fbpx

Odkryj siłę danych w komunikacji do farmaceutów

Mamy zaufanie tysięcy farmaceutów, którzy wybierają nasze media poszukując merytorycznych treści umożliwiających zdobycie praktycznej wiedzy i ułatwiających pracę za pierwszym stołem.

strona 3PG grafiki (5)
ZAUFALI NAM M.IN.
ZAUFALI NAM M.IN.
partnerzy

84% farmaceutów twierdzi, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, czy poleci on dany preparat pacjentowi.

Źróło: Raport Czego chcą farmaceuci 2019.

Postaw na współczesne podejście do marketingu

Więcej rekomendacji produktu w aptece dzięki marketingowi edukacyjnemu

W klasycznym marketingu produktów do konsumentów możemy stosować różne strategie. Mają na celu one przekonanie do zakupu tylko jednej osoby – samego konsumenta.

W przypadku komunikacji z farmaceutami musimy:

  1. Przekonać go do produktu…
  2. …oraz do tego, że warto go rekomendować pacjentom…
  3. … i dodatkowo nauczyć go, jak to zrobić.

Ścieżka ta jest znacznie dłuższa niż w przypadku reklamy do konsumentów. Wymaga to innego podejścia – opierającego się na edukacji. Sam baner, czy artykuł sponsorowany nie wystarczy.

poznaj nas lepiej

Co sprawia, że klienci nas wybierają?

Skuteczność działań

Od lat sami tworzymy i skutecznie sprzedajemy produkty farmaceutom. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują i jak przekazywać im treści. Kampanie tworzymy z wykorzystaniem autorskiej metodologii ACRA. Jej skuteczność mierzymy w wiarygodnym badaniu.

Sprawna realizacja

Jesteśmy w stałym kontakcie z Twoim działem medycznym.
 Mamy duże doświadczenie w uzgadnianiu merytorycznych aspektów kampanii z działami medycznymi firm farmaceutycznych. 

Jakość treści

Wypracowaliśmy proces, który pozwala nam tworzyć przystępne materiały o najwyższej jakości, zgodne z aktualną wiedzą medyczną. Posiadamy stałą redakcję 40 redaktorów z doświadczeniem w tworzeniu contentu dla HCP oraz własny standard jakości PSC.

Porozmawiajmy o tym, jak na nowo spojrzeć na Twoją obecność na rynku

strona 3PG grafiki (9)

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
dobierzemy najlepsze rozwiązanie

Usługi

Kampania omnichannel

Pojedyncze aktywności do farmaceutów

Dotarcie do farmaceutów z sieci aptek

Opracowanie merytoryczne na temat produktu

Tworzenie treści

Szkolenia dla farmaceutów

Wsparcie pracy przedstawicieli

Edukacja przedstawicieli farmaceutycznych

z każdej rozmowy wyciągamy wnioski

Z rozmów z Wami wiemy, że

Co sprawia, że klienci nas wybierają?

Poznaj nasz punkt widzenia

Blog

Jakie pytania zadajemy podczas badania ACR+A

Co osiągniesz dzięki metodologii ACR+A? Metodologia ACR+A to sposób tworzenia kampanii produktowej, który umożliwia osiągnięcie bardziej świadomej i celowej komunikacji ...
Czytaj →

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, ...
Czytaj →

Co motywuje farmaceutę do edukowania się?

Wiedza potrzebna w codziennej pracy w aptece jest bardzo obszerna i nieustannie ulega zmianom. Wielu pracowników aptek doskonale zdaje sobie ...
Czytaj →

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca w swoim portfolio produkty o ...
Czytaj →