Szkolenia dla farmaceutów
Szkolenia dla farmaceutów mają na celu usystematyzowanie wiedzy farmaceuty w zakresie wybranego zagadnienia. Szkolenie może zostać zrealizowane na zlecenie firmy farmaceutycznej i omawiać tematykę związaną z wybranym schorzeniem.
- Dotarcie do farmaceutów
- Praktyczne przekazanie wiedzy produktowej
- Odpowiedź na nurtujące pytania farmaceuty dotyczące produktu
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat szkolenia dla farmaceutów, które prowadzimy, czytaj dalej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci przekazać wiedzę na temat Twojego produktu farmaceutom – skontaktuj się z nami mailowo, telefoniczne lub uzupełniając formularz.
Zapytaj o szkolenia dla farmaceutów
Kluczowe założenia
Szkolenia dla farmaceutów: co dzięki nim osiągniesz?
Szkolenia dla farmaceutów organizowane na zlecenie firm farmaceutycznych przyczyniają się do wzrostu rozpoznawalności produktu oraz skutecznej jego rekomendacji. Niosą ze sobą możliwość edukacji farmaceuty na temat produktu oraz możliwości jego rekomendacji. Sprawdź, co możesz zyskać wykorzystując szkolenia do promocji swoich produktów.
Wsparcie farmaceutów w codziennej pracy
Szkolenie dla farmaceutów może w sposób pozytywny wpłynąć na poszerzenie wiedzy pracowników aptek i przyczynić się do podwyższenia jakości ich pracy, a także ilości skutecznych rekomendacji.
Nawiązanie relacji z farmaceutami
Dzięki szkoleniom organizowanym dla farmaceutów zyskujesz możliwość zwiększenia dotarcia do farmaceutów i nawiązania z nimi współpracy, oferując im wartość edukacyjną. Twoja marka zyskuje w ich oczach, a produkt staje się bardziej rozpoznawalny.
Wytypowanie głównych komunikatów
Przekazanie farmaceutom informacji niezbędnych do wytypowania pacjenta oraz przeprowadzenia rekomendacji umożliwi farmaceutom skuteczniejszą rekomendację.
Edukacje w zakresie wiedzy produktowej
Dzięki szkoleniu farmaceuta nabędzie wiedzę dotyczącą produktu i przyswoi ją w skuteczny sposób, co przełoży się na ilość rekomendacji.
Wyzwanie
Przygotowanie interesującego szkolenia
Wyzwaniem, z jakim mierzą się firmy farmaceutyczne jest stworzenie warsztatów odpowiadających na potrzeby farmaceutów i jednocześnie przekazanie w trakcie jego trwania wiedzy produktowej przydatnej w codziennej pracy za pierwszym stołem.
Szkolenie musi mieć na tyle atrakcyjną formułę, by farmaceuci chcieli chętnie w nim uczestniczyć i aktywnie zdobywać wiedzę. Należy przede wszystkim poznać potrzeby farmaceutów i tego, jaka forma komunikacji podczas szkolenia będzie odpowiednia. Rekomendujemy szkolenia, w których farmaceuta będzie czynnie uczestniczył i będzie mógł zdobyć wiedzę i umiejętności w praktyczny sposób.
Szkolenie, które nie aktywizuje farmaceutów i nie zachęca do uczestnictwa w nim.
Powoduje to
Szkolenia, które nie aktywizują pracowników aptek, lecz działają nużąco, nie przyczyniają się do przyswojenia przez nich informacji produktowych.
Nieprawidłowo skonstruowane szkolenie. Nie przekazujące wiedzy produktowej w skuteczny sposób.
Powoduje to
Spotkanie poza wartością edukacyjną powinno nieść także informację produktową, przekazaną w taki sposób, by ułatwić farmaceucie rekomendację.
Szkolenie, które nie jest dopasowane do potrzeb grupy docelowej
Powoduje to
Farmaceuci nie chcą uczestniczyć w nużących szkolenia, które nie przynoszą wartości edukacyjnej i nie poruszają zagadnień przydatnych podczas pracy za pierwszym stołem.
Rozwiązanie
Zlecenie przeprowadzenia szkolenia 3PG
Rozwiązaniem proponowanym w przypadku chęci stworzenia angażującego szkolenia nastawionego na przekazanie farmaceutom wiedzy produktowej. Nasze szkolenia wspierają edukację w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w późniejszym czasie rekomendacji przez farmaceutę.
Warsztaty tworzone przez 3PG cechuje praktyczny charakter i przede wszystkim udział profesjonalistów – farmaceutów praktyków, którzy nabytą wiedzę pragną przekazywać dalej.



