Jak zarządzamy wiedzą w 3PG?

Jeżeli organizacja byłaby domem, to wiedza byłaby fundamentem

Każda organizacja musi wyposażyć pracownika w wiele elementów, a najważniejszym z nich jest wiedza. Bez niej indywidualne predyspozycje zatrudnionych oraz perfekcyjne stanowiska pracy nie przyniosą zamierzonych efektów. W 3PG w pierwszej kolejności stawiamy na budowanie wiedzy w organizacji. Zależy nam na tym, by każda osoba zaangażowana w proces miała pełną wiedzę na jego temat – aby rozumiała jego cel, etapy oraz umiała zastosować wypracowane procedury. Takie podejście nie tylko usprawnia przebieg wszystkich trwających projektów, ale też daje pracownikom poczucie komfortu, bezpieczeństwa i sprawczości.

Dlaczego wiedza?

Wiedza jest w DNA naszej organizacji. Nie wyobrażamy sobie innej drogi dla firmy obsługującej branżę farmaceutyczną. Komunikowanie się na linii farmaceuta – firma farmaceutyczna wymaga od nas pełnego zrozumienia zasad funkcjonowania tej niszy, występujących w niej niuansów i problemów, z którymi spotykają się zarówno nasi klienci, jak i odbiorcy. Budowanie wiedzy daje organizacji przewagę konkurencyjną i przekłada się na osiągane efekty. Dzięki temu, że nasi pracownicy są świetnie wyszkoleni, jako firma działamy skuteczniej i wydajniej niż przed wdrożeniem dobrych praktyk związanych z zarządzaniem wiedzą.

Jak osiągamy rezultaty?

Podstawowym narzędziem do zarządzania wiedzą w naszej organizacji jest nasza wewnętrzna platforma e-learningowa 3PG Skills. Każdy pracownik otrzymuje dostęp do treści uniwersalnych dla wszystkich osób w firmie, takich jak obsługa poczty czy systemu planowania zadań. Oprócz tego pracownikom udostępniane są kursy istotne z perspektywy konkretnych stanowisk. W ten sposób personalizujemy ścieżkę rozwoju każdego członka zespołu 3PG.

Widok głównego panelu na platformie 3PG Skills

Kursy mają formę lekcji wideo lub instruktaży opatrzonych licznymi podglądowymi grafikami. Każdy z kursów podzielony jest na wygodne moduły. Wewnętrzna nawigacja w kursie pozwala na kontrolowanie, na jakim etapie pozyskiwania wiedzy jest dany pracownik. Dzięki temu unikamy chaosu i przy wznowieniu kursu pracownik od razu widzi, w którym miejscu zakończył naukę poprzednim razem.

Widok panelu kursu na platformie 3PG Skills

Dostęp do kursów online umożliwia pracownikom sprawdzenie istotnych informacji w każdej chwili. Jest to szczególnie ważne dla osób, które dopiero rozpoczynają pracę w 3PG i na początku mają wiele pytań. Platforma e-learningowa znacznie usprawnia proces onboardingu. Dzięki temu nie ma konieczności, by przełożony wiele razy tłumaczył proces każdej nowej osobie. Czas poświęcany pracownikom indywidualnie wykorzystujemy na odpowiadanie na ewentualne pytania oraz rozszerzanie wiedzy o elementy wykraczające poza ramy podstawowego kursu.

Porozmawiajmy

Dodaj nagłówek (1200 x 1200 px) (8)

Mateusz Szczybyło

Business Development Manager

Więcej wpisów

Czym jest metodologia ACRA?

Wiedza na temat produktu ma największy wpływ na rekomendacje pacjentowi. Skuteczna edukacja HCP wymaga dobrego …

Weryfikacja skuteczności sprawdzana w badaniu – realnie sprawdzamy, czy przekonaliśmy farmaceutów

Współpracując z naszymi klientami, szczególnie dbamy o to, by zapewnić im realne i dokładne wyniki …

Współpraca z działem naukowym – czyli stała kontrola nad redakcją treści

Jako firma jesteśmy obecni na rynku już od lat, dzięki czemu posiadamy duże doświadczenie w …

Marketing edukacyjny – postaw na współczesne podejście

Co zrobić, by zwiększyć market share swojego produktu? Jak sprawić, by więcej farmaceutów polecało Twój …

Jak zarządzamy wiedzą w 3PG?

Jeżeli organizacja byłaby domem, to wiedza byłaby fundamentem Każda organizacja musi wyposażyć pracownika w wiele …

Nowe podejście do budowy komunikacji do farmaceutów i 88% farmaceutów deklarujących, że wie komu i jak polecić preparat.

Kim jest nasz klient? Klientem jest firma farmaceutyczna o ugruntowanej pozycji na rynku i posiadająca …

Przewiń do góry