fbpx

case study

Nakład podręczników dla producenta leków przeciwbólowych

o kliencie

Twórca leków przeciwbólowych

Portfolio marki jest bardzo szerokie i obejmuje leki z różnych obszarów. Plan promocji obejmował grupę czterech produktów o działaniu przeciwbólowym, do których należały:

  1. produkt leczniczy do krótkotrwałego stosowania
  2. lek przeciwbólowy i przeciwzapalny występujący w kilku różnych postaciach
  3. lek o działaniu przeciwbólowym, przeciwzapalnym oraz przeciwgorączkowym
  4. produkt leczniczy zwalczający lekki i umiarkowany ból różnego pochodzenia, m.in. ból głowy, bóle mięśniowe, bóle kostno-stawowe

Wyzwanie

Promocja wielu produktów w jednym podręczniku

Marki firmy są znane farmaceutom oraz pacjentom. Głównym wyzwaniem, z jakim musieliśmy się zmierzyć była promocja wszystkich produktów firmy w jednym podręczniku przy jednoczesnym zachowaniu pełnej wiarygodności treści i uniknięcia wrażenia stworzenia tzw. gazetki reklamowej. 

Rozwiązanie

Stworzenie projektu Zeszyty apteczne

Proponowanym rozwiązaniem był zakup podręczników Zeszyty Apteczne – Ból z perspektywy farmaceuty. Podręcznik zawierał reklamy graficzne produktów oraz skrócone informacje o lekach, co stanowiło zarówno promocyjny aspekt, jak i edukacyjny. 

Wydawnictwo Farmaceutyczne cieszy się ogromnym zaufaniem wśród farmaceutów z uwagi na wysokiej jakości merytoryczne treści. Podręcznik został przekazany przedstawicielom, którzy dystrybuowali książki w czasie wizyt przedstawicielskich jednocześnie przekazując do aptek materiał marketingowy niezbędny podczas codziennej pracy.

Proces

Proces tworzenia podręcznika

Firma dokonała zakupu dedykowanego nakładu oraz uwzględniła z nami miejsce reklam, oraz sposób ich dostarczenia. Treść podręcznika wraz z gotowymi materiałami reklamowymi została przekazana do akceptacji firmie i jej działowi naukowemu. Następnie wysłane zostały do akceptacji rozkładówki (kilka stron podręcznika z reklamą), dzięki czemu firma miała podgląd na ostateczną wersję podręcznika jeszcze przed jego wydrukiem. 

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Reklamy produktów w treści podręcznika

Zawartość podręcznika przepleciona została informacjami na temat leków oraz reklamami graficznymi produktów. Dzięki temu farmaceuci mieli możliwość zapoznania się z informacjami na temat produktów marki i jednocześnie utrwalony został ich wizerunek w umysłach czytelników.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Wysokiej jakości reklamy graficzne

Podręczniki Wydawnictwa Farmaceutycznego docierają do pracowników aptek w całej Polsce. Cieszą się zaufaniem wśród farmaceutów i aprobatą firm farmaceutycznych.

Wykorzystanie reklam graficznych przeplatających merytoryczne treści pozwoliło na utrwalenie wizerunku marki i produktów. Wizualne przedstawienie produktu wpływa na jego odbiór i pozwala na jeszcze lepsze zapamiętanie informacji zawartych pomiędzy rozdziałami.

REZULTAT

Wzmocnienie wizerunku marki jako dbającej o farmaceutów

W rezultacie firma otrzymała materiały, które zostały rozdysponowane podczas wizyt przedstawicielskich i przyczyniły się do wzmocnienia wizerunku marki, jako dbającej o edukacje farmaceutów. Reklama zamieszczona w książce jest produktem o długim terminie ważności i w przeciwieństwie do klasycznych materiałów reklamowych takich jak broszury, pozostaje w aptece na dłużej, co dodatkowo wpłynęło na korzyść firmy farmaceutycznej.

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów. ​

strona-3PG-grafiki-9-3.png
Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Więcej

Poznaj pozostałe case study naszych klientów

Case study – Wdrożenie usługi Przeglądu domowej apteczki dla sieci aptek

Czytaj →

Case study – Wzbogacenie współpracy z sieciami aptek

Czytaj →

Case study – Kampania leku na przeziębienie

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top