fbpx

case study

Kampania leku na przeziębienie

o produkcie

Lek na objawy przeziębienia i grypy

Klient poszukiwał działań mających na celu przypomnieć farmaceutom wiedzę na temat produktu. Lek ten był znanym, lecz rzadko rekomendowanym preparatem na przeziębienie. Materiały przygotowane w ramach kampanii klient chciał wykorzystać dodatkowo na wewnętrznej platformie marki.

Wyzwanie

Przekonanie farmaceutów do rekomendacji produktu

Wyzwaniem w dostarczonych materiałach było przekonanie farmaceutów, że produkt może być lekiem rekomendowanym w pierwszej kolejności pacjentom zgłaszającym pierwsze objawy przeziębienia i grypy.

Rozwiązanie

Materiały edukacyjne na wewnętrzną platformę

Naszą rekomendacją było dostarczenie materiałów, w których produkt zostanie zaprezentowany jako preparat pierwszego wyboru do leczenia pierwszych objawów przeziębienia. Materiały te miały za zadanie przekonać farmaceutów do rekomendacji leku oraz przekonać ich, że jest to słuszna rekomendacja. Do zaproponowanych przez nas formatów należały:

  • Artykuł Co na przeziębienie – Wyjaśniamy
  • Wideo Coś mnie bierze
  • Wideo Składniki leków – Wyjaśniamy
  • Szkolenie z wideo – Co przekazać pacjentowi?
  • Szkolenie z konkursem – Co musi wiedzieć farmaceuta?
  • Artykuł Ścieżka rekomendacji
  • W czym pseudoefedryna jest lepsza od fenylefryny? – Wyjaśniamy!

Proces

Proces materiałów edukacyjnych

Proces stworzenia kampanii obejmował przygotowanie materiałów wideo, artykułów oraz szkoleń przez redaktorów 3PG, farmaceutów praktyków. Następnie przekazanie scenariusza oraz gotowych materiałów do akceptacji dla klienta. Dział naukowy na tym etapie mógł wprowadzić uwagi lub dokonać akceptacji przesłanych materiałów. Po wprowadzeniu wszelkich uwag gotowa treść została przekazana klientowi i umieszczona na platformie.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Interesujące formaty przykuwające uwagę farmaceutów

3PG dysponujemy szerokim zakresem formatów, cieszących się ogromnym zainteresowanie wśród farmaceutów. Są to przede wszystkim formaty oparte na praktycznych przykładach omawiające sytuacje z apteki. Treści wykorzystane w kampanii pozwalają na poznanie przewag produktu nad konkurencyjnymi preparatami i zachęcają do podjęcia się przez farmaceutę jego rekomendacji.

Projekt bez tytułu (5) — kopia

Treści przydatne podczas pracy za pierwszym stołem

Tworzymy treści skupione na wartości użytkowej dla farmaceutów. Pracownik apteki otrzymuje materiał pełen przydanych informacji, które farmaceuta wykorzystuje w codziennej pracy. Treści tworzone przez 3PG ułatwiają rekomendację i wytypowanie sylwetki pacjenta, któremu pracownik apteki może polecić preparat.

REZULTAT

Odświeżenie wizerunku produktu w umysłach farmaceutów

Rezultatem podjętych działań było stworzenie materiałów edukacyjnych, które przyczyniły się do odświeżenia właściwości produktu w umysłach farmaceutów oraz utrwalenia sylwetki pacjenta, któremu produkt należy zarekomendować. Materiały edukacyjne pozwoliły na stworzenie wizerunku produktu będącego odpowiedzią na  pojawienie się pierwszych objawów przeziębienia i grypy. 

Porozmawiajmy o tym, jak możemy pomóc Ci zwiększyć rekomendację Twojego produktu wśród farmaceutów. ​

strona-3PG-grafiki-9-3.png
Szczególnie interesuje mnie:(wymagane)
Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Więcej

Poznaj pozostałe case study naszych klientów

Case study – Kampania dla leku probiotycznego

Czytaj →

Case study – Nakład podręczników dla producenta leków przeciwbólowych

Czytaj →

Case study – Materiały edukacyjne dla firmy tworzącej produkty na bazie miodu

Czytaj →

Subskrybuj newsletter #knowledgedelivered.

Zapisz się, by otrzymać darmowy dostęp do naszego autorskiego e-book'a - Dotarcie do farmaceutów. Zyskaj wiedzę, która daje przewagę w docieraniu do farmaceutów

Twoje imię(wymagane)
Zgoda(wymagane)
Scroll to Top