fbpx

case study

Nakład podręczników dla producenta żywności specjalistycznej

o kliencie

Twórca produktów żywieniowych

Klientem jest firma zajmująca się opieką żywieniową, będąca podmiotem należącym do międzynarodowego przedsiębiorstwa żywieniowego. Firma posiada w portfolio wiele preparatów wspomagających dietę i rozwój żywieniowy dzieci i dorosłych. Specjalizuje się w produktach leczniczych i odżywkach dla niemowląt oraz żywieniu medycznym.

 

Wyzwanie

Promocja wielu produktów w jednym podręczniku

Firma posiada szerokie portfolio produktów żywieniowych. Wyzwaniem było zaprezentowanie  wszystkich produktów firmy w jednym podręczniku z jednoczesnym wskazaniem właściwości poszczególnych preparatów. Zależało nam na stworzeniu materiału edukacyjnego, który jednocześnie zawierałby porównanie kilku preparatów, ale jednocześnie był obszernym zbiorem wiedzy na temat choroby. 

Rozwiązanie

Reklama w podręczniku Wydawnictwa Farmaceutycznego

Naszą rekomendacją był zakup nakładu podręcznika Pacjent onkologiczny z perspektywy farmaceuty, który następnie mógłby zostać oklejony reklamą produktu. Podręcznik stanowi wartościowy i długotrwały prezent dla farmaceuty. Dodatkowo w książce został umieszczony rozdział poświęcony porównaniu różnych preparatów odżywczych, w tym produktów firmy.

Wydawnictwo Farmaceutyczne cieszy się ogromnym zaufaniem wśród farmaceutów. Materiał reklamowy w formie podręcznika to długotrwała forma promocji i jednocześnie cenne źródło wiedzy.

Proces

Proces tworzenia podręcznika

Firma dokonała zakupu nakładu podręcznika Pacjent
onkologiczny z perspektywy farmaceuty,
który następnie został oklejony
naklejką producenta. Reklama została przygotowana przez firmę i dotyczyła jednego z produktów marki – napoju proteinowego. 

Podręcznik zawierał także porównanie preparatów odżywczych dla pacjentów onkologicznych co stanowiło doskonałe dopełnienie reklamy. 

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Reklama produktu w postaci widocznej naklejki

Podręcznik został oklejony reklamą marki oraz produktu. Dzięki temu farmaceuci nawet po upływie dłuższego czasu od otrzymania upominku, sięgając po podręcznik, wiedzieli od kogo otrzymali wartościowy prezent edukacyjny. Firma zyskała materiał marketingowy z długim terminem ważności i jednocześnie wzmocniła swój wizerunek.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Wspomnienie produktów w treści książki

Wydawnictwo Farmaceutyczne to pierwsze w Polsce wydawnictwo skierowane bezpośrednio do pracowników aptek, cieszące się dużym zaufaniem wśród farmaceutów. Treści zawarte w podręcznikach są obiektywne, tworzone przez farmaceutów praktyków, w języku przystępnym dla odbiorców treści. Publikacja porównania preparatów firmy w podręczniku stanowiła dodatkowe wyróżnienie, ponieważ produkty znalazły się na liście polecanych preparatów żywieniowych dla pacjentów onkologicznych.

REZULTAT

Utrwalenie pozytywnego wizerunku marek

Rezultatem poczynionych działań było wyposażenie pracowników aptek podczas wizyt przedstawicielskich w wysokiej jakości materiały edukacyjne wraz z widoczną reklamą sponsora. Dodatkowo wpływ na postrzeganie marki w oczach farmaceutów i promocja wszystkich wymienionych produktów.

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów. ​

strona-3PG-grafiki-9-3.png
Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Więcej

Poznaj pozostałe case study naszych klientów

Case study – Kampania omnichannel dla leku przeciwbólowego

Czytaj →

Case study – Program edukacyjny dla leku z wysoką zawartością magnezu​

Czytaj →

Case study – Nakład podręczników dla sieci aptek

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top