fbpx

Kampania omnichanel

Głowne hasło kampanii – jedna informacja ważna z perspektywy klienta

Kampania Omnichanel

O kampanii

Kampania produktowa omnichannel to forma kampanii wykorzystująca do promocji produktu wiele kanałów komunikacji, w celu lepszego dotarcia do klienta — farmaceuty. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat kampanii marketingowej omnichannel do farmaceutów, czytaj dalej

Kluczowe cechy

Kiedy warto ją wybrać?

Porozmawiajmy o wspólpracy

Co zyskujesz dzieki kampanii omnichanel?

Kampania produktowa omnichannel niesie ze sobą wiele korzyści. Powoduje, że farmaceuta lepiej zna produkt, dzięki czemu częściej i chętniej go poleca. Prawidłowo przeprowadzona kampania przyczynia się do zwiększenia ilości skutecznych rekomendacji.

Jej powodzenie zależy od tego, czy farmaceuta otrzyma odpowiednią wiedzę i wskazówki, które wpłyną na jego przekonanie do produktu oraz świadomość komu i jak skutecznie go rekomendować.

Zwiększenie świadomości na temat istnienia marki​

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wiąże się z potrzebą utrwalenia wiedzy na jego temat w umysłach farmaceutów. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku mało znanych leków lub suplementów. Kampania pomoże Ci w zbudowaniu rozpoznawalności Twojej marki oraz poszczególnych jej elementów.

Aktywna rekomendacja

Rekomendacja specjalisty może być czynnikiem decydującym w kwestii dokonania zakupu. Farmaceuta, który wie, w jaki sposób skutecznie dopasować profil pacjenta do produktu, przyczynia się do zwiększenia częstotliwości jego zakupu. Kampania pomoże Ci wpłynąć na zwiększenie częstotliwości rekomendacji.

Wzrost przekonania do bezpieczeństwa i skuteczności produktu

Pomożemy Ci zbudować silny brand w świadomości farmaceutów. Zwiększymy ich umiejętności do rekomendacji oraz przekonanie do skuteczności i jego bezpieczeństwa. Farmaceuta, który zna produkt, jego właściwości oraz wskazania chętniej poleca go pacjentom.

Wzrost osobistego przekonania do produktu u farmaceutów

Farmaceuta, który zna produkt i chętnie go poleca, staje się na pewnym etapie tzw. fanem marki. Za sprawą kampanii możesz wpłynąć na to, czy farmaceuta poleci lek/suplement nawet swojej rodzinie.

Jak my to robimy?

Kampania produktowa omnichannel niesie ze sobą wiele korzyści. Powoduje, że farmaceuta lepiej zna produkt, dzięki czemu częściej i chętniej go poleca. Prawidłowo przeprowadzona kampania przyczynia się do zwiększenia ilości skutecznych rekomendacji.

Jej powodzenie zależy od tego, czy farmaceuta otrzyma odpowiednią wiedzę i wskazówki, które wpłyną na jego przekonanie do produktu oraz świadomość komu i jak skutecznie go rekomendować.

Zwiększenie świadomości na temat istnienia marki​

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wiąże się z potrzebą utrwalenia wiedzy na jego temat w umysłach farmaceutów. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku mało znanych leków lub suplementów. Kampania pomoże Ci w zbudowaniu rozpoznawalności Twojej marki oraz poszczególnych jej elementów.

Zwiększenie świadomości na temat istnienia marki​

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wiąże się z potrzebą utrwalenia wiedzy na jego temat w umysłach farmaceutów. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku mało znanych leków lub suplementów. Kampania pomoże Ci w zbudowaniu rozpoznawalności Twojej marki oraz poszczególnych jej elementów.

Zwiększenie świadomości na temat istnienia marki​

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wiąże się z potrzebą utrwalenia wiedzy na jego temat w umysłach farmaceutów. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku mało znanych leków lub suplementów. Kampania pomoże Ci w zbudowaniu rozpoznawalności Twojej marki oraz poszczególnych jej elementów.

Zwiększenie świadomości na temat istnienia marki​

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wiąże się z potrzebą utrwalenia wiedzy na jego temat w umysłach farmaceutów. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku mało znanych leków lub suplementów. Kampania pomoże Ci w zbudowaniu rozpoznawalności Twojej marki oraz poszczególnych jej elementów.

Zwiększenie świadomości na temat istnienia marki​

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wiąże się z potrzebą utrwalenia wiedzy na jego temat w umysłach farmaceutów. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku mało znanych leków lub suplementów. Kampania pomoże Ci w zbudowaniu rozpoznawalności Twojej marki oraz poszczególnych jej elementów.

