fbpx

Treści, którym ufają farmaceuci

3PG – Pharmaceutical Publishing & Promotion Group to grupa łącząca wydawnictwo, media i portale edukacyjne dla farmaceutów, techników farmaceutycznych i studentów farmacji. Dzięki naszej działalności zdobyliśmy zaufanie tysięcy farmaceutów.

_strona 3PG grafiki (2)

O nas

W 3PG dostarczamy wiedzę, dzięki której farmaceuci polecają Twoje produkty. Planujemy i realizujemy kampanie marketingowe omnichannel w oparciu o metodologię ACRA. Ustrukturyzowany i powtarzalny sposób przygotowania kampanii powoduje, że bierzemy odpowiedzialność za wyniki i gwarantujemy naszym Partnerom realizację założonych celów. Na rynku farmaceutycznym działamy od lat i wiemy, czego potrzebują farmaceuci.

Przez farmaceutów do pacjentów

Apteka to pierwszy punkt styku pacjenta ze światem medycyny, a farmaceuta jest często pierwszym profesjonalistą medycznym, z którym rozmawia chory. Ta obecność na „pierwszym froncie” umożliwia pomaganie pacjentom na ogromną skalę, ale niesie też ze sobą odpowiedzialność. Aby dobrze pełnić swoją funkcję, farmaceuci muszą posiadać aktualną i rzetelną wiedzę oraz umiejętności, które pozwolą na jej wykorzystanie w relacji z pacjentem. 

W 3PG promujemy produkty poprzez edukację. Dzięki nam farmaceuci wiedzą komu, kiedy i jak rekomendować produkty. Dążymy do tego, by posiadali oni wiedzę i narzędzia, pozwalające im skutecznie pomagać pacjentom. Docierając do farmaceutów specjalizujemy się również w praktycznych szkoleniach przedstawicieli. Dzięki przekazywanej wiedzy i umiejętnościom, w które wyposażamy przedstawicieli, stają się oni prawdziwymi partnerami w rozmowach z farmaceutami. 

Kampania omnichannel

Kampania produktowa omnichannel to forma kampanii wykorzystująca do promocji produktu wiele kanałów komunikacji, w celu lepszego dotarcia do klienta — farmaceuty. Kampania produktowa niesie ze sobą wiele korzyści. Powoduje, że farmaceuta:

  • utrwala sobie wiedzę na jego temat,
  • przekonuje się do bezpieczeństwa i skuteczności produktu,
  • zaczyna aktywnie rekomendować produkt,
  • poleca produkt swojej rodzinie i znajomym.

 

Każda kampania ma za cel osiągnięcie jak najlepszych efektów w założonym budżecie, czyli wzrost rekomendacji przez farmaceutów. Przygotowanie odpowiedniej koncepcji jest kluczowym etapem kampanii. Konieczne jest określenie tego, co chcemy osiągnąć oraz dotarcie do realnych potrzeb, jakie farmaceuci mają w kontekście wybranego produktu lub schorzenia. Jak podchodzimy do planowania kampanii? Składa się na to kilka etapów.  

  1. Opracowanie koncepcji – ustalenie założeń dotyczących tego, co chcemy osiągnąć oraz jakie farmaceuci mają potrzeby w kontekście wybranego produktu.
  2. Tworzenie treści – jesteśmy specjalistami w tworzeniu treści, które opieramy na wiedzy i doświadczeniu farmaceutów praktyków.  
  3. Dobór kanałów dotarcia – analizując założenia i cele kampanii proponujemy skuteczne kanały dotarcia do farmaceutów.
  4. Ocena skuteczności – każdą kampanię poddajemy szczegółowej ocenie oraz analizie.  

Powodzenie kampanii zależy od tego, czy farmaceuta otrzyma odpowiednią wiedzę i wskazówki, które wpłyną na jego przekonanie do produktu oraz świadomość komu i jak skutecznie go rekomendować. Dzięki kampanii omnichannel docieramy z komunikatami do szerokiego grona farmaceutów, techników farmaceutycznych i studentów farmacji.  

Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj więcej o kampanii produktowej omnichannel. 

Szkolenia przedstawicieli

Szkolenia dla przedstawicieli to warsztaty, podczas których dzielimy informacje na temat produktu na te oczywiste dla farmaceuty, na te których farmaceuta może nie wiedzieć oraz na informacje, które należy mu przedstawić. Dociera do farmaceutów, w efekcie czego wie, jak rozmawiać z farmaceutami oraz jak zaspokoić ich aktualne potrzeby.

Szkolenia dla przedstawicieli tworzone przez nas wyróżnia: 

  • Udział farmaceutów praktyków – szkolenia prowadzone są przez farmaceutów, którzy sami na co dzień spotykają się z przedstawicielami,  
  • Praktyczny charakter szkolenia – nasz szkolenia to nie wykład, ale angażujące warsztaty,  
  • Realny wpływ na zmiany postaw przedstawicieli – dzięki szkoleniu przedstawiciel będzie wiedział, co powiedzieć farmaceucie, aby ten usłyszał dokładnie to co chce.  

Szkolenia dla przedstawicieli mogą występować zarówno w formie stacjonarnej, jak i online, a czas trwania dobierany jest indywidualnie do potrzeb i ustalonych celów spotkania. Program szkolenia realizowany przez naszą firmę zakłada: 

  1. Krótki wykład (10­­-30 minut)– z przedstawieniem cech produktu i kluczowych komunikatów. 
  2. Ćwiczenie (10-15 minut)– przedstawienie kluczowych komunikatów – prowadzący prosi co najmniej 2 osoby, aby przedstawili kluczowe komunikaty w 30 sekund i daje feedback. 
  3. Wątpliwości farmaceutów (10-15 minut)– Przedstawienie możliwych wątpliwości farmaceutów oraz właściwych argumentów, pozwalających je zaadresować. 
  4. Quiz (10-30 minut) – z wykorzystaniem grywalizacji.
  5. Część warsztatowa (45 minut-1,5 godziny)– przedstawiciele wykorzystują wiedzę zdobytą z materiałów oraz poprzednich części szkolenia uczestnicząc w case study farmaceutów posiadających różny poziom wiedzy na temat każdego produktu. Jest to kluczowa część szkolenia. 
  6. Podsumowanie (10-15 minut) – podsumowanie szkolenia.

Szkolenia dla przedstawicieli pozwalają na osiągnięcie wielu korzyści. Prawidłowo przeprowadzone szkolenie może przyczynić się do większej ilości skutecznych rekomendacji i przekonania farmaceuty do zaufania w skuteczność i jakość produktu. Przedstawiciel jest wizytówką produktu, ale też całej marki, dlatego też warto w niego inwestować.

Chcesz dowiedzieć się więcej? Przeczytaj więcej o szkoleniach dla przedstawicieli. 

 

Zastanawiasz się, które działanie będzie najlepsze, aby wypromować Twój produkt wśród farmaceutów?

Dowiedz się więcej o naszym działaniu czytając case study

Nasza działalność polega na dostarczaniu wiedzy w praktyczny sposób personelowi aptecznemu. Bazujemy na sprawdzonych, skutecznych sposobach prowadzenia działań i doświadczeniu pracujących z nami farmaceutów praktyków.  Zobacz nasze realizacje: 

Wypromujemy Twój produkt w najczęściej wybieranych podręcznikach i kursach przez farmaceutów

Współpraca z Wydawnictwem Farmaceutycznym

Wydawnictwo Farmaceutyczne powstało w 2017 roku. Celem wydawnictwa jest dostarczenie aktualnych, przystępnych i wiarygodnych źródeł wiedzy dla farmaceutów. Wszystkie książki wydane nakładem Wydawnictwa Farmaceutycznego przygotowane zostały przez zespół redaktorów, czyli farmaceutów praktyków specjalizujących się w przeglądach literatury naukowej, kierowany przez dyrektora ds. naukowych 3PG – mgr. farm. Pawła Konrada Tuszyńskiego. Publikacje wydawnictwa są również konsultowane z lekarzami i przedstawicielami innych zawodów medycznych.  

