Nagranie z webinarium
Badaj, nie zgaduj. Znaczenie badań postrzegania produktu przez farmaceutów
Częstsze rekomendacje produktów pojawiają się wtedy, gdy komunikacja skierowana do farmaceutów jest skuteczna – czyli kończy się zakupem rekomendowanego produktu. Bez zrozumienia, jakich informacji farmaceuci potrzebują, aby pracować z preparatem lepiej, szybciej i łatwiej oraz jakie bariery powstrzymują ich przed rekomendowaniem produktu, nawet najlepsza kampania może okazać się nieskuteczna.
Rozwiązaniem są badania postrzegania produktu oraz analiza danych, które pomagają zrozumieć, jakie treści i komunikaty najlepiej trafiają do farmaceutów. Te kluczowe zagadnienia omówiliśmy podczas webinaru „Badaj, nie zgaduj – znaczenie badań postrzegania produktu przez farmaceutów”, który odbył się 29 października 2024 roku.
Jeśli nie mogłeś wziąć udziału w tym wydarzeniu, nic straconego! Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się:
- Jakie bariery rekomendacji najczęściej występują u farmaceutów?
- Jakie kategorie informacji są kluczowe, aby skutecznie wspierać farmaceutów?
- Jak efektywnie zarządzać budżetem, aby zwiększyć częstość rekomendacji Twojego produktu?
Obejrzyj nagranie już teraz i odkryj, jak lepiej wspierać farmaceutów w rekomendowaniu produktów!
Zrealizuj z nami skuteczne, oparte na danych działania promocyjne do farmaceutów
Porozmawiajmy o tym, jak dzięki danym i badaniom postrzegania produktów przez farmaceutów możemy pomóc Ci zwiększyć częstość rekomendacji Twojego produktu.
Poznaj eksperta

mgr farm. Konrad Tuszyński
Dyrektor ds. naukowych 3PG, jest redaktorem naukowych wszystkich 60 podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego, które znajdują się w sylabusach uczelni medycznych w całej Polsce. Zaskarbił sobie zaufanie i popularność wśród farmaceutów swoim praktycznym podejściem, ponieważ zna się na literaturze naukowej i wytycznych leczenia, ale też jest wieloletnim praktykiem z uprawnieniami kierownika apteki. Jego najważniejszą umiejętnością jest przeniesienie wiedzy specjalistycznej na przystępną i taką, którą można wykorzystać do pracy za pierwszym stołem. Dodatkowo Konrad to kierownik pilotażu wdrożenia opieki farmaceutycznej w latach 2018-2019. Jest pasjonatem i propagatorem evidence-based medicine oraz członkiem komisji ds. Opieki farmaceutycznej OIA Kraków. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych na AEH, WUM i UM w Lublinie.
O organizatorze
3PG – Pharmaceutical Publishing & Promotion Group to grupa łącząca wydawnictwo, media i portale edukacyjne dla farmaceutów i techników farmaceutycznych. Dostarczamy wiedzę wykorzystywaną podczas codziennej pracy w aptekach w całej Polsce. Nasza działalność ma za zadanie wspierać farmaceutów w zdobywaniu wiedzy oraz umiejętności niezbędnych podczas codziennej pracy. Na rynku farmaceutycznym działamy od lat. Dzięki naszej działalności edukacyjnej zdobyliśmy zaufanie tysięcy farmaceutów. Współpracujemy również z aptekami indywidualnym oraz sieciami aptecznymi, dbając o poziom wiedzy personelu.
Od 2016 uczymy farmaceutów jak dobierać produkty, rekomendować je pacjentom i świadczyć usługi opieki farmaceutycznej. Jesteśmy właścicielem portalu opieka.farm i Wydawnictwa Farmaceutycznego. Posiadamy ponad 40 osobową redakcję i tworzymy podręczniki, których jest już ponad 80 000 na rynku. Posiadamy własne kanały dotarcia do farmaceutów, w tym portale edukacyjne, media społecznościowe, bazy mailowe.