Słowo wstępu
Jak dotrzeć do farmaceutów? Jak przebić się wśród rosnącej konkurencji? Jak zainteresować i zdobyć chwilę uwagi? I chyba najważniejsze, jak w dzisiejszym, szybkim tempie życia tę uwagę utrzymać? Trudności i wyzwania piętrzą się przed działami marketingu i sprzedaży. Zapytaliśmy farmaceutów o ich przemyślenia i doświadczenia z komunikacją ze strony firm farmaceutycznych. Nasze wnioski skonfrontowaliśmy z wiedzą i założeniami farmaceutów i przedstawicieli firm farmaceutycznych.
Dlaczego warto pobrać raport?
W raporcie znajdziesz zestawienie opinii farmaceutów z przemyśleniami przedstawicieli firm farmaceutycznych.
Dowiesz się, jak pomagamy farmaceutą pomagać pacjentom.
Zdobędziesz gotowe wnioski, dzięki którym ulepszysz komunikację do farmaceutów.
O co zapytaliśmy farmaceutów?
Z raportu dowiesz się:
- Co ma największy wpływ na rekomendację farmaceuty.
- Co jest ważne dla farmaceutów podczas kontaktu z nowym produktem.
- Jak farmaceuci traktują wiedzę przekazywaną w artykułach sponsorowanych.