Nagranie z webinarium

Badaj, nie zgaduj. Znaczenie badań postrzegania produktu przez farmaceutów​

Częstsze rekomendacje produktów pojawiają się wtedy, gdy komunikacja skierowana do farmaceutów jest skuteczna – czyli kończy się zakupem rekomendowanego produktu. Bez zrozumienia, jakich informacji farmaceuci potrzebują, aby pracować z preparatem lepiej, szybciej i łatwiej oraz jakie bariery powstrzymują ich przed rekomendowaniem produktu, nawet najlepsza kampania może okazać się nieskuteczna.

Rozwiązaniem są badania postrzegania produktu oraz analiza danych, które pomagają zrozumieć, jakie treści i komunikaty najlepiej trafiają do farmaceutów. Te kluczowe zagadnienia omówiliśmy podczas webinaru „Badaj, nie zgaduj – znaczenie badań postrzegania produktu przez farmaceutów”, który odbył się 29 października 2024 roku.

Jeśli nie mogłeś wziąć udziału w tym wydarzeniu, nic straconego! Obejrzyj nagranie webinaru i dowiedz się:

  • Jakie bariery rekomendacji najczęściej występują u farmaceutów?
  • Jakie kategorie informacji są kluczowe, aby skutecznie wspierać farmaceutów?
  • Jak efektywnie zarządzać budżetem, aby zwiększyć częstość rekomendacji Twojego produktu?

Obejrzyj nagranie już teraz i odkryj, jak lepiej wspierać farmaceutów w rekomendowaniu produktów!

Zrealizuj z nami skuteczne, oparte na danych działania promocyjne do farmaceutów

Porozmawiajmy o tym, jak dzięki danym i badaniom postrzegania produktów przez farmaceutów możemy pomóc Ci zwiększyć częstość rekomendacji Twojego produktu.  

Zgoda(wymagane)
To pole jest używane do walidacji i powinno pozostać niezmienione.

Poznaj eksperta

mgr farm. Konrad Tuszyński

Dyrektor ds. naukowych 3PG, jest redaktorem naukowych wszystkich 60 podręczników Wydawnictwa Farmaceutycznego, które znajdują się w sylabusach uczelni medycznych w całej Polsce. Zaskarbił sobie zaufanie i popularność wśród farmaceutów swoim praktycznym podejściem, ponieważ zna się na literaturze naukowej i wytycznych leczenia, ale też jest wieloletnim praktykiem z uprawnieniami kierownika apteki. Jego najważniejszą umiejętnością jest przeniesienie wiedzy specjalistycznej na przystępną i taką, którą można wykorzystać do pracy za pierwszym stołem. Dodatkowo Konrad to kierownik pilotażu wdrożenia opieki farmaceutycznej w latach 2018-2019. Jest pasjonatem i propagatorem evidence-based medicine oraz członkiem komisji ds. Opieki farmaceutycznej OIA Kraków. Prowadzi również zajęcia na studiach podyplomowych na AEH, WUM i UM w Lublinie.

O organizatorze

3PG – Pharmaceutical Publishing & Promotion Group to grupa łącząca wydawnictwo, media i portale edukacyjne dla farmaceutów i techników farmaceutycznych. Dostarczamy wiedzę wykorzystywaną podczas codziennej pracy w aptekach w całej Polsce. Nasza działalność ma za zadanie wspierać farmaceutów w zdobywaniu wiedzy oraz umiejętności niezbędnych podczas codziennej pracy. Na rynku farmaceutycznym działamy od lat. Dzięki naszej działalności edukacyjnej zdobyliśmy zaufanie tysięcy farmaceutów. Współpracujemy również z aptekami indywidualnym oraz sieciami aptecznymi, dbając o poziom wiedzy personelu.

Od 2016 uczymy farmaceutów jak dobierać produkty, rekomendować je pacjentom i świadczyć usługi opieki farmaceutycznej. Jesteśmy właścicielem portalu opieka.farm i Wydawnictwa Farmaceutycznego. Posiadamy ponad 40 osobową redakcję i tworzymy podręczniki, których jest już ponad 80 000 na rynku. Posiadamy własne kanały dotarcia do farmaceutów, w tym portale edukacyjne, media społecznościowe, bazy mailowe.