Praca stacjonarna, umowa o pracę.
Czujesz, że praca w aptece zaczyna (albo będzie) Cię ograniczać? Chcesz pracować w zawodzie, ale szukasz czegoś „więcej”? Chcesz mieć realny wpływ na to, jak wygląda edukacja polskiego farmaceuty? Masz doświadczenie w pracy w aptece, widzisz problemy farmacji i chcesz zmieniać tę rzeczywistość? Jeśli interesuje Cię krok w rozwoju jako farmaceuta, ale chcesz być nadal blisko rdzenia zawodu – aplikuj na to stanowisko w 3PG. Wykorzystasz tu wiedzę merytoryczną i znajomość rynku aptecznego.
Jako 3PG zajmujemy się:
- Działalnością wydawniczą – wydajemy podręczniki dla farmaceutów jako Wydawnictwo Farmaceutyczne, może znasz nasz cykl Vademecum Farmaceutyczne. Już ponad 60 000 naszych podręczników znajduje się w rękach farmaceutów, co czyni nas największym wydawnictwem branżowym w Polsce.
- Marketingiem farmaceutycznym – prowadzimy kampanie edukacyjne i produktowe we własnych kanałach komunikacji do farmaceutów – m.in. portalu opieka.farm czy platformie do edukacji on-line farmaceuta.pro. Tworzymy opracowania tekstowe, organizujemy konferencje Apteczne Wyzwania, nagrywamy wideo w ramach Pogadanek Farmaceutycznych, szkolimy farmaceutów i przedstawicieli.
Szukamy osób, które interesuje praca na pełny etat w Krakowie, są chętne do nauki, dobrze się czują w dynamicznej organizacji oraz chcą pracować z największymi firmami farmaceutycznymi na rynku. Jest to oferta pracy w Dziale naukowym tylko dla osób z wykształceniem farmaceutycznym. Zapraszamy do aplikowania także świeżo upieczonych absolwentów
W naszej firmie będziesz odpowiadać za wspieranie projektów, które będą wymagały wiedzy farmaceutycznej i zainteresowania branżą farmaceutyczną.
Oferujemy Ci:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na perspektywicznym stanowisku w strukturach firmy,
- jasne reguły pracy i bardzo atrakcyjny program premiowy,
- służbowy laptop i smartfon,
- pełne wdrożenie w oferowane stanowisko i indywidualny plan rozwoju,
- możliwość unikalnego rozwoju zawodowego zgodnie z wykształceniem kierunkowym,
- szkolenia z zakresu organizacji pracy, analizy literatury naukowej i tworzenia treści,
- pracę z projektami dla największych firm farmaceutycznych na rynku,
- spotkania i wyjazdy integracyjne,
- elastyczne godziny pracy (praca ma charakter zadaniowy) i możliwość częściowej pracy zdalnej,
- wolne wieczory i weekendy (w odróżnieniu od pracy w aptece…).
Twoje zadania:
- wspieranie działu marketingu w zakresie promocji publikacji Wydawnictwa Farmaceutycznego,
- współpraca z działami marketingu i działami medycznymi firm farmaceutycznych w zakresie opracowania wspólnej wizji współpracy,
- współpraca z liderami opinii (key opinion leaders) branży farmaceutycznej i medycznej,
- badania opinii i rekomendacji, a tym samym analiza trendów rynkowych.
Co to oznacza w praktyce? Jeśli wydajemy nowy podręcznik, to Twoim zadaniem będzie przygotowanie ciekawostek z podręcznika i materiałów merytorycznych na temat tego, komu i dlaczego przyda się taka publikacja, dzięki nasz dział marketingu będzie wiedział, jak komunikować ten podręcznik. Gdy przygotowujemy propozycję kampanii dla dużej firmy farmaceutycznej, twoim zadaniem będzie wsparcie w opracowaniu tego, jakiej wiedzy potrzebują farmaceuci, by rekomendować dany produkt i jak najlepiej ją im przedstawić. Coś ciekawego wydarzyło się na rynku? Twoim zadaniem będzie przygotowanie newsa do publikacji na opieka.farm.
Jesteś idealnym kandydatem/ką, jeżeli:
- lubisz (i umiesz) pracować z ludźmi,
- jesteś osobą zorganizowaną,
- lubisz nowe technologie,
- interesujesz się marketingiem farmaceutycznym,
- jesteś osobą zdeterminowaną, aby poznać zupełnie nową ścieżkę kariery,
- interesujesz się tym, co dzieje się w farmacji, czyli przykładowo wiesz, kto aktualnie pełni funkcję GIF, wiesz, jakie są organizacje branżowe oraz na czym w praktyce polega praca Izby Aptekarskiej.
Wymagane:
- wykształcenie farmaceutyczne co najmniej w stopniu magistra farmacji,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- stała chęć do nauki i rozwijania swoich kompetencji.
Patrz też: Pharmaceutical Advisor.