Junior Marketing B2C Specialist

Dołącz do 3PG i rozwijaj się z nami

O nas

Firma wyrosła z korzeni grupy opieka.farm, lidera w edukacji farmaceutów w Polsce, prowadzimy największy portal edukacyjny, własne wydawnictwo oraz tygodnik. Ponadto oferujemy narzędzia marketingowe dla wiodących firm farmaceutycznych. Praca z nami daje możliwość rozwoju zarówno merytorycznego, jak i w zakresie marketingu i sprzedaży.

Opis stanowiska

Misją 3PG jest poprawa jakość życia pacjentów poprzez wspieranie farmaceutów w zdobywaniu wiedzy i umiejętności praktycznych potrzebnych w prace w aptece. Poszukujemy Junior B2C Marketing Specialist, który pomoże nam rozwijać portale branżowe oraz media społecznościowe do farmaceutów oraz zwiększać sprzedaż w sklepach.

Zajmujemy się marketingiem farmaceutycznym i w ramach współpracy z największymi firmami farmaceutycznymi na rynku (Bayer, Sandoz, Bausch Health i inne) prowadzimy kompleksowe kampanie multichanel do farmaceutów. Organizujemy webinaria, wirtualne konferencje, wydajemy dedykowane podręczniki oraz tworzymy portale internetowe. Obok zleceń dla klienta, duża część pracy polega na rozwijaniu naszych własnych produktów – portalu edukacyjnego czy platformy do e-learningu. Nasze podręczniki znajdują się w większości aptek w Polsce (ponad 60 000 egzemplarzy), przeszkoliliśmy kilka tysięcy aptekarzy, a portal opieka.farm to największy portal edukacyjny dla farmaceutów w polskim internecie.

Szukamy osoby, która lubi i chce się rozwijać w marketingu, dobrze się czuje w szybko zmieniającym się otoczeniu oraz chce pracować w wyjątkowo ciekawej branży, jaką jest farmacja.

Oferujemy Ci:

  • stabilne zatrudnienie na perspektywicznym stanowisku w strukturach firmy,
  • służbowy laptop i smartfon,
  • atrakcyjne wynagrodzenie i indywidualny plan rozwoju na stanowisku,
  • możliwość rozwoju jako marketingowiec – posiadamy wewnętrzną platformę e-learnignową, prenumerujemy czasopisma branżowe, posiadamy własną biblioteczkę z ogromem wiedzy marketingowej oraz wykupujemy kursy i szkolenia u rynkowych liderów z zakresu np.  copywritingu, komunikacji w mediach społecznościowych SEO, spotykamy się na co tygodniowych prasówkach gdzie omawiamy nowości na rynku i ich wpływ na nasze działania,
  • swobodę i pole do popisu przy tworzeniu kampanii – korzystamy z wersji pro narzędzi do marketing automation, mamy zaplecze informatyczne, merytoryczne,  graficzne a także własne studio nagraniowe z profesjonalnym sprzętem, dzięki czemu jesteśmy w stanie realizować naprawdę fajne projekty,
  • pracę w ciekawej branży farmaceutycznej,
  • spotkania i wyjazdy integracyjne,
  • miejsce pracy w naszym biurze w Krakowie na Zabłociu.

Twoje zadania:

  • tworzenie treści  (blog, wideo, mailingi, treści stron, wpisy w mediach społecznościowych) skierowanych do farmaceutów,
  • prowadzenie komunikacji naszych portali i wydawnictwa do farmaceutów w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn),
  • tworzenie prostych landing page i grafik (na gotowych wzorach),
  • opracowywanie ścieżek dotarcia do nowych odbiorców,
  • analiza ruchu, zasięgu i liczby odbiorców na naszych portalach i realizowanie działań wpływających na poprawę tych wskaźników,
  • analiza sprzedaży w naszych sklepach a następnie planowanie i realizowanie działań wpływających na poprawę tych wskaźników,
  • analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i wyciąganie wniosków,
  • współpraca z działem realizacji i grafikiem,
  • współpraca wizerunkowa z klientami/influenceami marki.

Nie oczekujemy, że będziesz tworzyć specjalistyczne treści do farmaceutów – tym zajmuje się dział realizacji i ponad 40 redaktorów prowadzonych przez naszego Dyrektora ds. naukowych. Twoim zdaniem będzie ubranie tych treści w atrakcyjną formę i sprawienie, że dotrą one do grupy docelowej.

Nasze oczekiwania:
  • co najmniej 6 miesieczne doświadczenie w marketingu i komunikacji,
  • kreatywność wyrażająca się inicjowaniem nowych rozwiązań i szukaniem nowych sposobów dotarcia do świadomości klientów,
  • umiejętność pracy zgodnie z wewnętrznym systemem planowania i realizacji projektów, który pozwala na gromadzenie wiedzy w organizacji,
  • umiejętność poprawnego i zrozumiałego pisania po polsku oraz dbałość o zasady pisowni,
  • łatwość w analizie danych, łączeniu faktów i umiejętność wyciągania wniosków,
  • swoboda w analizie i wnioskowaniu w oparciu o Google Analytics, biegła znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy,
  • chęć do nauki i rozwijania swoich kompetencji.

Jesteś idealnym kandydatem, jeżeli:

  • pasjonuje Cię branża zdrowotna lub farmaceutyczna (Healthcare/Pharma) lub masz wykształcenie farmaceutyczne i marketingowe,
  • znasz i wykorzystujesz w praktyce narzędzia jak Google Ads, Facebook Ads, Google Tag Manager, Google Search Console, Get Response, 
  • lubisz się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności,
  • umiesz analizować swoje działania i wyciągać wnioski na przyszłość,
  • potrafisz samodzielnie planować swoje działania,
  • jesteś osobą zorganizowaną,
  • lubisz nowe technologie,
  • i przede wszystkim lubisz marketing i ludzi.

Aplikuj

Upuść pliki tutaj lub
Akceptowane typy plików: pdf, docx, doc, rtf, Maks. rozmiar pliku: 9 MB, Maks. pliki: 5.
    Przewiń do góry