fbpx

case study

Szkolenie dla przedstawicieli producenta żelu stomatologicznego

o kliencie

Producent żelu stomatologicznego dla dzieci i dorosłych

Produktem omawianym na szkoleniu był żel stomatologiczny działający przeciwzapalnie, przeciwbólowo i miejscowo odkażająco do stosowania w jamie ustnej. Żel stosuje się w stanach zapalnych błony śluzowej jamy ustnej, zapaleniach dziąseł czy chorobach przyzębia.

Wyzwanie

Nawiązanie partnerskiej relacji z farmaceutą przez przedstawicieli

Przedstawiciele firmy farmaceutycznej mieli problem z nawiązaniem relacji z farmaceutą. Ulegali wyuczonym schematom będąc jednocześnie zamknięci na wątpliwości pracowników aptek.

Dodatkowym wyzwaniem było zwrócenie uwagi przedstawicieli na zbyt „akwizytorski” ton rozmowy, jaki stosowali. Wprowadzenie tych zmian było kluczowe do uznania przedstawiciela za partnera do rozmowy.

Rozwiązanie

Przeprowadzenie szkolenia dla przedstawicieli

Zaproponowanym rozwiązaniem było przeprowadzenie szkolenia przedstawicieli, by nauczyć ich, w jaki sposób rozmawiać z farmaceutą i nawiązać z nimi partnerską rozmowę. Szkolenie miało za zadanie wspomóc przedstawiciela w komunikacji z pracownikami aptek.

Proces

Proces przygotowania szkolenia

Proces przygotowania szkolenia obejmował zapoznanie się z materiałami wideo na temat schorzenia oraz tabelą porównującą preparaty konkurencji we własnym zakresie przez przedstawicieli firmy farmaceutycznej. Następnie przeprowadzony został wykład wraz z sekcją ćwiczeniową. Zostały także omówione wątpliwości farmaceutów.

Dodatkowo przeprowadzony został Quiz, który pozwala na zweryfikowanie zdobytej wiedzy i jej utrwalenie. Przedstawiciele wykorzystują zdobytą wiedzę podczas omawianych case study farmaceutów posiadających różny poziom wiedzy na temat każdego produktu. Szkolenie zostało zakończone podsumowaniem, a w ramach utrwalenia wiedzy zostały przesłane nagrania podsumowujące. 

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Szkolenie nastawione na zmianę postaw

Prowadzone przez nas szkolenia mają na celu przede wszystkim wpłynąć na zmianę postaw przedstawicieli, którzy będą w lepszy sposób postrzegani przez farmaceutów i nauczą się, w jaki sposób się z nimi komunikować. Oparte są przede wszystkim na nauce komunikacji i utrwaleniu w przedstawicielu postawy, która będzie niosła ze sobą pozytywny odbiór pracowników aptek.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Praktyczny wymiar szkolenia

Szkolenia oparte są na praktycznych przykładach oraz sytuacjach, z którymi przedstawiciel może spotkać się podczas wizyty w aptece. Scenki podczas szkoleń odgrywane są z udziałem farmaceutów, dzięki czemu przedstawiciel może w naturalnym środowisku sprawdzić nabyte umiejętności i otrzymać feedback od specjalisty.

REZULTAT

Utrwalenie pozytywnego wizerunku marek

Opracowane materiały oraz szkolenia z dwóch nowych preparatów linii klienta pozwoliły podnieść poziom wiedzy przedstawicieli farmaceutycznych o tych produktach. Przedstawiciele nabyli wiedzę, którą dowiedzieli się, jak przekazać farmaceucie, by ten wiedział komu i w jaki sposób rekomendować produkt. 

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów. ​

strona-3PG-grafiki-9-3.png
Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Więcej

Poznaj pozostałe case study naszych klientów

Case study – Kampania dla leku probiotycznego

Czytaj →

Case study – Program edukacyjny dla leku z wysoką zawartością magnezu​

Czytaj →

Case study – Kampania omnichannel dla leku przeciwbólowego

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top