Webinar
Badaj, nie zgaduj – znaczenie badań postrzegania produktu przez farmaceutów
Jak analizować potrzeby grupy docelowej, aby projektować skuteczne działania do farmaceutów? Jakie badania projektować, by zdobyć tą wiedzę? Jakie dane analizować, aby dobierać odpowiednie treści i formaty w komunikacji do farmaceutów? Dlaczego badanie postrzegania produktu przez farmaceutę jest tak ważne?
Z tego webinaru dowiesz się co zrobić, aby Twoje działania do farmaceutów w końcu przyniosły zamierzone efekty.
- odpowiedzialnych za rozwój sprzedaży produktów wśród farmaceutów
- projektujących komunikację do personelu medycznego
- 29.10.2024
- 12:00
Farmaceuci to grupa zawodowa, która może proaktywnie rekomendować konkretne preparaty pacjentom w aptekach. Jak wpłynąć na zwiększenie częstości rekomendacji przez farmaceutów? Jak efektywnie planować działania do farmaceutów i na co zwrócić uwagę wybierając komunikaty i treści. Skąd czerpać dane na temat tego co farmaceuci wiedzą, a czego nie o produkcie?
Odpowiedź na to pytanie i wiele innych uzyskasz 29 października o godzinie 12:00 na naszym bezpłatnym webinarze.
Czego dowiesz się z webinarium
- Czy produkt najczęściej wymieniany to preparat najczęściej rekomendowany?
- Jakie bariery rekomendacji najczęściej zgłaszają farmaceuci?
- W jakich kategoriach największe znaczenie ma obecność preparatu na listach sprzedażowych?
- Dlaczego farmaceuci nie rekomendują Twojego produktu (nawet gdy jest obiektywnie lepszym wyborem)?
- Co daje analiza wyników spontanicznego przywołania?
- Dlaczego brand managerzy potrzebują badań pozycjonowania produktów w umyśle farmaceutów?
- Czym są produkty top of mind?
- Jak przełożyć wyniki badania na skuteczną kampanię?
- Jak efektywne wykorzystywać budżet w oparciu o badania?
Zapis na webinar ACR+A
Link do wydarzenia zostanie wysłany na wskazanego maila po zakończeniu weryfikacji zgłoszenia.
Zapis na webinar ACR+A
Link do wydarzenia zostanie wysłany na wskazanego maila po zakończeniu weryfikacji zgłoszenia.
Farmaceuci to grupa zawodowa, która może proaktywnie rekomendować konkretne preparaty pacjentom w aptekach. Jak wpłynąć na zwiększenie częstości rekomendacji przez farmaceutów? Jak efektywnie planować działania do farmaceutów i na co zwrócić uwagę wybierając komunikaty i treści. Skąd czerpać dane na temat tego co farmaceuci wiedzą, a czego nie o produkcie?
Odpowiedź na to pytanie i wiele innych uzyskasz 29 października o godzinie 12:00 na naszym bezpłatnym webinarze.
Czego dowiesz się z webinarium
- Czy produkt najczęściej wymieniany to preparat najczęściej rekomendowany?
- Jakie bariery rekomendacji najczęściej zgłaszają farmaceuci?
- W jakich kategoriach największe znaczenie ma obecność preparatu na listach sprzedażowych?
- Dlaczego farmaceuci nie rekomendują Twojego produktu (nawet gdy jest obiektywnie lepszym wyborem)?
- Co daje analiza wyników spontanicznego przywołania?
- Dlaczego brand managerzy potrzebują badań pozycjonowania produktów w umyśle farmaceutów?
- Czym są produkty top of mind?
- Jak przełożyć wyniki badania na skuteczną kampanię?
- Jak efektywne wykorzystywać budżet w oparciu o badania?
