fbpx

Ekspozycja
w produktach Wydawnictwa Farmaceutycznego

Niestandardowa i skuteczna metoda dotarcia do farmaceutów.

ZAUFALI NAM M.IN.
ZAUFALI NAM M.IN.

Jakie korzyści z tej usługi czerpią nasi klienci?

Korzyści

Oszczędzasz czas, wykorzystując istniejące materiały

Nie musisz tworzyć żadnych dodatkowych materiałów, bo korzystasz z treści, które przygotowaliśmy. Dzięki temu nie tylko oszczędzasz swój czas, ale również szybciej realizujesz projekt.

Korzystasz z zaufania farmaceutów, budowanego przez lata

Promując produkt, docierasz do dużej grupy aktywnych zawodowo farmaceutów. Korzystasz z ich zaufania, które mają do naszych kanałów, budowanego od 2017 roku.

Promujesz produkt poprzez niestandardowy format materiałów

Promując produkt, oferujesz farmaceutom niestandardowe, ciekawe materiały. Szybciej przekonasz ich do siebie, dając im wiedzę, a nie kolejny gadżet z reklamą.

Dowiedz się wiedzęcej o usłudze

Ekspozycja w produktach
Wydawnictwa Farmaceutycznego

Wydawnictwo Farmaceutyczne powstało w 2017 roku w odpowiedzi na brak aktualnych, wiarygodnych i jednocześnie przystępnych źródeł wiedzy farmaceutycznej. Korzystając z możliwości ekspozycji Twojej marki w produktach Wydawnictwa, korzystasz z zaufania farmaceutów zbudowanego na przestrzeni lat.

Treści są przygotowywane przez zespół redaktorów specjalizujących się w przeglądach literatury naukowej, dlatego zawarte w nich informacje bazują na najbardziej wiarygodnych źródłach. Każda publikacja Wydawnictwa Farmaceutycznego jest także konsultowana z praktykującymi lekarzami, farmaceutami i przedstawicielami innych zawodów medycznych. Dzięki temu promujesz swój preparat w niestandardowej formie, która odpowiada na potrzeby farmaceutów. Dostarczasz im wartościową i merytoryczną wiedzę, jednocześnie budując w nich świadomość Twojego produktu.

Poznaj cechy naszej usługi

Cechy

Gotowe, opracowane treści

Korzystasz z materiałów, które zostały już opracowane i przygotowane. Nie wkładasz w promocję dodatkowej pracy.

Wiedza oparta o EBM

Otrzymujesz treści oparte o Evidence Based Medicine. Masz pewność, że korzystasz z wiarygodnych dowodów naukowych.

Zaufanie farmaceutów

Promujesz swój produkt do aktywnych zawodowo farmaceutów, poprzez kanały, które darzą zaufaniem od lat.

Ponad 70 tytułów

Otrzymujesz wybór ponad 70 tytułów, w których możesz promować swój produkt. Samodzielnie wybierzesz kontekst promocji.

Niestandardowa forma promocji

Zamiast typowych gadżetów, promujesz produkt, oferując wartościowe materiały i wiedzę.

Współpraca z działem naukowym

Masz pewność, że nad jakością tworzonych treści czuwa wyspecjalizowany dział naukowy, z którym masz stały kontakt.

Porozmawiajmy o tym, jak na nowo spojrzeć na Twoją obecność na rynku

opracowywanych typów treści
0 +
Zrealizowanych projektów tworzenia treści
0 +
Liczba farmaceutów, do których dotarły nasze treści
0 +
Poznaj to, co nas wyróżnia

Sprawdź, czemu wybierają nas klienci

Poznaj nasz punkt widzenia

Blog

36% farmaceutów uważa, że nie otrzymują odpowiedniej wiedzy na temat produktów od Przedstawicieli – Dane 3PG

Wizyty Przedstawicieli w aptekach nie zawsze przynoszą pożądane efekty. Odpowiednie przygotowanie z zakresu wiedzy produktowej jest kluczem do dodarcia do farmaceuty.
Czytaj →
Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? - 3PG - wyjaśnia

Czy przedstawiciel może być partnerem w rozmowie z farmaceutą? – 3PG wyjaśnia

Wizyty przedstawicielskie to istotny element promocji produktu. Ale czy takie działanie jest skuteczne? Co zrobić, aby farmaceuta chciał dowiedzieć się czegoś więcej? Czy przedstawiciel farmaceutyczny ...
Czytaj →

7 zasad, które gwarantują sukces kampanii

Oczekiwania farmaceutów a komunikacja marketingowa producentów 84% farmaceutów zadeklarowało, że to wiedza na temat produktu ma największy wpływ na to, ...
Czytaj →

Co motywuje farmaceutę do edukowania się?

Wiedza potrzebna w codziennej pracy w aptece jest bardzo obszerna i nieustannie ulega zmianom. Wielu pracowników aptek doskonale zdaje sobie ...
Czytaj →

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca w swoim portfolio produkty o ...
Czytaj →

Marketing edukacyjny – postaw na współczesne podejście

Co zrobić, by zwiększyć market share swojego produktu? Jak sprawić, by więcej farmaceutów polecało Twój produkt w aptece? Aż 84,4% ...
Czytaj →