Ściągi dla przedstawicieli

Opracowanie z informacjami na temat produktu, którego celem jest przygotowanie Przedstawiciela Farmaceutycznego do rozmowy o tym preparacie z personelem aptek podczas wizyt w aptekach i zachęcenia do rekomendacji produktu pacjentom.
Merytoryczne materiały reklamowe

Publikacje Wydawnictwa Farmaceutycznego lub ich elementy, które są wzbogacone o reklamy promowanych produktów. Za każdym razem są to publikacje edukacyjne, pełne praktycznej wiedzy, którą cenią czytelnicy Wydawnictwa.
Strefy Produktów

Dedykowany landing page poświęcony konkretnemu produktowi lub brandowi. Widnieje on na portalu, który odwiedzają tysiące farmaceutów miesięcznie.
One-offy

Szybka komunikacja do farmaceutów. Do pojedynczych działań zaliczamy aktywności z zakresu tworzenia i publikacji treści na portalu oraz działania promocyjne.
Kampanie omnichannel

Wielokanałowe działania do farmaceutów, bazujące na Strefie Produktu i realizowane za pośrednictwem naszych sprawdzonych kanałów dotarcia do farmaceutów.