 W trakcie działalności Wydawnictwo Farmaceutyczne wydało ponad 60 podręczników. Wszystkie pozycje wydawnictwa są oparte na standardzie PCS (Pharmaceutical Credibility Standard), czyli autorskim standardzie wiarygodności treści. Standard ten zakłada tworzenie opracowań na podstawie aktualnych i najwiarygodniejszych dowodów naukowych według kryteriów medycyny opartej na faktach (EBM).  

Leki pierwszego wyboru

Podręcznik Leki pierwszego wyboru. WYDANIE II to wznowienie bestsellerowej pozycji Wydawnictwa Farmaceutycznego.  Podręcznik przeprowadza przez 163 tematy, wśród których znajdują się najczęstsze schorzenia i dolegliwości, z jakimi farmaceuta styka się na co dzień, ale ma wątpliwości, który preparat byłby najbardziej skuteczny zgodnie z kryteriami EBM. 

W podręczniku omówione zostało, jak rozpoznać i leczyć najczęstsze schorzenia i dolegliwości między innymi takie jak: ból, kaszel, zgaga, alergia, niedobór witamin, odciski, chrapanie, AZS czy kurczę mięśni i kac. W podręczniku znalazł się również rozdział poświęcony pielęgnacji ran. 

Dla każdego schorzenia i dolegliwości zostały przedstawione objawy, rozróżnieni, zastosowanie leków OTC i na receptę oraz zalecenia niefarmakologiczne.  

Rekomendowane dla:

Przeziębienie i grypa

Przeziębienie, grypa i COVID-19. Infekcyjne choroby dróg oddechowych z perspektywy farmaceuty to III wydanie podręcznika o preparatach na przeziębienie i grypę, które jest niezbędną pozycją w biblioteczce farmaceuty, technika czy lekarza POZ. Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat najczęstszych infekcji dróg oddechowych oraz ich farmakoterapii. Najnowsze wydanie zostało uzupełnione nie tylko o nowe preparaty, przeglądy i badania, ale również o COVID-19.

W podręczniku w osobnych rozdziałach omówiono ból, gorączkę, nieżyt nosa, zapalenie zatok, kaszel ,,suchy” i ból gardła. 

Rekomendowane dla:

Alergia

Podręcznik Alergia z perspektywy farmaceuty z serii Zeszyty Apteczne porusza temat szeroko pojętej alergii. W podręczniku omówiono różne rodzaje alergii skórnych, takie jak atopowe zapalenie skóry, pokrzywka czy kontaktowe zapalenie skóry, z którymi najczęściej zgłasza się pacjent do apteki otwartej. Nie zabrakło też miejsca na alergiczne zapalenie spojówek i alergiczny nieżyt nosa, które towarzyszą alergikom zwłaszcza w okresie pylenia traw i drzew. 

Rekomendowane dla:

Apteczne Case Studies

To seria podręczników opisująca przypadki, z którymi codziennie spotykają się farmaceuci w pracy. Z podręcznika farmaceuta dowie się jak przeprowadzić prawidło wywiad z pacjentem, jakie pytania zadawać, jak rozpoznać problem lekowy i przeprowadzić interwencje. W każdym podręczniku zostało opisane 50 różnych przypadków. Podręcznik Apteczne Case Studies oswaja farmaceutów i techników farmaceutycznych z możliwością prowadzenia w aptece usług opieki farmaceutycznej i pokazuje, jak służyć poradą i udzielać w aptece fachowych konsultacji. W ramach serii zostały wydane już dwa podręczniki 