Okres warsztatów
Okres ustalany jest ramach ustaleń prowadzonych wraz z firmą farmaceutyczną. Firma, dokonując wyboru dnia i godziny szkolenia powinna zwrócić szczególną uwagę na potrzeby farmaceutów i godziny ich dostępności.
Jeśli warsztaty organizowane jest dla farmaceutów pracujących dla wybranej sieci, konieczne jest ustalenie, w jakich godzinach możliwe jest jego przeprowadzenie oraz w jakich dniach firma zgłasza dyspozycyjność pracowników.
Przeczytaj case study
Interaktywne case study podczas cyklów spotkań dla farmaceutów
Cel szkolenia farmaceutów
Celem spotkania jest zarówno:
- Przybliżenie farmaceutom sylwetki produktu, omówienie jego sposobu działania na określone zjawisko chorobowe, a także ogólna promocja produktu oparta na przekazaniu wiedzy, w jaki sposób i komu rekomendować lek/suplement.
- Wsparcie farmaceutów w codziennej pracy i edukacja pracowników aptek w ramach wybranego zagadnienia, która przyczyni się do późniejszej skuteczniejszej rekomendacji.
Należy zwrócić uwagę, że warsztaty stworzone myślą o potrzebach pracowników aptek cieszyć się będzie większym powodzeniem, niż szkolenie oparte tylko na przekazaniu wiedzy produktowej. Farmaceuci chętniej będą uczestniczyć w szkoleniu, z którego nabędą realną wartość niezbędną podczas pracy za pierwszym stołem.


Forma szkolenia
Forma warsztatów może być zarówno stacjonarna i online.
- Warsztaty stacjonarne umożliwia aktywizacje pracowników aptek oraz zastosowanie praktycznych przykładów podczas sekcji warsztatowej. Umożliwia nawiązanie bezpośredniej relacji z farmaceutami przez przedstawicieli firm i poznanie ich potrzeb.
- Szkolenie online to format oparty na przeprowadzeniu szkolenia przy pomocy aplikacji, dzięki której farmaceuci będą mieć możliwość połączenia z prowadzącym szkolenie. Jest to ciekawa alternatywa, lecz mniej efektywna, ponieważ kontakt z farmaceutą nie jest bezpośredni. Prawidłowo przeprowadzone szkolenie online może także przyczynić się w sposób znaczący do lepszego postrzegania przez farmaceutę firmy i produktu.
Zarówno szkolenia online, jak i stacjonarne umożliwiają edukację poprzez praktyczne ćwiczenia. Podział na część merytoryczną oraz praktyczną umożliwia zdobycie wiedzy w przystępny sposób. Farmaceuta zdobywa wiedzę w jaki sposób rekomendować produkt oraz jak wytypować pacjenta do jego rekomendacji.

Jak podchodzimy do prowadzenia szkoleń w 3PG?
Naszym celem jest stworzenie szkoleń, które będą angażować w opiekę nad pacjentem, przyczynią się do skuteczniejszych i trafniejszych rekomendacji. Farmaceuta nabędzie informacje niezbędne do rozpoznania problemu, z jakim przychodzi do niego pacjent oraz umiejętności polecenia odpowiedniego preparatu.
Szkolenia tworzone przez nasz zespół ułatwiają farmaceucie budowanie odpowiednich standardów postępowania, które skracają czas i przynoszą satysfakcję z przeprowadzonej konsultacji, dodatkowo ułatwiając przeprowadzenie procesu rekomendacji.
Jakie atuty mają szkolenia prowadzone przez nas?
- Format praktyczny umożliwia nawiązanie relacji z farmaceutami i przekazanie wiedzy w skuteczny sposób. Aktywizacja uczestników przyczynia się do lepszego odbioru szkolenia i umożliwia utrwalenie nabytej wiedzy w praktyce.
- Farmaceuta jest zaangażowany w całym procesie spotkania w jego przebieg, aktywnie uczestniczy w warsztatach, dzięki czemu dowiaduje się więcej o produkcie oraz komu warto go rekomendować.
- Szkolenie pozwalana na spojrzenie na firmę z perspektywy dbającej o rozwój farmaceuty i wzmocnienie jej wizerunku i pozytywnego odbioru.


