fbpx

case study

Interaktywne szkolenie dla twórcy cyklów spotkań dla farmaceutów

o kliencie

Twórca cyklu spotkań dla farmaceutów

Klient poszukiwał nowych sposobów przekazania wiedzy na temat substancji, które zawarte były w preparatach marki podczas cyklu spotkań z farmaceutami w 3 miastach w Polsce. Klientowi zależało, aby substancje te zostały omówione w kontekście opieki farmaceutycznej.

Wyzwanie

Zaktywizowanie farmaceutów podczas wydarzenia

Głównym wyzwaniem dla klienta było:

  • Zbudowanie i utrzymanie wysokiego zainteresowania farmaceutów spotkaniem,
  • Przekazanie wiedzy farmaceutom na temat substancji zawartych w preparatach w atrakcyjny sposób,
  • Zweryfikowanie wśród farmaceutów przekazanej wiedzy podczas spotkania.

Rozwiązanie

Przeprowadzenie interaktywnego szkolenia

Zaproponowanym rozwiązaniem było przeprowadzenie interaktywnego szkolenia z głosowaniem przez farmaceutów, w którego trakcie zostały przedstawione 3 przypadki. Na każdy przypadek składał się wstęp teoretyczny, interaktywna scenka w aptece oraz kompleksowe omówienie przypadkuPrzewidzianą dodatkową formą aktywizacji była nagroda dla 3 najlepszych osób, które wygrały zestaw podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego.

Proces

Proces przygotowania interaktywnego case study

Koncepcja przygotowana przez 3PG  obejmowała program interaktywnych case study z prezentacją nagrań różnych sytuacji z apteki, związanych z umiejętnym i nieumiejętnym wywiadem prowadzonym przez personel apteki.

  • Pierwsze szkolenie z cyklu odbyło się 19 listopada w Krakowie, w hotelu Qubus przy ulicy Nadwiślańskiej 6.
  • Kolejne warsztaty zostały przeprowadzone tydzień później, 26 listopada w Warszawie, w hotelu Sound Garden na ulicy Żwirki i Wigury 18. 
  • Ostatni warsztat odbył się 3 grudnia w Gdańsku, w Filharmonii Bałtyckiej przy ulicy Ołowianka 1.

Szkolenie aktywizowało farmaceutów biorących w nim udział poprzez głosowanie przy użyciu urządzeń mobilnych. Tematyka wykładów była absorbująca i nastawiona na pomoc farmaceutom podczas codziennej pracy.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Interaktywna forma szkolenia

Szkolenia organizowane w formie aktywizacyjnej farmaceutów przyczyniają się do lepszego utrwalenia informacji w umysłach farmaceutów. Szkolenie cechuje się większą atrakcyjnością, a informacje w nim zawarte chętniej przyswajane są przez farmaceutów.

Interaktywna formuła cieszy się aprobatą pracowników aptek, którzy chętnie uczestniczą w omawianym case study. Jest to atrakcyjna alternatywa dla klasycznego wykładu.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Aktywizacja farmaceutów

Głosowanie przy użyciu urządzeń mobilnych jest dodatkową formą zaktywizowania pracowników aptek, którzy czują się częścią szkolenia i mają możliwość wykazania się podczas jego trwania. Dodatkowa zachęta do uczestniczenia w quizie w postaci atrakcyjnych nagród przygotowanych przez Wydawnictwo farmaceutyczne przyczyniła się do zbudowania pozytywnego wizerunku firmy dbającej o farmaceutów.

REZULTAT

Utrwalenie wiedzy produktowej w umysłach farmaceutów.

Rezultatem przeprowadzonych szkoleń była edukacja farmaceutów przybyłych na wydarzenie oraz utrwalenie wiedzy produktowej.

Aktywna forma wykładu, oparta na prawdziwych przykładach z apteki pozwoliła na jeszcze lepsze omówienie substancji zawartych w wybranych preparatach.

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów. ​

strona-3PG-grafiki-9-3.png
Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Więcej

Poznaj pozostałe case study naszych klientów

Case study – Szkolenie dla przedstawicieli w formie online ​

Czytaj →

Case study – Program edukacyjny dla leku z wysoką zawartością magnezu​

Czytaj →

Case study – Nakład podręczników dla producenta leków przeciwbólowych

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top