fbpx

BEZPŁATNY WEBINAR ONLINE

Opieka farmaceutyczna a pharmamarketing: jak wspierać farmaceutów z korzyścią dla marki

Pierwsze webinarium na temat tego, jak wykorzystać opiekę farmaceutyczną w działaniach promocyjnych, aby nie była tylko sloganem, a faktycznie pomagała pacjentom i przynosiła korzyść dla marki.

Z webinaru dowiesz się:

Czym tak naprawdę jest opieka farmaceutyczna – w teorii i praktyce?

Czy można wykorzystać usługi opieki farmaceutycznej do promocji produktu?

W jaki sposób firma lub brand może być ambasadorem przebiegających zmian (CSR)?

Na czym polegają takie usługi jak Nowy Lek, Drobne Dolegliwości, Przegląd Lekowy czy Badania diagnostyczne w aptekach?

Jak ekspertyza 3PG pomaga w tym, że farmaceuci umieją i chcą świadczyć usługi, i jak może wesprzeć ich producent?

Program

Przywitanie

Dlaczego my o tym mówimy?

3PG, formalnie opieka.farm sp. o.o., wcześniej znane jako „grupa opieka.farm” to pierwsza w Polsce firma projektująca i wdrażająca usługi opieki farmaceutycznej. Prowadziliśmy ogólnopolski pilotaż pod patronatem Naczelnej Izby Aptekarskiej, prowadzimy też zajęcia na studiach podyplomowych z opieki farmaceutycznej m.in. na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym i Uniwersytecie Medycznym w Lublinie.

Opieka farmaceutyczna

Czym różni się od poradnictwa? Jak obecnie uczą się jej farmaceuci? Czego potrzebują farmaceuci? Na czym obecnie stoimy jako branża?

Dlaczego firmy powinny wspierać zmiany i jak to robić?

Czy producent może być ambasadorem zmian i wpierać rozwój kompetencji farmaceutów i jak to może robi? Przedstawimy realne case studies i nowe pomysły.

Usługa Drobne dolegliwości

Na czym polega usługa Drobne Dolegliwości, jakich produktów dotyczy i dlaczego producenci leków OTC i innych preparatów bez recepty powinni się nią interesować?

Usługa Nowy Lek

Na czym polega usługa Nowy Lek i jak producent leku na receptę może wspierać farmaceutę w jego staraniach o prawidłową i bezproblemową farmakoterapię jego lekiem?

Przegląd lekowy

Czym jest Przegląd lekowy, jak wesprzeć farmaceutów w jego świadczeniu i co muszą wiedzieć producenci o tym, jak farmaceuci w jego przebiegu podchodzą do udzielania informacji o stosowanych przez pacjenta lekach? Jakie kryteria decydują o tym, że odradza stosowanie danego preparatu, a jakie – że zaleca kontynuację?

Badania diagnostyczne

Jakie badania diagnostyczne może obecnie, a jakie będzie mógł w najbliższym czasie świadczyć farmaceuta w aptece? Co to oznacza dla producentów i jakich produktów dotyczy?

Instruktaż obsługi sprzętu medycznego

Inhalatory, glukometry, nakłuwacze, peny insulinowe… czyli urządzenia, wymagające przeszkolenia w ich wykorzystaniu przez pacjenta – jak powinna wyglądać usługa polegająca na takiej edukacji i jak producenci mogą pomóc w jej rozwoju?

Rzucanie palenia

Co wynika z badania wśród polskich farmaceutów na temat poradnictwa w zakresie rzucania palenia, na czym może polegać konkretna usługa i dlaczego producenci preparatów na rzucanie palenia powinni się nią zainteresować?

Wnioski dla producentów

Podsumowanie i dyskusja.