Harmonogram
Harmonogram warsztatów konieczny jest do ustalenia jego przebiegu oraz układu poszczególnych sekcji. Szkolenie powinno być odpowiednio zaplanowane oraz uwzględniać przerwy, czy czas na powtórkę lub sprawdzenie nabytej wiedzy. Jeśli jest to szkolenie organizowane dla farmaceutów, kluczowe jest ustalenie harmonogramu, który zachęci farmaceutów do udziału w szkoleniu.
Z harmonogramu farmaceuta dowie dowiesz się:
- Z jakich części składa się szkolenie?
- Czego będą dotyczyć poszczególne sekcje szkolenia?
- Ile trwa szkolenie?
- Jakie są główne jego elementy?
- Czy plan szkolenia odpowiada założeniom, jakie ma Twoja firma odnośnie do promocji produktu podczas szkolenia?
- Czy szkolenie spełnia przyjęte wymagania?
Harmonogram ułatwia nie tylko rozplanowanie tego, jak będzie wyglądać spotkanie, ale także pozwala na ocenę szkolenia pod względem tego, czy spełnia wymagania założone przez firmę. Prawidłowo rozplanowany przebieg szkolenia pozwala na omówienie poszczególnych sekcji i ustalenie w jaki sposób przedstawiony zostanie produkt, jego właściwości itp.w
Plan i realizacja szkolenia
Proces przygotowania szkolenia może różnić się w zależności od formy jego przeprowadzenia. Szkolenie stacjonarne wymaga większych zasobów oraz większego zaangażowania ze strony organizatora, ponieważ konieczne jest ustalenie miejsca szkolenia oraz zapewnienia posiłku osobom w nim uczestniczącym. Szkolenia stacjonarne organizowane dla sieci aptek będą nieco różniły się od szkoleń otwartych. W ich przypadku kluczowe jest zachęcenie farmaceuty do udziału w szkoleniu.
Szkolenia online wymagają wytypowania platformy oraz przeprowadzenia zapisu na szkolenie. Jest to mniej wymagająca forma, lecz równie wartościowa.
Przygotowanie warsztatów powinno odbywać się na bazie uprzednio wprowadzonych założeń, tak aby ostatecznie zrealizowany został przyjęty cel. Wytypowanie celu jest kluczowe do podjęcia kroków niezbędnych do jego wykonania. Przygotowując szkolenie firma musi zastanowić się, jaki cel ma ono zrealizować. Czy będzie to poprawa wizerunku marki, czy przedstawienie lub zbudowanie go na nowo w oczach farmaceutów.
Jak prawidłowo zaplanować plan szkolenia?
- Szkolenie powinno składać się z wyraźnie wyodrębnionych sekcji, po których następować będzie krótka przerwa.
- Podział powinien zawierać zarówno część teoretyczną, jak i praktyczną, aby zarówno utrwalić wiedzę farmaceutów, jak i pokazać jak można wykorzystać ją za pierwszym stołem.
- Spotkanie powinno omawiać zagadnienie w sposób wyczerpujący, tak aby odpowiadało na wszelkie wątpliwości farmaceuty.
- Plan kursu powinien zawierać także test wiedzy, który pozwoli na ocenę efektów nauki i wskaże, nad czym należy jeszcze popracować.


Podsumowanie warsztatów
Podsumowanie spotkania to część skupiona na usystematyzowaniu wiedzy przedstawionej na szkoleniu oraz utrwaleniu wiedzy nabytej w trakcie jego trwania. Część ta pozwala także na rozpoznanie ewentualnych wątpliwości farmaceuty. Po szkoleniu farmaceuci mają także szanse ocenić przeprowadzone szkolenie oraz zaproponować uwagi.
Kluczowym aspektem podsumowania jest usystematyzowanie wiedzy przekazywanej farmaceutom w trakcie szkolenia. Podsumowanie zwieńczone jest także interaktywnym testem, który ma na celu sprawdzić nabytą przez farmaceutów wiedzę. Po szkoleniu farmaceuci oceniają satysfakcję ze szkolenia.
ZAUFALI NAM M.IN.









POZNAJ 3PG
Poznaj nas lepiej i dowiedz się, czemu wybierają nas topowe firmy farmaceutyczne

Utrwalenie świadomości produktowej
Dzięki szkoleniu farmaceuta pozyska niezbędną wiedzę produktową do rekomendacji Twoich produktów

Dotarcie do farmaceutów
Dzięki szkoleniom farmaceutycznym budujesz wizerunek swojej marki w oczach farmaceutów i jednocześnie wpływasz na jej postrzeganie.

Zwiększanie ilości skutecznych rekomendacji
Dzięki przekazanej wiedzy produktowej oraz skutecznym formom aktywizacji farmaceutów podczas warsztatów zyskasz jeszcze więcej skutecznych rekomendacji.
Poznaj cechy naszej usługi
Elementy szkoleń dla farmaceutów
Format dopasowany do Twoich potrzeb
Oferujemy przeprowadzenie warsztaty zarówno w formie online, jak i stacjonarnej. Dzięki temu zyskujesz możliwość zakupu szkolenia dopasowanego do Twoich indywidualnych zapotrzebowań.
Praktyczne case study
Szkolenia poparte realnymi sytuacjami zza pierwszego stołu wpływają na wiarygodność przekazywanych informacji i zrozumienie przekazu przez farmaceutę.
Szkolenia dostosowane do potrzeb farmaceutów
Nasze warsztaty cechują się wysokim stopniem użyteczności. Wspierają farmaceutów w codziennej pracy, przekazując wiedzę niezbędną za pierwszym stołem.
Rozwiejemy wątpliwości
Nasze warsztaty przekażą farmaceutom wiedzę na temat produktów oraz możliwości ich rekomendacji
Praktyczny charakter szkoleń
Spotkanie w formie case study cechują się wysokim stopniem zaangażowania wśród farmaceutów, dzięki czemu chętniej przyswajają wiedzę produktową
Szkolenia tworzone przez farmaceutów praktyków
Szkolenia tworzone przez farmaceutów praktyków są cenionym źródłem wiedzy dla farmaceutów