case study
Reklama displayowa aerozolu na skórę do odkażania

o kliencie
Firma poszukująca możliwości utrwalenia wizerunku produktu
Firma szukała narzędzia, które przyczyniłoby się do utrwalenia promowanego komunikatu wśród farmaceutów. Miała świadomość silnej konkurencji w tej kategorii, dlatego też zależało jej przede wszystkim na utrwaleniu wizerunku produktu, wskazań do stosowania produktu oraz jego głównych zastosowań.
Wyzwanie
Zwiększenie świadomości produktowej
Do głównych wyzwań, z którymi musieliśmy się zmierzyć w ramach promocji produktu, należały:
- Wybór narzędzia, które zapewniłby szerokie dotarcie z komunikatem do farmaceutów
- Zwiększenie świadomości produktowej wśród farmaceutów i zwiększenie rozpoznawalności produktu wśród farmaceutów
Rozwiązanie
Kampania bannerowa z gwarantowanym zasięgiem
Naszą rekomendacją było zaplanowanie oraz stworzenie kampanii bannerowej. Celem podjętych działań było zwiększenie świadomości marki wśród farmaceutów. Bannery miały mieć charakter informacyjny i nie kierować do żadnej konkretnej strony. Kampania bannerowa o zasięgu gwarantowanym 90 000 impresji to świetne rozwiązanie wykorzystywane w celu utrwalenia informacji produktowych.
Proces
Przygotowanie reklamy graficznej
Proces przygotowania reklamy display zakładał:
- opracowanie przez dział graficzny projektów grafik oraz umieszczonych na nich komunikatów i zaakceptowanie grafik promujących produkt przez dział naukowy i marketingowy klienta
- przeprowadzenie kampanii bannerowej, w ramach której umieszczone zostały bannery w różnych miejscach na portalu opieka.farm
Zwieńczeniem podjętych było przesłanie raportu podsumowującego kampanię do klienta.

Firma farmaceutyczna podejmując się współpracy z nami, w ramach kampanii bannerowej otrzymuje potwierdzenie skuteczności poprzez przedstawienie odpowiednich raportów i danych. Gwarantowany zasięg stanowi dla naszych klientów podstawę do szacowania późniejszych wyników kampanii.



Umieszczenie baneru na portalu skierowanym do farmaceutów dodatkowo wpływa na skuteczność dotarcia do wybranej grupy odbiorców. Produkt zyskuje na popularności, a jego wizerunek zostaje utrwalony.
REZULTAT
Bannery promujące produkt miały wygenerować gwarantowaną liczbę
90 000 impresji. W trakcie miesięcznej kampanii uzyskały 167 231 impresji, co daje 185% deklarowanego wyniku. Promowany produkt i komunikaty, zostały umieszczone na bannerze, dzięki czemu dotarły i wybrzmiały wśród farmaceutów.

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów.
