Z webinaru, poznasz wiedzę o tym, jak unikać działań opartych na przypuszczeniach i zamiast tego projektować kampanie, które realnie wspierają farmaceutów – zarówno w ich pracy, jak i w procesie podejmowania decyzji rekomendacyjnych. Poznasz także trendy, które warto uwzględnić już na etapie koncepcji oraz podpowiemy, oraz jak budować komunikację prowadzącą do częstszych i bardziej świadomych rekomendacji produktów.
Jakie strategie dotarcia do farmaceutów będą najbardziej efektywne?
W 2025 roku kluczową rolę w komunikacji z farmaceutami odegrają treści edukacyjne – praktyczne, merytoryczne i dopasowane do ich codziennych wyzwań zawodowych. Z webinaru dowiesz się, jak budować strategię contentową, która nie tylko przyciąga uwagę farmaceutów, ale realnie wspiera ich w pracy. Omówimy, jakie formaty i tematy będą szczególnie pożądane, w jakiej formie warto je podawać i gdzie najlepiej je dystrybuować. Dowiesz się, dlaczego wartościowy content jest dziś jednym z narzędzi dotarcia do faramceutów – i jak go tworzyć, aby faktycznie odpowiadał na ich potrzeby.
Dowiesz się, jak projektować upominki i materiały wspierające, które naprawdę zostają z farmaceutą na dłużej – zarówno w przestrzeni apteki, jak i w jego pamięci. Zrozumiesz, jakie formy wsparcia produktowego mogą realnie wpłynąć na częstsze rekomendacje, oraz jak budować wartość podczas wizyty przedstawiciela, by nie była jedynie „odwiedziną z gadżetem”.
Jak wzmocnić rolę przedstawiciela jako partnera merytorycznego farmaceuty? Dowiesz się, jak zadbać o spójną, aktualną i wartościową wiedzę produktową, która będzie nie tylko przekazana w atrakcyjny sposób, ale przede wszystkim – użyteczna w codziennej pracy farmaceuty. Dowiesz się o narzędziach wspierających edukację, sposobów prowadzenia rozmów oraz form przekazu, które zwiększają efektywność wizyty i budują długofalową relację opartą na zaufaniu i kompetencji.
Dyrektor ds. naukowych 3PG, jest redaktorem naukowych wszystkich 60 podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego, które znajdują się w sylabusach uczelni medycznych w całej Polsce. Zaskarbił sobie zaufanie i popularność wśród farmaceutów swoim praktycznym podejściem, ponieważ zna się na literaturze naukowej i wytycznych leczenia, ale też jest wieloletnim praktykiem z uprawnieniami kierownika apteki. Jego najważniejszą umiejętnością jest przeniesienie wiedzy specjalistycznej na przystępną i taką, którą można wykorzystać do pracy za pierwszym stołem. Dodatkowo Konrad to kierownik pilotażu wdrożenia opieki farmaceutycznej w latach 2018-2019. Jest pasjonatem i propagatorem evidence-based medicine oraz członkiem komisji ds. Opieki farmaceutycznej OIA Kraków. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych na AEH, WUM i UM w Lublinie.
Marketerka specjalizująca się w Pharmamarketingu i komunikacji do farmaceutów. Jako Head of Marketing w 3PG, realizowała kampanię promocyjne dla wielu firm i produktów. Zna potrzeby farmaceutów i wie jak, dotrzeć do nich z wiedzą, również poprzez promocję podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego. Współautorka podcastu Pharmamarketing Insights.
3PG – Pharmaceutical Publishing & Promotion Group to grupa łącząca wydawnictwo, media i portale edukacyjne dla farmaceutów i techników farmaceutycznych. Dostarczamy wiedzę wykorzystywaną podczas codziennej pracy w aptekach w całej Polsce. Nasza działalność ma za zadanie wspierać farmaceutów w zdobywaniu wiedzy oraz umiejętności niezbędnych podczas codziennej pracy. Na rynku farmaceutycznym działamy od lat. Dzięki naszej działalności edukacyjnej zdobyliśmy zaufanie tysięcy farmaceutów. Współpracujemy również z aptekami indywidualnym oraz sieciami aptecznymi, dbając o poziom wiedzy personelu.
Od 2016 uczymy farmaceutów jak dobierać produkty, rekomendować je pacjentom i świadczyć usługi opieki farmaceutycznej. Jesteśmy właścicielem portalu opieka.farm i Wydawnictwa Farmaceutycznego. Posiadamy ponad 40 osobową redakcję i tworzymy podręczniki, których jest już ponad 80 000 na rynku. Posiadamy własne kanały dotarcia do farmaceutów, w tym portale edukacyjne, media społecznościowe, bazy mailowe.
Masz pytania dotyczące kampanii omnichannel do farmaceutów, wsparcia pracy przedstawicieli, a może potrzebujesz content na własną platformę dla farmaceutów?
Siła danych w komunikacji do farmaceutów