fbpx

Standard jakości treści farmaceutycznych PCS

Pharmaceutical Credibility Standard to wypracowany przez nas standard jakości tworzenia treści. Jego założenia opierają się na Evidence Based Medicine i praktycznym podejściu do zastosowania treści przez aptekarzy.

 

Korzyści, które dostrzegają nasi klienci

Dlaczego nasi klienci doceniają PCS?

Treści, które przemawiają do farmaceutów

Treści, które tworzymy są dostosowane do realiów polskich aptek. Masz pewność, że użyjemy przykładów, które są aktualne, uwzględniają asortyment, wiedzę i potrzeby pracowników polskich aptek.

Szybszy proces opracowywania materiałów po polsku

Opracowanie materiałów edukacyjnych, które otrzymujesz z centralni może być dużo bardziej efektywne, dzięki wykorzystaniu partnera, który zna rynek i jego odbiorców. Eliminujesz ryzyko ewentualnych komplikacji i poprawek oraz przyśpieszasz cały proces.

Treści merytoryczne, które przekazują komunikaty marketingowe

Marketing edukacyjny pozwala wykorzystać treści edukacyjne do tego, by edukować odbiorców i budować ich zaufanie do Twojego produktu. Wiemy jak łączyć perspektywę marketingowa i farmaceuty - naukowca.

Dowiedz się więcej

PCS w praktyce

Opis tego czym jest PCS większy, bardziej poszerzony opis usługi. Opis tego czym są dane usługi, większy, bardziej poszerzony opis usługi.  Opis tego czym są dane usługi, większy, bardziej poszerzony opis usługi. Opis tego czym są dane usługi, większy, bardziej poszerzony opis usługi. Opis tego czym są dane usługi, większy, bardziej poszerzony opis usługi. Opis tego czym są dane usługi, większy, bardziej poszerzony opis usługi. 

Opis tego czym są dane usługi, większy, bardziej poszerzony opis usługi. Opis tego czym są dane usługi, większy, bardziej poszerzony opis usługi. Opis tego czym są dane usługi, większy, bardziej poszerzony opis usługi. Opis tego czym są dane usługi, większy, bardziej poszerzony opis usługi. 

 

CO wpływa na wyjątkowość

Cechy

Cecha 1

Chcesz wzmocnić swoją pozycję na rynku? Spójrz z nowej perspektywy na swoje. Spójrz z nowej perspektywy na swoje

Cecha 2

Chcesz wzmocnić swoją pozycję na rynku? Spójrz z nowej perspektywy na swoje. Spójrz z nowej perspektywy na swoje

Cecha 3

Chcesz wzmocnić swoją pozycję na rynku? Spójrz z nowej perspektywy na swoje. Spójrz z nowej perspektywy na swoje

Cecha 4

Chcesz wzmocnić swoją pozycję na rynku? Spójrz z nowej perspektywy na swoje. Spójrz z nowej perspektywy na swoje

Cecha 5

Chcesz wzmocnić swoją pozycję na rynku? Spójrz z nowej perspektywy na swoje. Spójrz z nowej perspektywy na swoje

Cecha 6

Chcesz wzmocnić swoją pozycję na rynku? Spójrz z nowej perspektywy na swoje. Spójrz z nowej perspektywy na swoje

Poznaj nasz punkt widzenia

Blog

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, ...
Czytaj →

Co motywuje farmaceutę do edukowania się?

Wiedza potrzebna w codziennej pracy w aptece jest bardzo obszerna i nieustannie ulega zmianom. Wielu pracowników aptek doskonale zdaje sobie ...
Czytaj →

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca w swoim portfolio produkty o ...
Czytaj →

Marketing edukacyjny – postaw na współczesne podejście

Co zrobić, by zwiększyć market share swojego produktu? Jak sprawić, by więcej farmaceutów polecało Twój produkt w aptece? Aż 84,4% ...
Czytaj →

Porozmawiajmy o tym, jak możesz na nowo spojrzeć na swoją obecność na rynku

strona 3PG grafiki (3)
ZAUFALI NAM M.IN.
Scroll to Top