Odkryj siłę danych w komunikacji do farmaceutów
Mamy zaufanie tysięcy farmaceutów, którzy wybierają nasze media poszukując merytorycznych treści umożliwiających zdobycie praktycznej wiedzy i ułatwiających pracę za pierwszym stołem.
ZAUFALI NAM M.IN.
ZAUFALI NAM M.IN.
partnerzy
84% farmaceutów twierdzi, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, czy poleci on dany preparat pacjentowi.
Źróło: Raport Czego chcą farmaceuci 2019.
Postaw na współczesne podejście do marketingu
Więcej rekomendacji produktu w aptece dzięki marketingowi edukacyjnemu
W klasycznym marketingu produktów do konsumentów możemy stosować różne strategie. Mają na celu one przekonanie do zakupu tylko jednej osoby – samego konsumenta.
W przypadku komunikacji z farmaceutami musimy:
- Przekonać go do produktu…
- …oraz do tego, że warto go rekomendować pacjentom…
- … i dodatkowo nauczyć go, jak to zrobić.
Ścieżka ta jest znacznie dłuższa niż w przypadku reklamy do konsumentów. Wymaga to innego podejścia – opierającego się na edukacji. Sam baner, czy artykuł sponsorowany nie wystarczy.
poznaj nas lepiej
Co sprawia, że klienci nas wybierają?
Skuteczność działań
Od lat sami tworzymy i skutecznie sprzedajemy produkty farmaceutom. Świetnie rozumiemy, czego potrzebują i jak przekazywać im treści. Kampanie tworzymy z wykorzystaniem autorskiej metodologii ACRA. Jej skuteczność mierzymy w wiarygodnym badaniu.
Sprawna realizacja
Jesteśmy w stałym kontakcie z Twoim działem medycznym.
Mamy duże doświadczenie w uzgadnianiu merytorycznych aspektów kampanii z działami medycznymi firm farmaceutycznych.
Jakość treści
Wypracowaliśmy proces, który pozwala nam tworzyć przystępne materiały o najwyższej jakości, zgodne z aktualną wiedzą medyczną. Posiadamy stałą redakcję 40 redaktorów z doświadczeniem w tworzeniu contentu dla HCP oraz własny standard jakości PSC.