Webinar

Pharmamarketing Trends 2025

Podczas webinaru dowiesz się, jak skutecznie zaplanować działania marketingowe na 2025 rok, aby:

  • efektywnie zaprojektować strategię pharmamarketingową,
  • tworzyć treści, które będą chętnie czytane przez farmaceutów,
  • tworzyć upominiki od przedstawicieli, które sprawią iż farmaceuci będą lepiej pamiętali o produkcie,
  • zadbać o wiedze przedstawiciela na temat produktu w codziennej pracy?  
Webinar przeznaczony jest dla pracowników firm farmaceutycznych:

Z roku na rok wyzwań związanych z projektowaniem komunikacji do farmaceutów przybywa. Jednocześnie rośnie liczba możliwości dotarcia do tej grupy, co paradoksalnie utrudnia opracowanie skutecznej strategii promocji produktów. Tworzenie angażujących i wartościowych treści, projektowanie atrakcyjnych prezentacji, planowanie użytecznych upominków czy tworzenie treści wideo to jedynie kilka spośród licznych metod docierania do farmaceutów. W gąszczu tych działań łatwo stracić klarowność i spójność strategii.

Uporządkowanie działań i świadomość tego, na co warto zwrócić uwagę w nadchodzącym 2025 roku, pozwolą lepiej zrozumieć, jak skutecznie prowadzić działania skierowane do farmaceutów. 

Znajomość kluczowych zasad oraz nadanie jasnego kierunku strategii treści pozwala nie tylko zwiększyć ich atrakcyjność, ale również znacząco poprawić efektywność działań marketingowych. W rezultacie farmaceuci nie tylko chętniej sięgają po Twoje materiały, ale również częściej rekomendują produkty swoim pacjentom

Jakie trendy w pharmamarketingu zapewnią Ci sukces w 2025 roku?

  • Jakie wyzwania czekają na brand managerów?
  • Na co warto zwrócić uwagę, planując działania skierowane do farmaceutów?
  • Jakich treści potrzebują farmaceucie w codziennej pracy z produktem ?
  • Jak tworzyć treści, które pomogą im w codziennej praktyce?
  • W jaki sposób przygotować przedstawicieli farmaceutycznych na nowe wyzwania?

Odpowiedzi na te pytania i wiele innych uzyskasz 23 stycznia o godzinie 10:00 podczas naszego bezpłatnego webinaru.

Imię i nazwisko(wymagane)

Link do wydarzenia zostanie wysłany na wskazanego maila po zakończeniu weryfikacji zgłoszenia. 

Czego dowiesz się z webinarium

Imię i nazwisko(wymagane)

Link do wydarzenia zostanie wysłany na wskazanego maila po zakończeniu weryfikacji zgłoszenia. 

Z roku na rok wyzwań związanych z projektowaniem komunikacji do farmaceutów przybywa. Jednocześnie rośnie liczba możliwości dotarcia do tej grupy, co paradoksalnie utrudnia opracowanie skutecznej strategii promocji produktów. Tworzenie angażujących i wartościowych treści, projektowanie atrakcyjnych prezentacji, planowanie użytecznych upominków czy tworzenie treści wideo to jedynie kilka spośród licznych metod docierania do farmaceutów. W gąszczu tych działań łatwo stracić klarowność i spójność strategii.

Uporządkowanie działań i świadomość tego, na co warto zwrócić uwagę w nadchodzącym 2025 roku, pozwolą lepiej zrozumieć, jak skutecznie prowadzić działania skierowane do farmaceutów. 

Znajomość kluczowych zasad oraz nadanie jasnego kierunku strategii treści pozwala nie tylko zwiększyć ich atrakcyjność, ale również znacząco poprawić efektywność działań marketingowych. W rezultacie farmaceuci nie tylko chętniej sięgają po Twoje materiały, ale również częściej rekomendują produkty swoim pacjentom

Jakie trendy w pharmamarketingu zapewnią Ci sukces w 2025 roku?

  • Jakie wyzwania czekają na brand managerów?
  • Na co warto zwrócić uwagę, planując działania skierowane do farmaceutów?
  • Jakich treści potrzebują farmaceucie w codziennej pracy z produktem ?
  • Jak tworzyć treści, które pomogą im w codziennej praktyce?
  • W jaki sposób przygotować przedstawicieli farmaceutycznych na nowe wyzwania?

Odpowiedzi na te pytania i wiele innych uzyskasz 23 stycznia o godzinie 10:00 podczas naszego bezpłatnego webinaru.

