istotne dla farmaceutów.
Świeże spojrzenie na produkt
Kampania przygotowania w oparciu o ACR+A pozwala również na świeże spojrzenie na swój produkt z perspektywy pracowników aptek.
Analiza jakościowa działań
Dostarczamy raporty zawierające dane na temat wpływu naszych działań na postawy farmaceutów, co pozwala klientowi podejmować bardziej efektywne działania marketingowe i zwiększyć sprzedaż produktów.
Wzrost przekonania do bezpieczeństwa i skuteczności produktu
Pomożemy Ci zbudować silny brand w świadomości farmaceutów. Zwiększymy ich umiejętności do rekomendacji oraz przekonanie do skuteczności i jego bezpieczeństwa. Farmaceuta, który zna produkt, jego właściwości oraz wskazania chętniej poleca go pacjentom.
Metodologia ACR+A
Metodologia ACR+A pozwala klientowi poznać dokładnie bariery, które powstrzymują farmaceutów przed częstszą rekomendacją produktu. Dzięki temu wie na jakie aspekty wiedzy o produkcie powinien kłaść nacisk podczas komunikacji z farmaceutami. Optymalizuje swój budżet, bo nie tworzy komunikatów z informacjami, które farmaceuci już posiadają. Badania ACR+A w ten sposób zapewniają mu świeże spojrzenie na produkt okiem pracowników aptek.
Awareness
Wskaźnik Awareness pokazuje poziom świadomości marki wśród farmaceutów. Składa się na niego zarówno znajomość brandu, dostępnych na rynku postaci preparatu jak i podstawowych wskazań.
Consideration
Wskaźnik Consideration pokazuje poziom wiedzy farmaceuty na temat tego, dlaczego produkt jest warty rekomendacji.
Recommendation
Wskaźnik Recommendation pokazuje, czy farmaceuta umie sprawnie wytypować pacjenta do rekomendacji produktu oraz czy wie, jak tę rekomendację skutecznie przeprowadzić.
Advocacy
Wskaźnik Advocacy pozwala ocenić osobiste przekonanie farmaceuty do produktu oraz zaangażowanie w promocję poza pierwszym stołem.
Zaufali nam m.in.:
Warning: Trying to access array offset on false in /home/domena17/domains/3pg.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/widget-base.php on line 223
Warning: Undefined array key -1 in /home/domena17/domains/3pg.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor/includes/base/controls-stack.php on line 695
Pytania i odpowiedzi
Tak, badanie jest całkowicie bezpłatne i niezobowiązujące. W ramach prezentacji wyników badania przedstawiamy też nasze propozycje działań w oparciu o te wyniki, skorzystanie z nich nie jest obowiązkowe aby otrzymać raport.
Przed przeprowadzeniem badania będziemy się kontaktować w celu pozyskania dodatkowych informacji:
- wskazanie, w którym ma być promowany produkt
- główna konkurencja w tym wskazaniu
- samoocena jakie bariery mogą mieć farmaceuci przed częstszą rekomendacją produktu
Tak, po spotkaniu, na którym zostaną przedstawione wyniki badania oraz wnioski dotyczące komunikacji produktu do farmaceutów na maila otrzymasz raport z badania.
Badanie wykonujemy bezpłatnie, gdyż dzięki temu mamy okazję pochwalić się naszym podejściem do promocji. Ponadto, aby wykonać badanie potrzebujemy dodatkowe informacje, jak wskazanie, czy główna konkurencja, więc krótka rozmowa też jest niezbędna.