Zwiększenie świadomości na temat istnienia marki​

Wprowadzenie nowego produktu na rynek wiąże się z potrzebą utrwalenia wiedzy na jego temat w umysłach farmaceutów. Podobna sytuacja ma miejsce w przypadku mało znanych leków lub suplementów. Kampania pomoże Ci w zbudowaniu rozpoznawalności Twojej marki oraz poszczególnych jej elementów.

Ile kosztuje kampania omnichanel?

Pracujemy zarówno z firmami z budżetem … a także z tymi, którzy dysponują kwotami … Pracujemy zarówno z firmami z budżetem … a także z tymi, którzy dysponują kwotami … Pracujemy zarówno z firmami z budżetem … a także z tymi, którzy dysponują kwotami … Pracujemy zarówno z firmami z budżetem … a także z tymi, którzy dysponują kwotami … Pracujemy zarówno z firmami z budżetem … a także z tymi, którzy dysponują kwotami … Pracujemy zarówno z firmami z budżetem … a także z tymi, którzy dysponują kwotami … 

Pytania i odpowiedzi

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Kiedy warto się z nami skontaktować?

Praca na rynku farmaceutycznym jest bardzo wymagająca. Na przestrzeni lat zidentyfikowaliśmy szereg sytuacji, w których jesteśmy w stanie efektywnie pomóc naszym klientom.

1(1)

Rozwijasz własną platformę​ e-learningową​

Wielokanałowe działania do farmaceutów, bazujące na Strefie Produktu i realizowane za pośrednictwem naszych sprawdzonych kanałów dotarcia do farmaceutów.

1(1)

Potrzebujesz upominków dla farmaceutów​​

Wielokanałowe działania do farmaceutów, bazujące na Strefie Produktu i realizowane za pośrednictwem naszych sprawdzonych kanałów dotarcia do farmaceutów.

1(1)

Szukasz lepszej edukacji przedstawicieli​​

Wielokanałowe działania do farmaceutów, bazujące na Strefie Produktu i realizowane za pośrednictwem naszych sprawdzonych kanałów dotarcia do farmaceutów.

1(1)

Chcesz być na bieżąco z potrzebami rynku​​

Wielokanałowe działania do farmaceutów, bazujące na Strefie Produktu i realizowane za pośrednictwem naszych sprawdzonych kanałów dotarcia do farmaceutów.

O kampanii

Kampania produktowa omnichannel to forma kampanii wykorzystująca do promocji produktu wiele kanałów komunikacji, w celu lepszego dotarcia do klienta — farmaceuty.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat kampanii marketingowej omnichannel do farmaceutów, czytaj dalej. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak możemy promować Twój produkt – skontaktuj się z nami mailowo, telefoniczne lub uzupełniając formularz.

Na skróty

Kiedy warto wybierać kampanię Omnichanel?

Zdobywaj wiedzę od naszych ekspertów

Poznaj nasz cykl ekspercki o nazwie XXX, w ramach którego dzielimy się wiedzą na temat potrzeb pracowników aptek, skuteczych sposóbów do dotarcia do nich i wiele wiecej.

Tytuł wideo
mgr farm. Konrad Tuszyński
Obejrzyj
Tytuł wideo
mgr farm. Konrad Tuszyński
Obejrzyj
Previous slide
Next slide

Częstsza rekomendacja produktu

Farmaceuta dobrze znający produkt i jego zalety częściej rekomenduje preparat. Pracownik apteki nauczony jak rekomendować dan produkt częściej po niego sięga podczas ekspedycji, a dodatkowo marka i produkt wspierająca go w codziennej pracy staje się jego pierwszym wyborem.

Mniej zamian na produkt konkurencji

Komunikowanie przewag i zalet pozwoli farmaceutom efektywnie zbijać wszystkie obiekcje pacjenta na temat produktu począwszy od braku przekonania do produktu lub jego formy po cenę.

Więcej pacjentów wspieranych promowanym produktem

Produkt będący w aktywnej promocji do farmaceutów jest częściej świadomie wydawany z apteki, dzięki czemu wzrasta jego sell-out.

Dlaczego warto z nami prowadzić komunikację do farmaceutów?

Na rynku działamy od 2016 roku. Swoją obecność rozpoczęliśmy od budowania społeczności farmaceutów (portal opieka.farm, własna marka wydarzeń Apteczne Wyzwania). Od początku działalności rozwijamy i sprzedajemy własne produkty skierowane do pracowników aptek (Wydawnictwo Farmaceutyczne, Farmaceuta.pro). Od 2019 rozpoczęliśmy aktywną współpracę z firmami farmaceutycznymi, wykorzystując media i know-how, by wspierać firmy w skutecznym dotarciu do farmaceutów.

Zaufali nam

mgr farm. Konrad Tuszyński
Dyrektor ds. Naukowych w 3PG

Porozmawiajmy na temat strategii pracy z personelem aptek.

Scroll to Top