ZAUFALI NAM M.IN.
ZAUFALI NAM M.IN.
Jakie korzyści z tej usługi czerpią nasi klienci?
Korzyści
Szerokie dotarcie do farmaceutów
Prowadząc kampanię skupiamy się na osiągnięciu jak największego zasięgu. Cel ten realizujemy poprzez tworzenie różnorodnych treści dla wielu grup farmaceutów.
Angażujące treści dla farmaceutów
Dostarczamy farmaceutom angażujących i merytorycznych treści, które sprawiają, że chętnie rekomendują Twój produkt.
Zmiany potwierdzone w badaniu
Prowadzimy badania CAWI przed rozpoczęciem i po zakończeniu kampanii, które pozwalają ocenić jej efekty i wzrost przekonania do produktu wśród farmaceutów.
Dowiedz się wiedzęcej o usłudze
Program edukacyjny
Program edukacyjny to kampania zwiększająca zaangażowanie farmaceutów w rekomendację produktu w danym wskazaniu. Jego celem jest pokazanie preparatu w kontekście schorzenia. Efektem programu edukacyjnego jest to, że farmaceuta umie rozpoznać schorzenie, wie dlaczego dany preparat jest w tym schorzeniu rekomendowany oraz jak tę rekomendację skutecznie przeprowadzić.
Poznaj cechy naszej usługi
Cechy
Produkt zaprezentowany w kontekście konkretnego problemu pacjenta
Przeprowadzimy promocję produktu tak, by zbudować w farmaceutach świadomość wskazania go w konkretnym schorzeniu.
Uzasadnienie wyboru produktu w konkretnym zastosowaniu
Przedstawimy produkt w taki sposób, by dostarczyć farmaceutom gotowych argumentów do rekomendacji wśród pacjentów.
Praktyczne treści dla farmaceutów
Wiemy, czego potrzebują farmaceuci, dlatego przygotujemy materiały, które będą odpowiedzią na te potrzeby.
Obecność w aktywnych portalach i mediach
Działania promocyjne prowadzimy w różnorodnych portalach i mediach, które tętnią życiem i mają zaangażowanych odbiorców.
Komunikacja dostosowana do potrzeb farmaceutów
Wykorzystujemy różne kanały komunikacji i formaty treści, dopasowane do różnorodnych grup pracowników aptek.
Szerokie dotarcie do farmaceutów
Skupiamy się na tym, by osiągnąć jak największy zasięg. W tym celu wykorzystujemy liczne kanały, do których farmaceuci mają zaufanie.