fbpx

Kampania produktowa

Zbuduj silny brand w świadomości farmaceutów.

ZAUFALI NAM M.IN.
ZAUFALI NAM M.IN.

Jakie korzyści z tej usługi czerpią nasi klienci?

Korzyści

Szerokie dotarcie do farmaceutów

Prowadząc kampanię skupiamy się na osiągnięciu jak największego zasięgu. Cel ten realizujemy poprzez tworzenie różnorodnych treści dla wielu grup farmaceutów.

Angażujące treści dla farmaceutów

Dostarczamy farmaceutom angażujących i merytorycznych treści, które sprawiają, że chętnie rekomendują Twój produkt.

Zmiany potwierdzone w badaniu

Prowadzimy badania CAWI przed rozpoczęciem i po zakończeniu kampanii, które pozwalają ocenić jej efekty i wzrost przekonania do produktu wśród farmaceutów.

Dowiedz się wiedzęcej o usłudze

Kampania produktowa

Kampania produktowa to zespół działań promujących produkt, dzięki którym farmaceuci poznają produkt, dowiadują się, dlaczego warto wybrać dany preparat oraz otrzymują komplet narzędzi, aby móc skutecznie rekomendować produkt w aptece (komu, kiedy i w jaki sposób). Komplet tych działań wpływa na zwiększenie jakości i częstotliwości rekomendacji produktu w aptekach. 

Kampania produktowa budowana jest z wykorzystaniem autorskiej metodologii ACRA. W trakcie opracowywania strategii określamy wskaźniki ACRA, które identyfikuje aktualne umiejętności rekomendacji farmaceutów oraz ich przekonanie do skuteczności i bezpieczeństwa produktu. To dla nas baza do określenia najbardziej skutecznych strategii.

Kampanię przygotowujemy z wykorzystaniem wielu kanałów (omnichannel marketing) oraz różnorodnych formatów treści (tekstowe, wideo, case study, algorytmy postępowania, porównania preparatów itp).

Poznaj cechy naszej usługi

Cechy

Twój brand na pierwszym miejscu

Przeprowadzimy promocję produktu tak, by zbudować jego jak największą świadomość wśród farmaceutów.

Uwypuklenie przewagi konkurencyjnej

Uświadomimy farmaceutów o cechach Twojego produktu, których nie posiadają konkurencyjne preparaty.

Praktyczne treści dla farmaceutów

Wiemy, czego potrzebują farmaceuci, dlatego przygotujemy materiały, które będą odpowiedzią na te potrzeby.

Obecność w aktywnych portalach i mediach

Działania promocyjne prowadzimy w różnorodnych portalach i mediach, które tętnią życiem i mają zaangażowanych odbiorców.

Komunikacja dostosowana do potrzeb farmaceutów

Wykorzystujemy różne kanały komunikacji i formaty treści, dopasowane do różnorodnych grup pracowników aptek.

Szerokie dotarcie do farmaceutów

Skupiamy się na tym, by osiągnąć jak największy zasięg. W tym celu wykorzystujemy liczne kanały, do których farmaceuci mają zaufanie.

Porozmawiajmy o tym, jak na nowo spojrzeć na Twoją obecność na rynku

strona 3PG grafiki (9)
Poznaj to, co nas wyróżnia

Sprawdź, czemu wybierają nas klienci

Poznaj nasz punkt widzenia

Blog

Jakie pytania zadajemy podczas badania ACR+A

Co osiągniesz dzięki metodologii ACR+A? Metodologia ACR+A to sposób tworzenia kampanii produktowej, który umożliwia osiągnięcie bardziej świadomej i celowej komunikacji ...
Czytaj →

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, ...
Czytaj →

Co motywuje farmaceutę do edukowania się?

Wiedza potrzebna w codziennej pracy w aptece jest bardzo obszerna i nieustannie ulega zmianom. Wielu pracowników aptek doskonale zdaje sobie ...
Czytaj →

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca w swoim portfolio produkty o ...
Czytaj →