Prelegenci

mgr farm. Paweł Konrad Tuszyński

Dyrektor ds. Naukowych 3PG. Na co dzień zajmuje się nadzorowaniem tworzenia treści edukacyjnych dla farmaceutów. Prowadzi szkolenia z zakresu opieki farmaceutycznej, w których uczestniczyło już blisko 5000 farmaceutów. Współtwórca i Redaktor Naukowy Wydawnictwa Farmaceutycznego, wydającego m.in. Vademecum Farmaceutyczne i Zeszyty Apteczne.

mgr farm. Effiom Uman-Ntuk

Farmaceuta i absolwent biznesowych studiów MBA, na co dzień Prezes Zarządu 3PG. Jako pasjonat układania elementów w logiczną całość zajmuje się zarządzaniem i tworzeniem procesów pozwalających firmie się rozwijać. Śledzi na bieżąco rynek farmaceutyczny i wykorzystuje tę wiedzę w codziennej pracy. Dla szefa zarządu nie ma rzeczy niemożliwych – trzeba tylko znaleźć sposób na ich wykonanie, a to jest funkcją czasu i zaangażowania.

Organizatorzy

Najczęściej zadawanie pytania

Pokój zostanie otwarty dopiero o 11:00. Jeśli przed tą godziną widzisz plansze z nazwą i datą webinaru – wszystko w porządku, poczekaj na start spotkania.

Jeśli po 11:00 nadal widzisz tylko planszę z nazwą i datą webinaru, problem może wynikać z nieaktualnej wersji przeglądarki internetowej lub zbyt wolnego internetu. Odśwież stronę – jeśli to nie pomoże to otwórz link do spotkania w innej przeglądarce.

Jeśli widzisz prelegenta i prezentację, a mimo to nie słyszysz dźwięku, to kliknij TUTAJ. Znajdziesz tam wskazówki, które pomogą Ci rozwiązać problem.

Problemy braku dźwięku najczęściej rozwiązują następujące działania:

  • odświeżenie strony,
  • sprawdzenie ustawienia dźwięku na komputerze/telefonie i jego włączenie/odblokowanie,
  • otwarcie linku do webinarium w innej przeglądarce i upewnienie się, że jest to najnowsza wersja (zalecana przeglądarka to Chrome lub Mozilla),
  • sprawdzenie swojego połączenie z internetem (wymagane to min. 1 Mbps)
  • upewnienie się, że masz pozamykane inne programy/aplikacje.

Po zapisie na wirtualną konferencją otrzymałeś automatyczną wiadomość z linkiem do spotkania. Jeśli nie możesz znaleźć maila, otrzymasz link w dniu wirtualnej konferencji rano oraz na 15 min przed jej rozpoczęciem. W dniu konferencji po prostu kliknij link kierujący do wirtualnego pokoju, wpisz swoje imię i dołączysz do konferencji. Zrób to najlepiej 5-10 min przed rozpoczęciem spotkania. Pamiętaj, że ilość miejsc jest organiczna i o udziale decyduje kolejność dołączenia. 

Jedyne czego potrzebujesz to dostęp do internetu oraz dowolne urządzenie – tablet, telefon lub komputer. Jeśli korzystasz z komputera, upewnij się, że masz włączony dźwięk lub słuchawki.

Tak, ilość miejsc na wirtualne konferencje jest limitowana. Zapis jest równoznaczny z chęcią otrzymania linka dostępu – może się zdarzyć, że dane spotkanie wzbudzi duże zainteresowanie i nie wszyscy uczestnicy będą mogli dołączyć. Dlatego polecamy kliknąć w link kierujący do webinarium na 10 min przed rozpoczęciem konferencji.

Nie, nie będzie możliwości późniejszego obejrzenia nagrania z konferencji. Zależy nam na interakcji, dlatego ważną częścią spotkania jest sesja pytań i odpowiedzi, która wymaga obecności w czasie rzeczywistym.

Nie, nie za udział w kursie nie będą przyznawane punkty edukacyjne. Zapewniamy jednak świetną dawkę wiedzy.

Tak, udział w konferencji jest całkowicie bezpłatny.

Scroll to Top