Gotowe treści dla farmaceutów

Opracujemy dla Ciebie merytoryczne i edukacyjne treści, skierowane do farmaceutów.

strona 3PG grafiki (5)
ZAUFALI NAM M.IN.
ZAUFALI NAM M.IN.

Jakie korzyści z tej usługi czerpią nasi klienci?

Korzyści

kampania omnichannel

Jakość treści według standardu PCS

Materiały tworzymy w oparciu o autorski system certyfikacji treści farmaceutycznych. Nasze opracowania są wiarygodne i zweryfikowane pod względem merytorycznym i językowym.

Stały kontakt z działem naukowym

Posiadamy własny dział naukowy, złożony z redaktorów wyspecjalizowanych w tworzeniu treści dla pracowników aptek. Gwarantujemy możliwość stałego kontaktu z przedstawicielem działu.

Treści dostosowane do potrzeb farmaceutów

Od lat tworzymy treści dla aktywnych zawodowo farmaceutów, którzy darzą nas zaufaniem. Doskonale znamy ich potrzeby i wiemy, co im zaoferować, by przekonać ich do Twojego produktu.

Dowiedz się wiedzęcej o usłudze

Gotowe treści dla farmaceutów

Farmaceuci na co dzień edukują pacjentów w aptekach. Dając im wartościową wiedzę, której szukają, zyskujesz ambasadorów swojego produktu, którzy będą polecać go w aptekach. Jako firma jesteśmy obecni na rynku już od lat, dzięki czemu posiadamy duże doświadczenie w dystrybucji merytorycznych materiałów edukacyjnych dla pracowników aptek. Wypracowaliśmy wewnętrzny proces tworzenia i weryfikowania tworzonych treści, dzięki czemu przygotowywane przez nas materiały charakteryzują się najwyższą jakością.

Posiadamy własny dział naukowy, złożony ze stałych redaktorów specjalizujących się w tworzeniu treści dla pracowników aptek. Nie korzystamy z usług zewnętrznych copywriterów, którzy piszą masowe treści dla portali o zdrowiu i urodzie. Materiały, które tworzymy powstają, dzięki pracy wyspecjalizowanych ekspertów, działających w branży od lat. Nad całą redakcją stałą kontrolę sprawuje Dyrektor ds. naukowych 3PG – mgr farm. Konrad Tuszyński, z którym jesteś w stałym kontakcie podczas współpracy.

Poznaj cechy naszej usługi

Cechy

Wiedza oparta o EBM

Otrzymujesz treści oparte o Evidence Based Medicine. Masz pewność, że korzystasz z wiarygodnych dowodów naukowych.

Współpraca z działem naukowym

Masz pewność, że nad jakością tworzonych treści czuwa wyspecjalizowany dział naukowy, z którym masz stały kontakt.

Eksperci z różnych dziedzin

Tworzenie treści wspierają eksperci ze świata medycyny i prawa, którzy wzbogacają je o swoją wiedzę i doświadczenie.

Wyspecjalizowany zespół redaktorów

Materiały tworzą redaktorzy, specjalizujących się w tworzeniu treści dla pracowników aptek. Nie korzystamy z usług zewnętrznych copywriterów.

Standard tworzenia treści

Wypracowaliśmy własny standard procesu tworzenia i weryfikacji treści, zarówno pod względem merytorycznym, jak i językowym.

Odpowiedź na potrzeby farmaceutów

Przez lata tworzenia materiałów dla farmaceutów, doskonale znamy ich potrzeby i wiemy, jak na nie odpowiedzieć.

Porozmawiajmy o tym, jak na nowo spojrzeć na Twoją obecność na rynku

strona 3PG grafiki (9)
opracowywanych typów treści
0 +
Zrealizowanych projektów tworzenia treści
0 +
Liczba farmaceutów, do których dotarły nasze treści
0 +
Poznaj to, co nas wyróżnia

Sprawdź, czemu wybierają nas klienci

Poznaj nasz punkt widzenia

Blog

Jakie pytania zadajemy podczas badania ACR+A

Co osiągniesz dzięki metodologii ACR+A? Metodologia ACR+A to sposób tworzenia kampanii produktowej, który umożliwia osiągnięcie bardziej świadomej i celowej komunikacji ...
Czytaj →

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, ...
Czytaj →

Co motywuje farmaceutę do edukowania się?

Wiedza potrzebna w codziennej pracy w aptece jest bardzo obszerna i nieustannie ulega zmianom. Wielu pracowników aptek doskonale zdaje sobie ...
Czytaj →

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca w swoim portfolio produkty o ...
Czytaj →