Czego dowiesz się z webinarium

Poznaj eksperta

mgr farm. Konrad Tuszyński

Dyrektor ds. naukowych 3PG, jest redaktorem naukowych wszystkich 60 podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego, które znajdują się w sylabusach uczelni medycznych w całej Polsce. Zaskarbił sobie zaufanie i popularność wśród farmaceutów swoim praktycznym podejściem, ponieważ zna się na literaturze naukowej i wytycznych leczenia, ale też jest wieloletnim praktykiem z uprawnieniami kierownika apteki. Jego najważniejszą umiejętnością jest przeniesienie wiedzy specjalistycznej na przystępną i taką, którą można wykorzystać do pracy za pierwszym stołem. Dodatkowo Konrad to kierownik pilotażu wdrożenia opieki farmaceutycznej w latach 2018-2019. Jest pasjonatem i propagatorem evidence-based medicine oraz członkiem komisji ds. Opieki farmaceutycznej OIA Kraków. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych na AEH, WUM i UM w Lublinie.

Kinga Pietraszewska

Marketerka specjalizująca się w Pharmamarketingu i komunikacji do farmaceutów. Jako Head of Marketing w 3PG, realizowała kampanię promocyjne dla wielu firm i produktów. Zna potrzeby farmaceutów i wie jak, dotrzeć do nich z wiedzą, również poprzez promocję podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego. Współautorka podcastu Pharmamarketing Insights.

O organizatorze

3PG – Pharmaceutical Publishing & Promotion Group to grupa łącząca wydawnictwo, media i portale edukacyjne dla farmaceutów i techników farmaceutycznych. Dostarczamy wiedzę wykorzystywaną podczas codziennej pracy w aptekach w całej Polsce. Nasza działalność ma za zadanie wspierać farmaceutów w zdobywaniu wiedzy oraz umiejętności niezbędnych podczas codziennej pracy. Na rynku farmaceutycznym działamy od lat. Dzięki naszej działalności edukacyjnej zdobyliśmy zaufanie tysięcy farmaceutów. Współpracujemy również z aptekami indywidualnym oraz sieciami aptecznymi, dbając o poziom wiedzy personelu.

Od 2016 uczymy farmaceutów jak dobierać produkty, rekomendować je pacjentom i świadczyć usługi opieki farmaceutycznej. Jesteśmy właścicielem portalu opieka.farm i Wydawnictwa Farmaceutycznego. Posiadamy ponad 40 osobową redakcję i tworzymy podręczniki, których jest już ponad 80 000 na rynku. Posiadamy własne kanały dotarcia do farmaceutów, w tym portale edukacyjne, media społecznościowe, bazy mailowe. 

Pytania i odpowiedzi

Nie, nie będzie możliwości późniejszego obejrzenia nagrania z konferencji. Zależy nam na interakcji, dlatego ważną częścią spotkania jest sesja pytań i odpowiedzi, która wymaga obecności w czasie rzeczywistym.

Tak, udział w wydarzeniu jest całkowicie bezpłatny.

Pokój zostanie otwarty dopiero o 12:00. Jeśli przed tą godziną widzisz plansze z nazwą i datą webinaru – wszystko w porządku, poczekaj na start spotkania.

Jeśli po 12:00 nadal widzisz tylko planszę z nazwą i datą webinaru, problem może wynikać z nieaktualnej wersji przeglądarki internetowej lub zbyt wolnego internetu. Odśwież stronę – jeśli to nie pomoże to otwórz link do spotkania w innej przeglądarce.

Jeśli widzisz prelegenta i prezentację, a mimo to nie słyszysz dźwięku, to kliknij TUTAJ. Znajdziesz tam wskazówki, które pomogą Ci rozwiązać problem.

Problemy braku dźwięku najczęściej rozwiązują następujące działania:

  • odświeżenie strony,
  • sprawdzenie ustawienia dźwięku na komputerze/telefonie i jego włączenie/odblokowanie,
  • otwarcie linku do webinarium w innej przeglądarce i upewnienie się, że jest to najnowsza wersja (zalecana przeglądarka to Chrome lub Mozilla),
  • sprawdzenie swojego połączenie z internetem (wymagane to min. 1 Mbps)
  • upewnienie się, że masz pozamykane inne programy/aplikacje.

Po zapisie na wirtualną konferencją otrzymałeś automatyczną wiadomość z linkiem do spotkania. Jeśli nie możesz znaleźć maila, otrzymasz link w dniu wirtualnej konferencji rano oraz na 15 min przed jej rozpoczęciem. W dniu konferencji po prostu kliknij link kierujący do wirtualnego pokoju, wpisz swoje imię i dołączysz do konferencji. Zrób to najlepiej 5-10 min przed rozpoczęciem spotkania. Pamiętaj, że ilość miejsc jest organiczna i o udziale decyduje kolejność dołączenia.