fbpx

case study

Nakład podręczników dla polskiej sieci aptek

o kliencie

Polska sieć aptek o ugruntowanej pozycji na rynku

Polska sieć aptek zgłosiła zainteresowanie zamówieniem podręczników na temat Vademecum Farmaceutyczne Ból z perspektywy farmaceuty. Sieci zależało  na wyposażeniu farmaceutycznych biblioteczek w swoich punktach oraz wsparciu pracowników w codziennej pracy.

Wyzwanie

Promocja wielu produktów w jednym podręczniku

Wyzwaniem, z jakim musieliśmy się zmierzyć, było uzupełnienie farmaceutycznych biblioteczek sieci, posiadając jednocześnie ograniczenia budżetowe. Naszym oraz klienta celem było dostarczenie cennych źródeł wiedzy pracownikom aptek. 

Rozwiązanie

Stworzenie projektu Zeszyty apteczne

Zaproponowanym rozwiązaniem był zakup wybranego podręcznika zawierającego reklamy firm farmaceutycznych. Książka zawierała reklamę graficzną leku stosowanego w leczeniu objawów zespołu jelita drażliwego oraz reklamę w formie tekstowej – „Miejsce *** w leczeniu bólu na tle innych NLPZ” autorstwa dr n. med. Agnieszki Sekowskiej.

Dzięki umieszczeniu reklam w podręczniku, przy niezmienionej treści i wartości edukacyjnej, sieć aptek miała możliwość wyposażenia aptek w materiały edukacyjne niezbędne podczas pracy za pierwszym stołem. 

Proces

Proces tworzenia podręcznika

Sieć aptek dokonała zakupu Vademecum wraz z reklamami w formie graficznej i w formie tekstowej odróżniającej się od treści książki. Na okładce widniało oznaczenie „Dodruk dla: LOGO_FIRMY.” Każdy zamówiony nakład został dostarczony we wskazane miejsce odbioru. 

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Reklama graficzna pomiędzy treściami podręcznika

Zawartość podręcznika wzbogacona o wizualną prezentację produktu wpłynęła zarówno na korzyść firmy, której reklama znalazła się w materiałach edukacyjnych pracowników sieci, jak i samej sieci, która otrzymała możliwość zakupu podręcznika w niższej cenie. Dzięki temu farmaceuci pamiętają od kogo otrzymali merytoryczny prezent w postaci podręcznika a firma wzmacnia wizerunek marki.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Reklama tekstowa w dedykowanym nakładzie

Podręczniki Wydawnictwa Farmaceutycznego cieszą się aprobatą zarówno sieci aptecznych, jak i farmaceutów. Niezależnie od współpracy z firmą materiał edukacyjny jest w pełni obiektywny, a reklama w formie tekstowej stanowi uzupełnienie informacji na temat leku i schorzenia omawianego w podręczniku.

Wsparcie sieci aptek połączone z działaniami promocyjnymi opartymi na zawarciu reklamy w formie tekstowej w podręczniku buduje wizerunek marki, ale też omawianego produktu.

REZULTAT

Wyposażenie farmaceutycznych biblioteczek

Sieć aptek wyposażyła swoje biblioteczki w materiały niezbędne farmaceutom do codziennej pracy oraz wspierające ich rozwój. Reklamy pozwoliły na obniżenie kosztów, jakie musiałaby ponieść musiała sieć, a firma zyskała zarówno przestrzeń reklamową, jak i w oczach farmaceutów wizerunkową. 

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów. ​

strona-3PG-grafiki-9-3.png
Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Więcej

Poznaj pozostałe case study naszych klientów

Case study – Kampania omnichannel dla leku przeciwbólowego

Czytaj →

Case study – Szkolenie dla przedstawicieli producenta żelu stomatologicznego

Czytaj →

Case study – Dedykowany nakład podręcznika dla firmy farmaceutycznej

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top