fbpx

case study

Reklama displayowa aerozolu na skórę do odkażania

o kliencie

Firma poszukująca możliwości utrwalenia wizerunku produktu

Firma szukała narzędzia, które przyczyniłoby się do utrwalenia promowanego komunikatu wśród farmaceutów. Miała świadomość silnej konkurencji w tej kategorii, dlatego też zależało jej przede wszystkim na utrwaleniu wizerunku produktu, wskazań do stosowania produktu oraz jego głównych zastosowań.  

Wyzwanie

Zwiększenie świadomości produktowej

Do głównych wyzwań, z którymi musieliśmy się zmierzyć w ramach promocji produktu, należały:

  • Wybór narzędzia, które zapewniłby szerokie dotarcie z komunikatem do farmaceutów
  • Zwiększenie świadomości produktowej wśród farmaceutów i zwiększenie rozpoznawalności produktu wśród farmaceutów

Rozwiązanie

Kampania bannerowa z gwarantowanym zasięgiem

Naszą rekomendacją było zaplanowanie oraz stworzenie kampanii bannerowej. Celem podjętych działań było zwiększenie świadomości marki wśród farmaceutów. Bannery miały mieć charakter informacyjny i nie kierować do żadnej konkretnej strony. Kampania bannerowa o zasięgu gwarantowanym 90 000 impresji to świetne rozwiązanie wykorzystywane w celu utrwalenia informacji produktowych. 

Proces

Przygotowanie reklamy graficznej

Proces przygotowania reklamy display zakładał:

  • opracowanie przez dział graficzny projektów grafik oraz umieszczonych na nich komunikatów i zaakceptowanie grafik promujących produkt przez dział naukowy i marketingowy klienta
  • przeprowadzenie kampanii bannerowej, w ramach której umieszczone zostały bannery w różnych miejscach na portalu opieka.farm

Zwieńczeniem podjętych było przesłanie raportu podsumowującego kampanię do klienta. 

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Firma farmaceutyczna podejmując się współpracy z nami, w ramach kampanii bannerowej otrzymuje potwierdzenie skuteczności poprzez przedstawienie odpowiednich raportów i danych. Gwarantowany zasięg stanowi dla naszych klientów podstawę do szacowania późniejszych wyników kampanii.

Case study - główna grafika (5)
Case study - główna grafika (6)
Projekt bez tytułu (5) — kopia

Umieszczenie baneru na portalu skierowanym do farmaceutów dodatkowo wpływa na skuteczność dotarcia do wybranej grupy odbiorców. Produkt zyskuje na popularności, a jego wizerunek zostaje utrwalony.

REZULTAT

Bannery promujące produkt miały wygenerować gwarantowaną liczbę
90 000 impresji. W trakcie miesięcznej kampanii uzyskały 167 231 impresji, co daje 185% deklarowanego wyniku. Promowany produkt i komunikaty, zostały umieszczone na bannerze, dzięki czemu dotarły i wybrzmiały wśród farmaceutów. 

Case study - główna grafika (6)

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów. ​

strona-3PG-grafiki-9-3.png
Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Więcej

Poznaj pozostałe case study naszych klientów

Case study – Program edukacyjny dla leku z wysoką zawartością magnezu​

Czytaj →

Case study – Wzbogacenie współpracy z sieciami aptek

Czytaj →

Case study – Nakład podręczników dla producenta leków przeciwbólowych

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top