Strategia ACRA

Najefektywniejsza strategia zarządzania budżetem marki

Strategia ACRA to metoda budowania zaangażowania farmaceutów w rekomendację produktu.

 

Dajemy gotowe zalecenia, jakiego typu działania pozwolą na wzrost rekomendacji produktu.

Pokazujemy, na jakiego typu działania przeznaczyć budżet, aby osiągnąć najlepszy efekt.

Dostarczamy wiedzy na temat znajomości produktu przez personel apteczny, oraz czy, dlaczego i jak go rekomenduje.

Wzrost rekomendacji

Strategia ACRA to 4-wskaźnikowa analiza aktualnej sytuacji produktu w odniesieniu do rekomendacji go przez personel apteczny wraz z gotowymi zestawami zaleceń, aby te wskaźniki poprawić.

Optymalizacja budżetu

Strategia ACRA pozwala wytypować obszary o największym potencjale do wzrostu, dzięki czemu możliwe jest świadome zaplanowanie działań marketingowych dotyczących produktu, tak by uzyskać największy wpływ na jego rekomendację przez farmaceutów.

Świeże spojrzenie na produkt

Stategia ACRA to 4 wskaźniki, które pozwalają na spojrzenie na swój produkt z nowej perspektywy. Składają się na nie:

  1. Awareness – Znajomość marki
  2. Consideration – Znajomość cech produktu
  3. Recommendation – Wiedza komu i w jaki sposób zarekomendować produkt
  4. Advocacy – Ambasador marki

Chcesz, żeby farmaceuci lepiej rekomendowali Twoje produkty?
Porozmawiajmy

+48 535 544 472

wspolpraca[@]3pg.pl

Przewiń do góry