Rekomendowane dla:

Zagadki farmaceutyczne

Zagadki farmaceutyczne. 100 pytań i odpowiedzi to seria książek, w której znajdują się odpowiedzi na najczęstsze pytania farmaceutów i pacjentów. W podręczniku obalamy częste mity i przynosimy rozwiązania częstych dylematów. W każdej książce znajduje się 100 pytań z różnych dziedzin farmacji. Na każde pytanie odpowiadamy w krótki, zwięzły sposób. Dla chcących poszerzyć swoją wiedzę każda odpowiedź ma dodatków rozwinięcie. W ramach tej serii zostały już wydane trzy książki.  

Rekomendowane dla:

[dearpdf id="6497" ][/dearpdf]

Formy współpracy

Dedykowany nakład

W ramach współpracy z Wydawnictwem Farmaceutycznym, firma może zamówić dedykowany nakład podręcznika, czyli indywidualny dodruk z umieszczoną dowolną ilością reklam wewnątrz podręcznika, rozdziałem sponsorowanym oraz z wyróżnieniem produktów firmy w treści.  

Dedykowany nakład może zostać stworzony na zamówienie przedstawicieli kilku brandów producentów. Na okładce  nadrukowane może być może zarówno logotyp sieci, dla której został stworzony, jak i logotypy marek lub producentów, które go ufundowały.   

Z uwagi na specyfikę wyceny kosztów druku, dedykowany nakład można zamówić od 1 tys. sztuk książek (mniejsza liczba kosztuje tyle samo), dlatego jest to dobre rozwiązanie, gdy chcemy nagrodzić cały personel apteczny sieci i chcemy mieć pewność, że będzie to długotrwały materiał marketingowy.   

Nakład podręcznika z naklejką reklamową

Kolejnym sposobem dotarcia do farmaceutów i sieci aptek jest nakład podręcznika z naklejoną reklamą na tyle okładki. Podręczniki mogą być wręczane bezpośrednio przez przedstawicieli w aptece, wysłane w ramach nagrody w konkursie lub przesłane do centrali sieci, która je rozdysponuje po aptekach. Podręczniki z naklejką można zamówić nawet od 1 sztuki. Przy zamówieniach powyżej 1 tysiąca rekomendujemy wybranie dedykowanego nakładu, w którym można umieścić więcej reklam.  

Reprint (w wersji elektronicznej lub wydrukowany)

Reprint z podręcznika to przedruk kilku rozdziałów z książki, które są tematycznie powiązane z produktem klienta. Reprint umożliwia udostępnienie treści bez konieczności zakupu całej książki. Dodatkowo w każdym reprincie istnieje możliwość umieszczenia reklamy graficznej produktu. Zakupu reprintu można dokonać w formie elektronicznej lub fizycznej, wydrukowanej.  

Zastanawiasz się, które działanie będzie najlepsze, aby wypromować Twój produkt wśród farmaceutów?

Współpraca z platformą Farmaceuta.pro

Farmaceuta.pro to interaktywna platforma z kursami dla farmaceutów i narzędziami ułatwiającymi codzienna prace w aptece. Platforma i kursy na niej zamieszczone powstały, aby poszerzać kompetencje wszystkich pracowników aptek oraz studentów farmacji.   

Kurs opatrunki specjalistyczne i leczenie ran

W kursie omówione zostały wszystkie opatrunki dostępne w aptekach, ich wygląd i zastosowanie w poszczególnych przypadkach.  Z treści zawartych w kursie farmaceuta dowie się co przekazać pacjentowi wydając opatrunki, na co zwrócić uwagę podczas aplikacji oraz jak poprawnie zaaplikować opatrunek

Rekomendowane dla:

Formy współpracy

Umów się na bezpłatną rozmowę z naszym ekspertem.

To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.
Scroll to Top