Poznaj eksperta

mgr farm. Konrad Tuszyński
Dyrektor ds. naukowych 3PG, jest redaktorem naukowych wszystkich 60 podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego, które znajdują się w sylabusach uczelni medycznych w całej Polsce. Zaskarbił sobie zaufanie i popularność wśród farmaceutów swoim praktycznym podejściem, ponieważ zna się na literaturze naukowej i wytycznych leczenia, ale też jest wieloletnim praktykiem z uprawnieniami kierownika apteki. Jego najważniejszą umiejętnością jest przeniesienie wiedzy specjalistycznej na przystępną i taką, którą można wykorzystać do pracy za pierwszym stołem. Dodatkowo Konrad to kierownik pilotażu wdrożenia opieki farmaceutycznej w latach 2018-2019. Jest pasjonatem i propagatorem evidence-based medicine oraz członkiem komisji ds. Opieki farmaceutycznej OIA Kraków. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych na AEH, WUM i UM w Lublinie.
O organizatorze
3PG – Pharmaceutical Publishing & Promotion Group to grupa łącząca wydawnictwo, media i portale edukacyjne dla farmaceutów i techników farmaceutycznych. Dostarczamy wiedzę wykorzystywaną podczas codziennej pracy w aptekach w całej Polsce. Nasza działalność ma za zadanie wspierać farmaceutów w zdobywaniu wiedzy oraz umiejętności niezbędnych podczas codziennej pracy. Na rynku farmaceutycznym działamy od lat. Dzięki naszej działalności edukacyjnej zdobyliśmy zaufanie tysięcy farmaceutów. Współpracujemy również z aptekami indywidualnym oraz sieciami aptecznymi, dbając o poziom wiedzy personelu.
Od 2016 uczymy farmaceutów jak dobierać produkty, rekomendować je pacjentom i świadczyć usługi opieki farmaceutycznej. Jesteśmy właścicielem portalu opieka.farm i Wydawnictwa Farmaceutycznego. Posiadamy ponad 40 osobową redakcję i tworzymy podręczniki, których jest już ponad 80 000 na rynku. Posiadamy własne kanały dotarcia do farmaceutów, w tym portale edukacyjne, media społecznościowe, bazy mailowe.
Pytania i odpowiedzi
Nie, nie będzie możliwości późniejszego obejrzenia nagrania z konferencji. Zależy nam na interakcji, dlatego ważną częścią spotkania jest sesja pytań i odpowiedzi, która wymaga obecności w czasie rzeczywistym.
Tak, udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.
Pokój zostanie otwarty dopiero o 12:00. Jeśli przed tą godziną widzisz plansze z nazwą i datą webinaru – wszystko w porządku, poczekaj na start spotkania.
Jeśli po 12:00 nadal widzisz tylko planszę z nazwą i datą webinaru, problem może wynikać z nieaktualnej wersji przeglądarki internetowej lub zbyt wolnego internetu. Odśwież stronę – jeśli to nie pomoże to otwórz link do spotkania w innej przeglądarce.
Jeśli widzisz prelegenta i prezentację, a mimo to nie słyszysz dźwięku, to kliknij TUTAJ. Znajdziesz tam wskazówki, które pomogą Ci rozwiązać problem.
Problemy braku dźwięku najczęściej rozwiązują następujące działania:
- odświeżenie strony,
- sprawdzenie ustawienia dźwięku na komputerze/telefonie i jego włączenie/odblokowanie,
- otwarcie linku do webinarium w innej przeglądarce i upewnienie się, że jest to najnowsza wersja (zalecana przeglądarka to Chrome lub Mozilla),
- sprawdzenie swojego połączenie z internetem (wymagane to min. 1 Mbps)
- upewnienie się, że masz pozamykane inne programy/aplikacje.
Po zapisie na wirtualną konferencją otrzymałeś automatyczną wiadomość z linkiem do spotkania. Jeśli nie możesz znaleźć maila, otrzymasz link w dniu wirtualnej konferencji rano oraz na 15 min przed jej rozpoczęciem. W dniu konferencji po prostu kliknij link kierujący do wirtualnego pokoju, wpisz swoje imię i dołączysz do konferencji. Zrób to najlepiej 5-10 min przed rozpoczęciem spotkania. Pamiętaj, że ilość miejsc jest organiczna i o udziale decyduje kolejność dołączenia.