Kampania produktowa

Zbuduj silny brand w świadomości farmaceutów.

ZAUFALI NAM M.IN.
ZAUFALI NAM M.IN.

Jakie korzyści z tej usługi czerpią nasi klienci?

Korzyści

Szerokie dotarcie do farmaceutów

Prowadząc kampanię skupiamy się na osiągnięciu jak największego zasięgu. Cel ten realizujemy poprzez tworzenie różnorodnych treści dla wielu grup farmaceutów.

Angażujące treści dla farmaceutów

Dostarczamy farmaceutom angażujących i merytorycznych treści, które sprawiają, że chętnie rekomendują Twój produkt.

Zmiany potwierdzone w badaniu

Prowadzimy badania CAWI przed rozpoczęciem i po zakończeniu kampanii, które pozwalają ocenić jej efekty i wzrost przekonania do produktu wśród farmaceutów.

Dowiedz się wiedzęcej o usłudze

Kampania produktowa

Kampania produktowa to zespół działań promujących produkt, dzięki którym farmaceuci poznają produkt, dowiadują się, dlaczego warto wybrać dany preparat oraz otrzymują komplet narzędzi, aby móc skutecznie rekomendować produkt w aptece (komu, kiedy i w jaki sposób). Komplet tych działań wpływa na zwiększenie jakości i częstotliwości rekomendacji produktu w aptekach. 

Kampania produktowa budowana jest z wykorzystaniem autorskiej metodologii ACRA. W trakcie opracowywania strategii określamy wskaźniki ACRA, które identyfikuje aktualne umiejętności rekomendacji farmaceutów oraz ich przekonanie do skuteczności i bezpieczeństwa produktu. To dla nas baza do określenia najbardziej skutecznych strategii.

Kampanię przygotowujemy z wykorzystaniem wielu kanałów (omnichannel marketing) oraz różnorodnych formatów treści (tekstowe, wideo, case study, algorytmy postępowania, porównania preparatów itp).

Poznaj cechy naszej usługi

Cechy

Twój brand na pierwszym miejscu

Przeprowadzimy promocję produktu tak, by zbudować jego jak największą świadomość wśród farmaceutów.

Uwypuklenie przewagi konkurencyjnej

Uświadomimy farmaceutów o cechach Twojego produktu, których nie posiadają konkurencyjne preparaty.

Praktyczne treści dla farmaceutów

Wiemy, czego potrzebują farmaceuci, dlatego przygotujemy materiały, które będą odpowiedzią na te potrzeby.

Obecność w aktywnych portalach i mediach

Działania promocyjne prowadzimy w różnorodnych portalach i mediach, które tętnią życiem i mają zaangażowanych odbiorców.

Komunikacja dostosowana do potrzeb farmaceutów

Wykorzystujemy różne kanały komunikacji i formaty treści, dopasowane do różnorodnych grup pracowników aptek.

Szerokie dotarcie do farmaceutów

Skupiamy się na tym, by osiągnąć jak największy zasięg. W tym celu wykorzystujemy liczne kanały, do których farmaceuci mają zaufanie.

Porozmawiajmy o tym, jak na nowo spojrzeć na Twoją obecność na rynku

strona 3PG grafiki (9)
Poznaj to, co nas wyróżnia

Sprawdź, czemu wybierają nas klienci

Poznaj nasz punkt widzenia

Blog

Czym jest metodologia ACRA?

Wiedza na temat produktu ma największy wpływ na rekomendacje pacjentowi. Skuteczna edukacja HCP wymaga dobrego zrozumienia ich potrzeb i motywacji. …

Czytaj →

Weryfikacja skuteczności sprawdzana w badaniu – realnie sprawdzamy, czy przekonaliśmy farmaceutów

Współpracując z naszymi klientami, szczególnie dbamy o to, by zapewnić im realne i dokładne wyniki przeprowadzanych kampanii. Dlatego też za …

Czytaj →

Współpraca z działem naukowym – czyli stała kontrola nad redakcją treści

Jako firma jesteśmy obecni na rynku już od lat, dzięki czemu posiadamy duże doświadczenie w uzgadnianiu merytorycznych aspektów kampanii z …

Czytaj →

Marketing edukacyjny – postaw na współczesne podejście

Co zrobić, by zwiększyć market share swojego produktu? Jak sprawić, by więcej farmaceutów polecało Twój produkt w aptece? Aż 84,4% …

Czytaj →

Jak zarządzamy wiedzą w 3PG?

Jeżeli organizacja byłaby domem, to wiedza byłaby fundamentem Każda organizacja musi wyposażyć pracownika w wiele elementów, a najważniejszym z nich …

Czytaj →

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat.

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca w swoim portfolio produkty o …

Czytaj →
Przewiń do góry